Wiadomości z gry 2 miliony graczy w zaledwie dwa dni! Blizzard i Microsoft podjęli świetną decyzję
To posunięcie roku dla Blizzarda i Microsoftu! Powrót tej gry do Chin wywoła uśmiech na twarzach dwóch amerykańskich gigantów. World of Warcraft jeszcze się nawet nie wystartował, a miliony graczy już dokonały wstępnej rejestracji.
World of Warcraft: Triumfalny powrót Blizzarda i Microsoftu do Chin
Po napięciach pomiędzy Blizzardem a NetEase (jednym z największych chińskich wydawców) obie firmy odłożyły na bok swoje urazy Triumfalny powrót World of Warcraft do Chin, po półtorej godzinie nieobecności. Powrót zaplanowano na lato 2024 roku.
Ukochane gry wideo Blizzard Entertainment, które urzekły miliony graczy w Chinach, powrócą na rynek […] Począwszy od tego lata – Blizzard i NetEase
Umowa ta została zawarta po przejęciu przez Microsoft chińskiej firmy w maju 2023 roku. Ta nowa era współpracy wywołała ogromny entuzjazm wśród azjatyckich graczy i zaowocowała 2 milionami rejestracji wstępnych w ciągu dwóch dni w popularnej grze MMO.
Jak podało konto X (Twitter) NASDAOprócz 2 milionów rejestracji wstępnych, Odzyskano ponad 90 000 kont i reaktywowano prawie 147 000 kont. Powrót amerykańskiej firmy do Chin umożliwi także utworzenie nowych miejsc pracy, gdyż do „wspólnego projektu” Blizzarda i NetEase wysłano już ponad 1000 CV.
World of Warcraft nie jest jedyną grą powracającą do Chin: cały katalog Activision Blizzard powróci tego lata. Istnieją gry takie jak Overwatch 2, Diablo 3 i Heroes of the Storm. NetEase może odetchnąć po trudnych latach dzięki obostrzeniom rządowym.
Blizzard i NetEase: Po napięciach następuje uspokojenie
Od 14 lat NetEase obsługuje gry Blizzarda na rynku chińskim. Ale, W listopadzie 2022 roku obie spółki ogłosiły zakończenie współpracy po zakończeniu negocjacji w sprawie przedłużenia umów operacyjnych.. 23 stycznia 2023 roku większość gier Blizzarda stała się niedostępna, mimo że chińscy gracze byli zdenerwowani.
Ta przerwa wywołała oskarżenia ze strony obu firm. Z jednej strony NetEase twierdziła, że podjęła wysiłki finansowe, aby przedłużyć umowę. Z kolei amerykańska firma twierdzi, że NetEase nigdy nie był skłonny zobowiązać się do przedłużenia umowy. Chińska firma zażądała nawet 300 mln juanów (czyli ok. 36 mln euro) na pokrycie kosztów wynikających z zakończenia współpracy.
„Profesjonalne rozwiązywanie problemów. Pragnący być pionierem kulinarnym. Przyjazny miłośnik piwa.”
More Stories
Muzyka Nintendo: Le Spotify wyprodukowane na Nintendo
Cyberpunk 2077 nie umarł, CD Projekt ogłasza wielkie ogłoszenie dla całej społeczności
Nowa trójka astronautów wyrusza na chińską stację kosmiczną