Grand Prix Singapuru
Leclerc wykorzystuje problemy Verstappena, Hamilton świeci
4 godziny temu
Zespół Red Bull Racing był do tej pory wzorem do cytowania na całym pasie pasażerskim. Zadbana organizacja, zdolna poprowadzić swojego bohatera do zwycięstwa w każdych możliwych okolicznościach, we wszystkich scenariuszach, zwłaszcza najbardziej niefortunnych. I nie sądziliśmy, że może spaść z góry, błąd, który ostatecznie był całkiem zwyczajny.
Wyruszając na serię okrążeń, aby dać sobie szansę na odpowiednie rozgrzanie opon i znalezienie czystego okrążenia w trzeciej części kwalifikacji na Marina Bay Circuit, Max Verstappen miał dwie szanse, aby w ostatniej chwili zachwycić boisko i zdobyć 17. -miejsce finisz w tym sezonie. Autor najlepszych częściowych części w sektorach 1 i 2, za każdym razem był przerywany przez swojego inżyniera, Gianpiro Lambiasiego, jego partnera od czasu przybycia do Red Bulla w 2016 roku, w którego ślepo wierzy.
Rentowność w Formule 1: duże klapy Ricciardo i McLarena w tym sezonie, a Hamilton przereklamowany
Co do cholery?
Za pierwszym razem był to stan związany z ruchem drogowym. „Zbliżaliśmy się coraz bliżej do Gasly, dlatego postanowiliśmy zrezygnować z trasy”Uzasadnienie konsultanta sportowego Helmuta Marko dla austriackiego kanału ORF.
Po drugie, od razu zrozumieliśmy, że RB18 n°1 nie miał benzyny, aby wrócić do garażu z litrem regulacyjnym, aby zaspokoić nadzór techniczny strażników FIA. Zrozumiałe, że zatrzymanie go na torze na biegu jałowym w celu ratowania sytuacji było niemożliwe do usprawiedliwienia, a stewardzi FIA koniecznie się zgodzili.
24 GP w 2023, 5 w nocy i wielkie marnotrawstwo: między sprzecznościami a hipokryzją, co robi FIA?
Max Verstappen musiał w mgnieniu oka wspiąć się z ósmej klasy do pierwszej klasy na ekranach pomiaru czasu. Ale na ostatnim zakręcie skręcił w stronę pasa oczekiwania, zarówno zaskoczony, jak i bardzo zły. „Wracaj do pudełka!”przekonywał swojego inżyniera, szefa RB18 nr 1, odpowiedzialnego za operacje śledzenia. „Co to jest do diabła? Co mi mówicie? Nie rozumiem, co to jest?”Odpowiedział Holender. Wyjaśnimy później.Lambiasi odpowiedział.
Impuls był oczywisty, niemożliwy do ukrycia, a Max Verstappen odłożył go, kiedy wrócił na tor, przyznając, że na poprzednim okrążeniu znalazł coś dziwnego. „Tak, naprawdę czułem lot wcześniej, ale potem powiedzieli mi, żebym się poddał, Powiedział Sky Sports, nadawcy mistrzostw świata w Anglii. Ale potem, w ostatniej rundzie, poprosili mnie o boks. Wtedy zdałem sobie sprawę z tego, co myślałem, że się wydarzy, że zabrakło nam benzyny”.
Verstappen z adresem z Singapuru, jeśli…
„To niesamowicie frustrujące i nie powinno się zdarzyć, a nawet jeśli nie masz wystarczającej ilości paliwa lub jeśli nie planujesz robić szóstego cyklu, przynajmniej rozumiesz w miarę postępu sesji. Aby to zrobić, Rozwinęłam się. Powinniśmy go zobaczyć wcześniej. Wiem, że to wysiłek zespołowy, mogę popełniać błędy, zespół może popełniać błędy, ale to jest całkowicie nie do przyjęcia. To nie powinno się zdarzyć”.
A po tak nagłej porażce nie powinieneś z nim rozmawiać o adresie ani o niczym innym. „Nie jestem w nastroju, żeby rozmawiać o wyścigach”Cięł, obiecując tylko, że zrobi wszystko, co w jego mocy.
Grand Prix Singapuru
3 Free: Leclerc przed Verstappen na mokrym torze
7 godzin temu
Grand Prix Singapuru
„Poczucie siły” w Budapeszcie, „seksowne” okrążenie w Singapurze: pięć najlepszych Polaków Hamiltona
dzień temu
„Muzyczny ninja. Analityk. Typowy miłośnik kawy. Ewangelista podróży. Dumny odkrywca.”
More Stories
Karl-Anthony Towns (44 punkty) jest nie do obrony na parkiecie! • Koszykówka USA
Ruud van Nistelrooy strzela swój pierwszy mecz dla Manchesteru United w Pucharze Ligi, zabezpieczając Liverpool i pokonując Chelsea
XV z Francji – Anthony Guillonche, Charles Ollivon, Maxime Loco.. Lista zawodników zwolnionych przez sztab Bluesa