Głodni Wiedzy

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

„Elden Ring”, gra wideo, która jest równie okrutna, co wzniosła

„Wszystko, co jest w stanie wzbudzić myśli o bólu i niebezpieczeństwie, wszystko, co w jakiś sposób przeraża, jest źródłem wzniosłości, czyli może wzbudzić najsilniejsze uczucia, jakie może odczuwać dusza”.Irlandzki myśliciel Edmund Burke napisał, gdy rozwijał swoją teorię transcendencji w XVIII wiekumi stulecie. To przytłaczające piękno, które narzuca się i grozi nam całkowitym zniszczeniem, charakteryzuje również osiągnięcia FromSoftware.

ze swoim łańcuchem Złe duchy, studio stworzyło bezwzględną filozofię gry, w której częste zgony stanowią serce doświadczenia, które zanurza nas w przezabawnych epizodach, bezcielesnej atmosferze i inspirowanych średniowieczem strukturach zygzakowatych. ten dusze Podobnie jak ich wiktoriańscy kuzyni (przenoszone przez krew) lub samuraj (Sekiro: Cienie umierają dwukrotnie) Staraj się pracować z tym samym modelem. Dzięki nieoczekiwanemu sukcesowi, który wyszedł daleko poza wewnętrzne kręgi, te gry RPG należą do najbardziej szanowanych w ciągu ostatniej dekady.

Przeczytaj także Przetestowaliśmy… nową wersję „Demon’s Souls”, najtrudniejszej gry roku 2009 (i jednej z najpiękniejszych gry roku 2020)

W tym rozszerzeniu pojawia się elden pierścieńOwoc sześciu lat wybitnej pracy i współpracy z autorem Georgem R.R. Martinem (żelazny tron), które położyły fikcyjne fundamenty Entre-Terre, ogromnego świata gier i jego zakrzywionych w kształcie pierścienia klasztorów i katedr, aby wreszcie dopasować się do gier wideo z otwartym światem, świętego Graala gier przygodowych.

zbiór wolności

Przez zjazd do Nécrolimbe, zalesionego i górzystego obszaru, gdzie elden pierścieńJesteśmy otoczeni bogactwem możliwości. podobieństwo Skyrim Przypomina nam, gdy odkrywamy odległe jaskinie, a potem jaskinieZabójca doktryny Gdy chowamy się w lesie, by zaskoczyć paradę żołnierzy, a nawet z Magik Podczas zbierania i zbierania wymyślmy wiele narzędzi.

Nie ma tutaj zapisu konkretnych misji czy celów, a krótka mapa jedynego luksusu

Jeśli te zapożyczenia tego rodzaju treści wydają się być zgodne, FromSoftware nie zdradza swojego dogmatu: nie ma tu zapisu konkretnych zadań czy celów, a zwięzła mapa samego luksusu. Wierne niezamieszkanym wszechświatom japońskie studio stawia na dopracowaną wersję otwartego świata, która jest bliższa, w mniej radykalny sposób, Oddech dzikości. Zamiast wymyślać gatunek na nowo, FromSoftware dostosowuje te sprawdzone zasady na swój własny sposób.

READ  Szyk

elden pierścień W ten sposób wypchnij formułę dusze à son paroxysme: la pleiade de class de personnages, la panoplie d’épées, d’armures, de sortilèges et d’incantations, les joutes en multijoueurs (coopératives ou compétique messages) ou le système de son paroxysme ze świata Pomimo nieuniknionej powtarzalności sytuacji, obfitość przygód, jakich doświadczamy podróżując po tych krainach, w większości opcjonalnych, wzbogaca panel FromSoftware. Ta rosnąca równowaga między wyzwaniami i opcjami w ekscytujący sposób odpowiada na dyskusje na temat trybów trudności, które często poruszają graczy po tych tytułach.

Świat legł w gruzach

W otwartym świecie FromSoftware znajduje ponadto porywający i nieśmiały, ale nowy oddech dla studia. Zabawne dzikie zwierzęta, wystrój sprawia, że ​​przemijają dni i noce, a także przemijają żywioły. Pod wpływem burz nawet drzewa wydają się być ruchome. Jednak podziemia pozostają kontynentem ponurych regionów, zatopionych wiosek i dróg pełnych pozostałości, świata po katastrofach. To może być zniekształcone echookaryna czasuklasyczna gra Nintendo wydana w 1998 roku, w której podobnie podróżowałeś konno przez rozległe królestwo, które rozpadło się w strzępy.

