Głodni Wiedzy

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Blizzard robi przerwę w dopalaniu klasycznych lochów BC – World of Warcraft Classic

W ten wtorek zamieć przewróciła się bryzg W BC Classic. Z drugiej strony, obiekty w większości lochów zostały zmodyfikowane tak, aby były trudne do polowania i kite’owania na duże odległości. Z drugiej strony doświadczenie grupowe zdobyte w lochach jest znacznie zmniejszone, gdy istnieje znaczna różnica między poziomami graczy w tej samej grupie.

Te dwa elementy mogą wydawać się niektórym graczom trywialne, włożyły one ogromny kolec w stronę promocji usług.

Zmiany Blizzarda dotyczą potworów w wielu zewnętrznych lochach:

  • Stratholmy : Potwory mogą teraz używać umiejętności zwanej Powaleniem, która ogłuszy Paladynów, nawet jeśli używają Boskiej Tarczy lub Niezależna dawka.
  • labirynt cieni : Wrogowie teleportują się do czarodziejów po ich spowolnieniu i ukorzenieniu określoną liczbę razy.
  • Marudon : Wrogowie stają się odporni na wszystkie spowolnione i drastyczne efekty po pewnym czasie, podobnie jak to działa w sezonie Mastering Realms.

Dodatkowo, inne lochy mają teraz mechanikę zapobiegającą wzmacnianiu Wiedźm i Paladynów. Latawce również stają się coraz bardziej złożone, ponieważ zamiast resetować się, gdy będziesz chodzić wzdłuż ścian w niektórych miejscach, potwory będą latać w twoim kierunku.

Oczywiście niektórzy gracze będą się smucić, że nie będą już mogli wykonywać niektórych czynności w lochach w pojedynkę, ale Blizzard założył, że dywan należy wyciągnąć spod tych, którzy ćwiczą augmentacje, czasami na dużą skalę.

READ  Microsoft Flight Simulator na Xbox Series X: 4K 30 fps, ale do 60 fps w VRR | Xbox One