Głodni Wiedzy

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Tunel płatności: podstawowe błędy pozostają

Tunel płatności: podstawowe błędy pozostają

NS 94% francuskich witryn e-commerce, doświadczenie płatnicze pozostaje niezadowalające I wydaj je przynajmniej Pięć podstawowych błędówWedług badania przeprowadzonego przez dostawcę usług płatniczych Stripe i Edgar, Dunn & Company. Obaj aktorzy przesłali plik 50 wiodących francuskich witryn e-commerce Aby przejrzeć tunel ciągu i zidentyfikować kilka hamulców, choć klasycznych, prawdopodobnie obniży to współczynnik konwersji.

Podczas gdy 40% członków francuskiej komisji ds. badań wskazało podwojenie zakupów online w ciągu ostatniego roku, 32% stwierdziło, że rezygnuje z zakupu, gdy etap realizacji transakcji przekracza jedną minutę. Jednak 31% konsumentów zgłosiło, że płatność trwała średnio ponad trzy minuty, a 19% zrezygnowało z zakupu, uznając transakcję za zbyt długą.

Zarządzanie błędami płatności

Z drugiej strony, 63% zbadanych witryn e-commerce nie oferuje automatycznego wprowadzania adresu, Chociaż to Zwiększa to współczynnik konwersji o 0,8%. Podobnie, wyświetlenie określonego komunikatu o błędzie generuje 3,5% więcej prób Kiedy płatność zostanie odrzucona. Inne błędy, 14% formularzy płatności nie używa adresu rozliczeniowego jako domyślnego adresu dostawy, a 56% witryn handlu elektronicznego nie może zapisać metody płatności do późniejszego wykorzystania.

Zaniedbuje się również korzystanie z telefonu komórkowego: 90% witryn e-commerce nie obsługuje portfela Apple Pay, Liczba, która w przypadku Google Pay wzrasta do 93%. Jednak ponad jedna trzecia francuskich konsumentów dokonuje ponad połowy zakupów za pośrednictwem terminala mobilnego. Wśród głównych graczy w sprzedaży internetowej rozmiar stron płatności został dostosowany do wielkości ekranu wyświetlacza, ponieważ wśród badanych witryn nie zaobserwowano błędów.

metodologia

W 2020 roku Stripe przeanalizował 450 firm e-commerce w siedmiu krajach europejskich. W 2021 roku PSP rozszerzyło swój zarząd, rozszerzyło analizę firm abonamentowych i innych krajów europejskich oraz dodało nowe standardy testowania (m.in. błędy związane z zaufaniem i bezpieczeństwem klientów). Na potrzeby tego raportu z 2021 r. firma Stripe nawiązała współpracę z Edgar, Dunn & Company, aby wybrać 100 największych witryn e-commerce (spośród 800) we Francji, Niemczech, Włoszech i krajach Basków, w Polsce, Hiszpanii, Szwecji i Stanach Zjednoczonych Kingdom, na podstawie wielkości sprzedaży internetowej obliczonej przez portal Statista. Z analizy wyłączono platformy rozrywkowe dla dorosłych i internetowe serwisy bukmacherskie. Po zidentyfikowaniu odpowiednich witryn, każda z nich została przetestowana pod kątem określonych błędów, produkt jest umieszczany w koszyku, aby zasymulować zakup online, a w niektórych przypadkach do realizacji płatności wykorzystywany jest VPN w taki sposób, jak: odtworzyć spojrzenie konsumentów z różnych krajów. Płatności przetestowano, oceniając łącznie 26 kryteriów związanych z projektowaniem modelu płatności, optymalizacją mobilną, lokalizacją, zaufaniem i bezpieczeństwem. Stripe i Edgar, Dunn & Company przeanalizowali również 200 największych międzynarodowych firm abonamentowych na podstawie badania ruchu przeprowadzonego przez Crunchbase, obejmującego 800 europejskich konsumentów.

READ  GRY WIDEO Historia i dynamika branży gier wideo w Brukseli