Ostrzeżenie: Zgodnie z reputacją FromSoftware często

Odkrywamy niesamowite lochy, należące do najbardziej zaawansowanych, jakie studio kiedykolwiek sobie wyobraziło

model zdalny Zelda FromSoftware pozwala mu objąć duże przestrzenie, zachowując jednocześnie niesamowitą reputację budowniczego zamkniętych poziomów. Każdy z regionówelden pierścień Kulminacją jest zamek, w którym rezyduje półbóg, którego musimy zabić, aby uzyskać część Kręgu Eldenów. Popychając drzwi tych zamków, eksplorujemy oszałamiające lochy, jedne z najbardziej zaawansowanych, jakie kiedykolwiek sobie wyobraziło studio. Zew pustki i przygód w czterech kierunkach, po którym następuje powrót do labiryntów.

Poza tym podziałem przestrzennym elden pierścień Przenosi nas z powrotem do efemerycznej poezji gier Fumito Uedy, do ponurych fortów.I COna wysoki opustoszały płaskowyż Cień kolosa I masy kamienia i mięsa, które wędrują wśród gruzów. To nie przypadek, odkąd Hidetaka Miyazaki, prezes i główny projektant FromSoftware, wszedł do branży dwadzieścia lat temu po tym, jak zawładnęło nim piękno tych gier.

READ  Samouczek — Jak zaktualizować system Windows 10 do systemu Windows 11

Zmierzch Bogów

Ze swoimi panoramami w stylu Caspara Davida Friedricha, elden pierścień Tworzy melancholię o potężnej romantycznej inspiracji. Ostrogi, z których wpatrujemy się w nieprawdopodobne perspektywy podziemia, górują nad sfałdowanymi falami klifów i poszarpanymi górami, podczas gdy zamek zostawia nas w oddali, niewątpliwie bardziej trujące jaskinie. Przeklęte wioski lub zaczarowane sady. Każdy zamek kryje inny. Zawsze jest wyższy i zawsze niższy, ten rząd fascynujących miejsc, które przedstawiają historię wypaczonego złotego wieku. Jeśli Królewska Akademia Raia Lukaria jest bardzo podobna do bawarskiego zamku Neuschwanstein, to dlatego, że zamek również znał zmierzch bogów.

Przekraczanie zamków i niesamowita architektura to szczyt przygody.

W tym niespokojnym świecie chimery i smoki czają się w swoich legowiskach, za kamiennymi drzwiami, czekając, aż przyjdzie gracz i pozbędzie się plików nienawiści. FromSoftware pochodzi z obszernego katalogu obrzydliwości i wściekłych zwłok, które wymyślono przez lata. Kto zdecydował się zaakceptować ten koszmar, elden pierścień Oferuje niewyczerpane cuda: kłęby płomieni obudziły zburzony mur, świątynie żywe jak chili, podziemne rzeki prowadzące do miast na Ziemi, a drzewo ze złota i życia wieńczy środek świata. Następnie proszone są o objawienie dwóch wielkich palców ze skórą. Tyle strasznych i cudownych wizji Jego Wysokości jest gdzie indziej.

Przegląd pikseli

Pokochaliśmy:

  • Czarujące i przewiewne doświadczenie w otwartym świecie;

  • Zadziwiające lochy w wielkiej tradycji FromSoftware;

  • niezwykłe poczucie tajemnicy, fragmenty opowiadań i objawień;

  • Gra nie bojąca się złudzeń wielkości.

Mniej nam się podobało:

  • Niektóre sekwencje rozpadły się, dopóki nie uległy erozji w otwartym świecie;

  • Bossów, którzy czasami są zbyt potężni, a także określonej liczby wrogów, którzy dają się zabić jednym strzałem.

To więcej dla Ciebie, jeśli:

  • Masz romantyczną duszę kontemplującą morze chmur ze szczytu skalistej skały;

  • Chcesz zanurzyć się na całe tygodnie w intensywnej atmosferze, która zajmie Twoje myśli w dzień iw nocy;

  • Chcesz poznać straszne, zdesperowane i masochistyczne dzieckookaryna czasu Oparte na Cień kolosa.

Nie dla Ciebie, jeśli:

  • Nie lubisz nieprzyjemnych gier FromSoftware lub spędziłeś wystarczająco dużo czasu w ich mrocznych światach fantasy;

  • możesz Gra o tron za jego intrygi polityczne i poczucie dialogu (etykieta George’a R.R. Martina pozostaje tutaj wysoko sklasyfikowana);

  • Lubisz gry wideo, które bardziej biorą cię za rękę niż wywołują skrajne emocje;

  • Twój standard dla otwartego świata i mrocznej fantazji, to Wiedźmin 3: Dziki Gon.

Uwaga dotycząca pikseli:

READ  Oto jak uzyskać dwa konta na telefonie bez konieczności pobierania dziwnych aplikacji

5 dużych run z 5To jest Krąg Eldenów.