Głodni Wiedzy

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Burger King® rozwija kultową markę restauracyjną w Polsce dzięki nowemu głównemu franczyzobiorcy McQuinn

Burger King® rozwija kultową markę restauracyjną w Polsce dzięki nowemu głównemu franczyzobiorcy McQuinn

Marka Burger King i McWin’s ogłosiły dziś nową umowę master franczyzy i rozwój w celu rozwoju marki w Polsce, zobowiązując się do otwarcia ponad 200 restauracji. McWin, prywatna firma inwestycyjna specjalizująca się w branży restauracyjnej i technologii żywności, będzie zarządzać marką w Polsce, która jest obecna w kraju od 2007 roku, wraz z obecnymi właścicielami, a po przejęciu BK SEE Poland uruchomi 20 sklepów. SA

„Cieszymy się, że możemy podzielić się wspaniałymi wiadomościami z Polski, gdzie ogłosiliśmy nasze plany rozwoju Burger King w całej Polsce. McWin będzie naszą nową flagową franczyzą” – powiedział David Shear, prezes Burger King International Markets. „Klienci tutaj kochają nasz świat -słynny smak grillowany na ogniu i spersonalizowany Wiemy, że ludzie doświadczają naszej marki na swój własny sposób dzięki innowacjom cyfrowym. Postrzegamy ten projekt jako ważną część większego planu ekspansji na Europę Środkowo-Wschodnią, co pozwoli nam promować naszą kultową markę, eksponując nasze pyszne dania większej liczbie klientów. Ważniejsze niż kiedykolwiek. »

Założona w 1954 roku marka Burger King to globalna sieć restauracji fast food z hamburgerami znana z jakości i wartości żywności oraz jedyne miejsce, w którym klienci mogą znaleźć kultową, grillowaną na ogniu kanapkę Whopper®. Organizacja Burger King prowadzi ponad 19 000 lokalizacji w ponad 100 krajach na całym świecie, w tym 33 w Europie.

Kierowany przez Henry’ego McGovern, założyciela AmRest Holdings SE, jednej z największych firm cateringowych w Europie, oraz Stevena K. Winickera, partnera i dyrektora wyższego szczebla Zena Group oraz założyciela Restauravia Grupo Empresarial, McWin ma wiodący w branży i doświadczony zespół. Podmioty private equity posiadające sprawdzoną wiedzę operacyjną, niezrównaną sieć agrobiznesu i zdolności do zawierania transakcji; Jest partnerem z wyboru dla przedsiębiorców, inwestorów i zespołów zarządzających.

„To pierwsza inwestycja funduszu restauracyjnego McWin o wartości 525 mln euro, który zamknęliśmy kilka tygodni temu. Jesteśmy niezwykle dumni, że wykorzystujemy synergie w ramach platformy McWin i rozwijamy markę Burger King w całej Polsce. Będziemy szczególnie koncentrować się na rozwoju cyfryzacji marki i inicjatyw na rzecz zrównoważonego rozwoju w Polsce – powiedział Henry McGovern, partner w McWin.

READ  Polska-Słowacja | Niespodzianka dla Polski i Słowacji? | UEFA EURO 2020

„Nasze połączone ponad 150-letnie doświadczenie w skutecznym prowadzeniu i rozwijaniu kultowych marek hotelarskich w wielu krajach pozwoli nam dostarczać długoterminową wartość w zrównoważony sposób naszym klientom, pracownikom i społecznościom, a także całej polskiej gospodarce Nie moglibyśmy być bardziej podekscytowani. To bardzo ekscytująca okazja zarówno dla Burger Kinga, jak i McQueena. To początek ważnego rozdziału „- powiedział Steven K., McWin Partner. powiedział ocet.

Oprócz pysznego jedzenia, Burger King jest zaangażowany w zapewnianie gościom niezrównanych wrażeń klientom, zarówno w sklepie, jak i w Internecie. Nowe restauracje Burger King będą oferować cyfrowe ekrany zamawiania, zamawianie przez telefon komórkowy, obsługę stołową i dostawę, dzięki czemu klienci mogą łatwo zamawiać i cieszyć się jedzeniem BK tak, jak chcą.

Henry McGovern, Steven K. O occie i McQueenie

McWin to Henry McGovern i Steven K. to firma private equity założona przez Vinegar, która wraz z wyjątkowymi założycielami i dyrektorami generalnymi ma odwagę wywołać trwałe zakłócenia, głównie w branży restauracyjnej i technologii żywności.

