NS 94% francuskich witryn e-commerce, doświadczenie płatnicze pozostaje niezadowalające I wydaj je przynajmniej Pięć podstawowych błędówWedług badania przeprowadzonego przez dostawcę usług płatniczych Stripe i Edgar, Dunn & Company. Obaj aktorzy przesłali plik 50 wiodących francuskich witryn e-commerce Aby przejrzeć tunel ciągu i zidentyfikować kilka hamulców, choć klasycznych, prawdopodobnie obniży to współczynnik konwersji.
Podczas gdy 40% członków francuskiej komisji ds. badań wskazało podwojenie zakupów online w ciągu ostatniego roku, 32% stwierdziło, że rezygnuje z zakupu, gdy etap realizacji transakcji przekracza jedną minutę. Jednak 31% konsumentów zgłosiło, że płatność trwała średnio ponad trzy minuty, a 19% zrezygnowało z zakupu, uznając transakcję za zbyt długą.
Zarządzanie błędami płatności
Z drugiej strony, 63% zbadanych witryn e-commerce nie oferuje automatycznego wprowadzania adresu, Chociaż to Zwiększa to współczynnik konwersji o 0,8%. Podobnie, wyświetlenie określonego komunikatu o błędzie generuje 3,5% więcej prób Kiedy płatność zostanie odrzucona. Inne błędy, 14% formularzy płatności nie używa adresu rozliczeniowego jako domyślnego adresu dostawy, a 56% witryn handlu elektronicznego nie może zapisać metody płatności do późniejszego wykorzystania.
Zaniedbuje się również korzystanie z telefonu komórkowego: 90% witryn e-commerce nie obsługuje portfela Apple Pay, Liczba, która w przypadku Google Pay wzrasta do 93%. Jednak ponad jedna trzecia francuskich konsumentów dokonuje ponad połowy zakupów za pośrednictwem terminala mobilnego. Wśród głównych graczy w sprzedaży internetowej rozmiar stron płatności został dostosowany do wielkości ekranu wyświetlacza, ponieważ wśród badanych witryn nie zaobserwowano błędów.
metodologia
W 2020 roku Stripe przeanalizował 450 firm e-commerce w siedmiu krajach europejskich. W 2021 roku PSP rozszerzyło swój zarząd, rozszerzyło analizę firm abonamentowych i innych krajów europejskich oraz dodało nowe standardy testowania (m.in. błędy związane z zaufaniem i bezpieczeństwem klientów). Na potrzeby tego raportu z 2021 r. firma Stripe nawiązała współpracę z Edgar, Dunn & Company, aby wybrać 100 największych witryn e-commerce (spośród 800) we Francji, Niemczech, Włoszech i krajach Basków, w Polsce, Hiszpanii, Szwecji i Stanach Zjednoczonych Kingdom, na podstawie wielkości sprzedaży internetowej obliczonej przez portal Statista. Z analizy wyłączono platformy rozrywkowe dla dorosłych i internetowe serwisy bukmacherskie. Po zidentyfikowaniu odpowiednich witryn, każda z nich została przetestowana pod kątem określonych błędów, produkt jest umieszczany w koszyku, aby zasymulować zakup online, a w niektórych przypadkach do realizacji płatności wykorzystywany jest VPN w taki sposób, jak: odtworzyć spojrzenie konsumentów z różnych krajów. Płatności przetestowano, oceniając łącznie 26 kryteriów związanych z projektowaniem modelu płatności, optymalizacją mobilną, lokalizacją, zaufaniem i bezpieczeństwem. Stripe i Edgar, Dunn & Company przeanalizowali również 200 największych międzynarodowych firm abonamentowych na podstawie badania ruchu przeprowadzonego przez Crunchbase, obejmującego 800 europejskich konsumentów.
„Dumny fanatyk sieci. Subtelnie czarujący twitter geek. Czytelnik. Internetowy pionier. Miłośnik muzyki.”
More Stories
W Cannes można zobaczyć film biograficzny o Władimirze Putinie, wyprodukowany w całości przez sztuczną inteligencję
Polski thriller Netflixa to wielka niespodzianka jesieni (wspina się na pierwszą dwójkę)
Gerard Depardieu zostaje oskarżony o napaść na tle seksualnym, a jego prawnik mówi: „Przypuszcza się…”