Netflix Inc. odbił się. jeszcze raz. Czy usługa przesyłania strumieniowego Walta Disneya może nadal rosnąć pomimo ostrzeżenia dyrektora finansowego Christine McCarthy w maju o rosnących kosztach w obliczu ogólnych problemów?
Disneya,
Podobnie jak prawie wszyscy giganci technologiczni, przeszła przez burzliwe czasy gospodarcze, które skłoniły innych do obniżenia kosztów operacyjnych i niższych oczekiwań dotyczących przychodów. Wśród najtrudniejszych hitów był konkurent Netflix NFLX, który zapewnia streaming wideo,
która nałożyła co najmniej dwie rundy redukcji zatrudnienia, które dotyczyły około 450 osób. W zeszłym tygodniu Warner Bros. Firma WBD Discovery,
W drugim kwartale odnotował stratę w wysokości 3,42 miliarda dolarów, czyli 1,50 dolara na akcję.
„Chez Disney+, narzekamy na wielu nowych uczestników, którzy mają na swoim koncie spotkania z sieciami plus elevées w drugim semestrze w raporcie z pierwszego semestru, jestem wygodnym wzmianką o tym, co było nas w ostatnim semestrze w eu i pierwszym semestrze, plus fort que prevu”, cieszy mnie Społeczność. Może raport. „Zauważ również, że niektóre z rynków Europy Wschodniej, które uruchamiamy pod koniec trzeciego kwartału, w tym Polska, znajdują się w regionach dotkniętych geopolitycznie”.
CZYTAJ WIĘCEJ: Akcje Disneya tracą po ostrzeżeniu o trudnej drodze do transmisji
Disney, który ma ogłosić wyniki finansowe za trzeci kwartał w środę, powiedział, że dodał 7,9 miliona subskrypcji Disney+ w drugim kwartale fiskalnym, co daje łącznie 137,7 miliona, a ponad 205 milionów abonentów przesyłanych strumieniowo do usług, które obejmują również ESPN + i Hulu . . Do roku podatkowego 2024 ma na celu od 230 do 260 milionów abonentów transmisji strumieniowej.
„Większa konkurencja, ogólne przeciwności i utrata praw do transmisji IPL w Indiach mogą obniżyć ten cel Disneya” – powiedział 26 lipca 2019 r. analityk Brett Feldman. Obniżyła swoje szacunki na rok podatkowy 2024 do 223 mln z 242 mln. Podtrzymał szacunek przyrostu netto w trzecim kwartale na 11 milionów.
Dobrze udokumentowane niepowodzenia Netflixa i Roku Inc. ROKU,
Oprócz bieżących wyzwań stojących przed CMCSA Comcast Corp.,
Paw, odnosi się do branży w „Główny nurt” z konsolidacją jest w niedalekiej przyszłości, mówi Rahul Telang, profesor systemów informatycznych na Carnegie Mellon University.
Nadchodzą znaczące zmiany w cenach, rodzaju i ilości treści oraz samym systemie przesyłania strumieniowego. „Usługi będą bardziej przypominać kanał telewizyjny” – powiedział Teelang CNET. „A tych, którzy walczą, jak Peacock i być może HBO Max, można zyskać lub odejść”.
czego oczekujesz?
zyski: Analitycy ankietowani przez FactSet średnio spodziewali się, że Disney zgłosi zarobki w trzecim kwartale w wysokości 98 centów na akcję, w porównaniu z 80 centami na akcję rok temu.
Akcjonariusze Estimize — platformy crowdsourcingowej, która agreguje szacunki analityków z Wall Street, a także analityków po stronie kupującego, zarządzających funduszami, menedżerów biznesowych, naukowców i innych — oczekują średnio 98 centów na akcję.
On wygrał: Analitycy spodziewają się, że Disney zaraportuje w trzecim kwartale przychody w wysokości 21 miliardów dolarów w porównaniu do 17,02 miliardów dolarów rok temu. Szacunki akcjonariuszy przewidują średnio 21 miliardów dolarów.
przemieszczenie asortymentu: Akcje Disneya spadły do tej pory o 32% w tym roku, podczas gdy S&P 500 SPX,
Spadł o 13%. Akcje Disneya spadły o 5% od czasu, gdy firma ogłosiła swoje ostatnie kwartalne wyniki finansowe.
Co mówią analitycy
W notatce z 26 lipca, Brett Feldman, analityk Americas Media, zadał analitykom pytanie: czy Disney zrealizuje swój cel finansowy na 2024 r., czyli od 230 do 260 milionów subskrybentów transmisji strumieniowej? Uważa, że Disney wyląduje gdzieś na dole tego zakresu.
Ale z globalnym i globalnym wprowadzeniem Disney+ na horyzoncie, wraz ze wzrostem liczby ponownie otwieranych parków rozrywki, rejsów i wydarzeń sportowych na żywo w ESPN, Magic Kingdom jest w znacznie silniejszej pozycji niż jego główny konkurent.
Netflix był na szczycie góry jak [video-streaming] John Christian, wiceprezes wykonawczy łańcucha dostaw mediów cyfrowych w Qvest.US, największej firmie konsultingowej, powiedział w poniedziałek CBS.
„Profesjonalne rozwiązywanie problemów. Pragnący być pionierem kulinarnym. Przyjazny miłośnik piwa.”
More Stories
Najlepsze filmy związane z kasynami i zakładami bukmacherskimi
Podatki w zakładach bukmacherskich w Polsce – co warto wiedzieć?
Ta polska firma produkuje w 100% biodegradowalne talerze i sztućce z wykorzystaniem pszenicy