Głodni Wiedzy

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Coca-Cola wprowadza limitowaną edycję o tematyce kosmicznej

Cola-Cola właśnie wprowadziła Starlight, pierwszą limitowaną edycję marki, a jej projekt jest inspirowany eksploracją kosmosu. Pierwsze egzemplarze będą dostępne w najbliższy poniedziałek.

Kultowy napój bezalkoholowy, który był? Jeden z pierwszych eksperymentów testowanych przez astronautów na orbicieTeraz staramy się przenieść smak kosmosu z powrotem na Ziemię w formie jedynej w swoim rodzaju limitowanej edycji. Coca-Cola Starlight musi być wśród dDostępne w sklepach w USA od poniedziałku 21 lutegoW nadchodzących miesiącach niektóre kraje pójdą w ich ślady.

Starlight — źródło: The Coca-Cola Company

Oana Vlad, starszy dyrektor ds. strategii globalnej w Coca-Cola, mówi:Z Coca-Cola Starlight chcieliśmy to uczcić Niezwykła zdolność eksploracji kosmosu inspiruje pokolenia do odkrywania nowych światów o nieskończonych możliwościachReżyser nalega również na wcześniejszą współpracę firmy z amerykańską agencją kosmiczną.

Coca-Cola Starlight: precedens dla firmy

Oana Vlad dodaje:Trzydzieści pięć lat temu Coca-Cola nawiązała współpracę z NASA, aby stać się Jeden z pierwszych napojów bezalkoholowych w kosmosie. Ta sama pasja do przestrzeni istnieje do dziśJednak jeśli chodzi o pojemność butelki, wyjście pozostaje niejasne:Coca-Cola Starlight sprawia, że ​​ludzie podróżują W ten sam sposób, w jaki muzyka ma moc przenoszenia słuchaczy do nowych światów”.

Coca-Cola Starlight dostępna W pojedynczych opakowaniach i opakowaniach po 10 małych pudełek. Napój podawany jest w Oryginalna wersja bez cukru. Coca-Cola Starlight jest wypełniona wzorem przedstawiającym pole jasnych gwiazd. Dostępne „niezwykłe” doświadczenie rozszerzonej rzeczywistości Przecierając butelkę lub puszkę Starlight.

Firma mówi: „Starlight został stworzony ze zrozumieniem, że w świecie nieskończonych możliwości […] Inny rodzaj Coca-Coliinny sposób komunikowania się ze sobą, może istniećCoca-Cola Starlight to pierwszy produkt, który zostanie wprowadzony na rynek w ramach nowej platformy firmy Coca-Cola Creations. Coca-Cola planuje wprowadzić kolejne innowacje W limitowanej edycji.

Czytaj także >> Virgin Galactic ponownie otwiera sprzedaż biletów kosmicznych dla ogółu społeczeństwa
Czytaj także >> Japoński miliarder wkrótce na pokładzie Międzynarodowej Stacji Kosmicznej

READ  Pięć pytań dotyczących niszczenia satelitów na orbicie okołoziemskiej

źródło: space.com