Głodni Wiedzy

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

CNews, wiodący francuski kanał informacyjny przez cały tydzień

CNews, wiodący francuski kanał informacyjny przez cały tydzień

Stacja CNews wzrosła w zeszłym tygodniu o 0,7 punktu i odnotowała wzrost oglądalności o 2,7%. Matteo Ninate

Po raz pierwszy od powstania w 2017 roku spółka z grupy Vivendi wyprzedziła lidera BFMTV.

W ogólnej oglądalności BFMTV zawsze pozostawała na szczycie. Jednak jej wyższość jest coraz bardziej atakowana. Po kilkukrotnym pominięciu Przez CNews w określone dni, kanał informacyjny grupy Altice właśnie stracił rundę, tym razem pod względem tygodniowej oglądalności. W zeszłym tygodniu CNews stał się pierwszym ciągłym kanałem informacyjnym we Francji, podkreślającym jej dojście do władzy.

Kanał informacyjny grupy Vivendi, który w ciągu tygodnia wzrósł o 0,7 punktu, z udziałem w widowni na poziomie 2,7%, wyprzedził swojego konkurenta BFMTV, który zgromadził 2,5% oglądalności (-0,2 punktu). To coś niespotykanego od czasu utworzenia CNews 27 lutego 2017 r. Wskaźnik LCI, który w tygodniu wynosił 1,6% oglądalności, spadł o 0,4 punktu. Jeśli chodzi o kanał informacyjny France Info, ma on 0,8% oglądalności, co oznacza wzrost o 0,1 punktu.

W listopadzie najpopularniejszym kanałem informacyjnym pozostała BFMTV z 2,8% oglądalnością, co oznacza wzrost o 0,1 punktu w porównaniu z tym samym okresem roku poprzedniego. Ale różnica w stosunku do CNews zmniejszyła się. Kanał informacyjny grupy Vivendi, której jednym z liderów jest Pascal Braud, w ciągu roku osiągnął 0,4 pkt. Z 2,5% oglądalnością była blisko lidera BFMTV.

Od początku grudnia na czele znajduje się CNews z 2,67% oglądalności w porównaniu do 2,52% w przypadku BFMTV. Igrzyska jeszcze się nie skończyły. Kanał informacyjny Grupy Altice może w ciągu najbliższych dwóch tygodni podnieść poprzeczkę.


” data-script=”https://static.lefigaro.fr/widget-video/short-ttl/video/index.js” >

READ  Scarlett Johansson atakuje Disneya za wydanie „Czarnej Wdowy”