Henry McGovern jest założycielem AmRest Holdings SE, jednej z największych firm restauracyjnych w Europie, której Pan. Pod kierownictwem McGovern’s sieć rozrosła się do 2300 restauracji w 25 krajach i obecnie zatrudnia ponad 55 000 pracowników. Steven K. Vinegar był udziałowcem i dyrektorem wykonawczym Grupy Jena oraz założycielem Restauravia Grupo Empresario, firmy megafood SL; Był także członkiem zarządu Telepizzy. Razem zbudowali lub prowadzili ponad 4200 restauracji w Europie, Stanach Zjednoczonych i Chinach. Mają duże doświadczenie w inwestowaniu w technologie żywnościowe i przełomowe technologie. Fundusze doradzane przez McWin i McWin inwestują obecnie w alternatywne firmy białkowe, takie jak Gail’s, Vapiano, CookUnity i Dean&David, a także BlueNalu, Perfect Day, The Every Company (dawniej Clara Foods), Impossible Foods i Upside Foods (dawniej Memphis Meats). . Firmy zajmujące się technologią żywności, takie jak Footprint, Oishii i Menu.

READ  Rosną napięcia na granicy polsko-białoruskiej

O Burger Kingu

Założona w 1954 roku marka Burger King ® to globalna sieć restauracji fast food z hamburgerami znana z jakości i wartości żywności oraz jedyne miejsce, w którym klienci mogą znaleźć kultową pieczoną na ogniu kanapkę Whopper ® . Organizacja Burger King® działa w ponad 18 700 lokalizacjach w ponad 100 krajach. Prawie 100% restauracji Burger King® jest własnością i jest zarządzanych przez niezależnych franczyzobiorców, z których wielu to firmy rodzinne działające od dziesięcioleci. Aby dowiedzieć się więcej o marce Burger King®, odwiedź www.bk.com.

O międzynarodowych markach restauracji

Restauracja Brands International Inc. (RBI) jest jedną z największych na świecie firm restauracyjnych szybkiej obsługi, z roczną sprzedażą przekraczającą 35 miliardów dolarów i ponad 29 000 restauracji w ponad 100 krajach. RBI jest właścicielem czterech największych i najlepszych na świecie marek restauracji szybkiej obsługi: TIM HORTONS®, BURGER KING®, POPEYES® i FIREHOUSE SUBS®. Te niezależnie działające marki od dziesięcioleci służą swoim klientom, właścicielom i społecznościom. W ramach inicjatywy Restaurant Brands for Good, RBI poprawia wyniki w zakresie zrównoważonego rozwoju związane z żywnością, planetą, ludźmi i społecznościami.

Wypowiedzi prognozujące

Niniejsza informacja prasowa zawiera pewne stwierdzenia i informacje dotyczące przyszłości, które odzwierciedlają obecne przekonania i oczekiwania kierownictwa dotyczące przyszłych wydarzeń, inicjatyw i wyników operacyjnych i są aktualne wyłącznie na dzień jej publikacji. Te stwierdzenia dotyczące przyszłości nie stanowią gwarancji przyszłych wyników i wiążą się z wieloma rodzajami ryzyka i niepewności. Te stwierdzenia dotyczące przyszłości obejmują między innymi stwierdzenia dotyczące naszych oczekiwań wobec biznesu Burger King w Polsce, możliwości otwarcia ponad 200 restauracji w nadchodzących latach, możliwości odblokowania długoterminowej wartości dla klientów od zrównoważone podejście. Pracownicy i społeczności oraz cała polska gospodarka budują zdolność Burger King do tworzenia niezrównanych doświadczeń i rozszerzania działalności w Europie Środkowo-Wschodniej. Czynniki, które mogą spowodować, że rzeczywiste wyniki będą różnić się od oczekiwań Banku Rezerwy, są opisane w dokumentach Banku Rezerwy składanym amerykańskiej Komisji Papierów Wartościowych i Giełd oraz organom nadzoru papierów wartościowych w Kanadzie, jego rocznych i kwartalnych raportach oraz raportach bieżących na formularzu 8-K. i obejmują następujące ryzyka: ryzyko związane z naszą zdolnością do pomyślnej realizacji krajowej i międzynarodowej strategii wzrostu oraz ryzyko związane z operacjami międzynarodowymi; ryzyko związane z naszą zdolnością do konkurowania na rynku krajowym i międzynarodowym w wysoce konkurencyjnej branży; globalne warunki ekonomiczne lub inne warunki biznesowe, które mogą wpływać na chęć lub zdolność naszych klientów do zakupu naszych produktów; nasze relacje i sukcesy z naszymi franczyzobiorcami, ryzyko związane z naszym całkowicie posiadanym modelem biznesowym; Skuteczność naszych programów marketingowych i reklamowych oraz wsparcie właścicieli dla tych programów. Z wyjątkiem sytuacji wymaganych przez obowiązujące prawo, nie zobowiązujemy się do aktualizowania tych stwierdzeń dotyczących przyszłości w wyniku nowych informacji, późniejszych wydarzeń lub okoliczności, zmian oczekiwań lub z jakiegokolwiek innego powodu.

READ  Nawet bez Mbappé przeciwko Polsce? Wyraźny punkt Didiera Deschampsa

Tekst komunikatu prasowego powstały w wyniku tłumaczenia nie powinien być w żaden sposób uznawany za oficjalny. Jedyną autentyczną wersją komunikatu prasowego jest komunikat prasowy w jego oryginalnym języku. Tłumaczenie należy zawsze porównywać z tekstem źródłowym, który stanowi precedens.