Po raz pierwszy od powstania w 2017 roku spółka z grupy Vivendi wyprzedziła lidera BFMTV.
W ogólnej oglądalności BFMTV zawsze pozostawała na szczycie. Jednak jej wyższość jest coraz bardziej atakowana. Po kilkukrotnym pominięciu Przez CNews w określone dni, kanał informacyjny grupy Altice właśnie stracił rundę, tym razem pod względem tygodniowej oglądalności. W zeszłym tygodniu CNews stał się pierwszym ciągłym kanałem informacyjnym we Francji, podkreślającym jej dojście do władzy.
Kanał informacyjny grupy Vivendi, który w ciągu tygodnia wzrósł o 0,7 punktu, z udziałem w widowni na poziomie 2,7%, wyprzedził swojego konkurenta BFMTV, który zgromadził 2,5% oglądalności (-0,2 punktu). To coś niespotykanego od czasu utworzenia CNews 27 lutego 2017 r. Wskaźnik LCI, który w tygodniu wynosił 1,6% oglądalności, spadł o 0,4 punktu. Jeśli chodzi o kanał informacyjny France Info, ma on 0,8% oglądalności, co oznacza wzrost o 0,1 punktu.
Przeczytaj także„Télématin”, „Bonjour!”, BFMTV… Wypowiedziano wojnę poranna
W listopadzie najpopularniejszym kanałem informacyjnym pozostała BFMTV z 2,8% oglądalnością, co oznacza wzrost o 0,1 punktu w porównaniu z tym samym okresem roku poprzedniego. Ale różnica w stosunku do CNews zmniejszyła się. Kanał informacyjny grupy Vivendi, której jednym z liderów jest Pascal Braud, w ciągu roku osiągnął 0,4 pkt. Z 2,5% oglądalnością była blisko lidera BFMTV.
Od początku grudnia na czele znajduje się CNews z 2,67% oglądalności w porównaniu do 2,52% w przypadku BFMTV. Igrzyska jeszcze się nie skończyły. Kanał informacyjny Grupy Altice może w ciągu najbliższych dwóch tygodni podnieść poprzeczkę.
„Dumny fanatyk sieci. Subtelnie czarujący twitter geek. Czytelnik. Internetowy pionier. Miłośnik muzyki.”
More Stories
Ofiara molestowania Eve Gill rozpłakała się podczas sesji zdjęciowej
Polski Balet Narodowy Szlask w Franconville, Jean Cocteau Theatre: bilety, rezerwacje, terminy
Wszyscy kandydaci do „Dancing with the Stars 2024” wracają na finał… Z wyjątkiem jednego: „Nie dotrzymał umowy”