Decathlon podnosi kurtynę dotyczącą długo oczekiwanego roweru elektrycznego z włókna węglowego, wprowadzonego na rynek pod marką Van Rysel. Ważący zaledwie 12 kg model ten jest napędzany silnikiem Mahle i jest również bardzo lekki. Wszystko poniżej 4000 euro.
Było to widoczne w ogromnym wycieku, który został ujawniony wyłącznie Oszukany Na początku marca wreszcie jest. Nowy, całkowicie karbonowy rower szosowy Decathlon jest teraz rzeczywistością, co widać w internetowym katalogu francuskiej marki. Model ten należy do kolekcji sportowej Van Rysel.
Wejdźmy w sedno sprawy. Van Rysel E-EDR CF po raz pierwszy imponuje swoją wagą: 12 kg. Aby to osiągnąć, Decathlon po prostu skupił się na materiale znanym ze swojej lekkości: węglu. Korzysta na tym rama i widelec. Wybór silnika również działa na korzyść VAE.
Obiecujący silnik
Wybierając Mahle wśród najlżejszych silników na rynku. Bardzo dobrze dopasowuje się również do roweru szosowego.
W rzeczywistości moment obrotowy wynoszący 55 Nm i trzy poziomy wspomagania powinny być w zupełności wystarczające dla takiego roweru i rodzaju terenu, w jakim zamierzasz go używać. Na papierze i tak jest obiecująco. Możemy tylko żałować jego umiejscowienia: na tylnej osi, a nie na dolnym wsporniku, co zapewniłoby lepszy rozkład masy.
Dobra wiadomość jest taka, że dostępny jest czujnik momentu obrotowego. Ten typ czujnika umożliwia przekazywanie wspomagania elektrycznego proporcjonalnie do siły włożonej w pedały. Zapewnia to bardziej dynamiczne, responsywne i naturalne zachowanie elektryczne niż czujnik żyroskopowy, który zazwyczaj ma efekt włączania/wyłączania i proste opóźnienie.
Hojna niezależność… w sytuacji ekonomicznej
Jeśli chodzi o akumulator, ten rower elektryczny jest wyposażony w silnik o mocy 350 Wh i ma maksymalny zasięg 150 kilometrów. Łatwo sobie wyobrazić, że wartość tę uzyskano przy najniższym trybie wspomagania. Jednakże w zależności od długości wędrówki i pożądanego poziomu trudności można rozważyć różne scenariusze.
Co więcej, A Przedłużacz zasięgu Waży 1,1 kg, ma pojemność 171 Wh i może przejechać do 200 km. Należy pamiętać, że główny akumulator wymaga 3 godzin ładowania.
Dzięki swojej bardziej ekskluzywnej niż zwykle pozycji Decathlon w naturalny sposób podniósł poprzeczkę w zakresie przeniesienia napędu. Jest to elektroniczna skrzynia biegów Shimano 105 Di2, która słynie z bardzo dobrego stosunku jakości do ceny oraz dobrych parametrów pod względem dokładności i szybkości wykonania.
12-biegowa kaseta (11-34) jest również wyposażona w podwójne ogniwo łańcucha, co zapewnia większą wszechstronność cykli. Wszystko jest połączone z hydraulicznymi hamulcami tarczowymi Shimano 105 (tarcza 160 mm) i 28-calowymi oponami Hutchinson Fusion 5 Performance (gotowe do zastosowania bezdętkowego).
Spożycie i dostępność
Wreszcie, nowy elektryczny rower szosowy Decathlon posiada łączność Bluetooth, która umożliwia parowanie z aplikacją Mahle „MySmartBike”. Znajdziesz tam różne informacje dotyczące jazdy.
E-EDR CF Mahle X20 Shimano 105 Di2, jak brzmi jego pełna nazwa, jest dostępny w rozmiarach XS, S, M, L i XL w jednym zielonym kolorze za 3800 euro. Aktualnie jest wystawiony w katalogu Decathlon, ale jest oznaczony jako niedostępny. Może minąć tylko kilka dni, zanim marka naprawi sytuację.
„Profesjonalne rozwiązywanie problemów. Pragnący być pionierem kulinarnym. Przyjazny miłośnik piwa.”
More Stories
Prime Day dobiegł końca, ale Amazon daje spóźnialskim ostatnią szansę
Twój komputer nie jest obsługiwany przez system Windows 11 i firma Microsoft zaleca zakup nowego urządzenia
Robot sprzątający, który wspina się po schodach, w końcu nie ujrzy światła dziennego