Pierwsze egzemplarze dostarczono w maju 2022 r., ciesząc się wielkim zainteresowaniem. Ale czy czterdzieści pięć autobusów marki Scania na gaz ziemny będzie ostatnimi? Zamknięcie fabryki szwedzkiego koncernu w Polsce w pierwszej połowie 2024 roku wyniosło sprawę na pierwszy plan.
Czy Scania będzie miała wpływ na dostawy najnowszych autobusów do Fil Blue, opuszczając kurtynę na polską fabrykę odpowiedzialną za produkcję niektórych modeli autobusów i podwozi? Nie ma mowy. Kontakt, Blue Thread obiecuje: „Nie będzie to miało wpływu na podaż autobusów, które będą eksploatowane w przyszłości. Autobusy, o których mowa, znajdują się już w fabrykach we Francji, na koniec prac rozwojowych. » Łącznie do Fil bleu ma zostać dostarczonych 14 autobusów producenta.
Transakcja warta 21 milionów euro
To samo z częściami zamiennymi do samochodów. „Musimy mieć części zamienne lub maszyny”, określając niebieską nić. Zatem zamknięcie fabryki nie powinno mieć wpływu na autobusy Touraine.
Teraz, gdy Scania zamyka swoją polską fabrykę, Unia Mobilności w Turynie będzie musiała zwrócić się do innego producenta o odnowienie swoich autobusów. Dla przypomnienia opłata za 45 autobusów gazowych wynosi 21 mln euro. Pod względem przyjazdów sieć Touraine zanotowała rekordowy rok 2023 z 41,4 mln przejazdów, w tym 5,7 mln na linii Tempo 2.
„Guru mediów społecznościowych. Bardzo upada. Wolny fanatyk kawy. Entuzjasta telewizji. Gracz. Miłośnik internetu. Nieskrępowany wichrzyciel.”
More Stories
Euro 2024: Holandia od tyłu pokonała Polskę w finale grupy C przeciwko Francji
W Polsce protest przeciwko wykorzystaniu sztucznej inteligencji w radiu
Polska zabiega o czasowe zawieszenie praw azylowych z UE