Prowincja Hainan będzie gospodarzem trzeciej Międzynarodowej Wystawy Produktów Konsumenckich w Chinach w dniach 10-15 kwietnia w jej stolicy, Haikou. Zadebiutuje ponad 1000 nowych produktów z ponad 300 marek, w sektorach takich jak modne zabawki, tradycyjne rzemiosło, kosmetyki, biżuteria, napoje i technologia.
Zgodnie z opublikowanym w poniedziałek briefingiem Biura Informacyjnego Rady Stanu, wydarzenie to, znane również jako Hainan Expo, będzie służyć jako platforma biznesowa dla światowych towarów konsumpcyjnych wysokiej jakości i zapewni impuls do ożywienia światowej gospodarki.
Według źródła, tegoroczna wystawa ma być znacznie większa niż ta z 2022 roku. Powierzchnia wystawiennicza została powiększona do 120 000 metrów kwadratowych i zaprezentowanych zostanie ponad 3300 marek z 65 krajów i regionów. Zwiększy to również zaufanie konsumentów i pomoże w pełni zademonstrować osiągnięcia Hainan Free Trade Port.
W wystawie weźmie udział siedmiu liderów z krajów i organizacji międzynarodowych, a także prawie 30 dyrektorów generalnych z 500 największych światowych firm i liderów branży. Zaproszono ponad 2000 zagranicznych nabywców z 35 krajów i regionów, a oczekuje się ponad 50 000 profesjonalnych nabywców i gości z branż takich jak supermarkety i handel elektroniczny.
Wydarzenie będzie relacjonowane przez ponad 200 chińskich i zagranicznych mediów. Zorganizowanych zostanie ponad 100 działań i opublikowanych około sześćdziesięciu raportów.
Oczekuje się, że Włochy, gość honorowy tegorocznych targów, zaprezentują nie mniej niż 147 marek produktów na powierzchni wystawienniczej o powierzchni 1800 metrów kwadratowych, dwukrotnie większej niż w ubiegłym roku. Delegacje z takich krajów jak Hiszpania i Polska wezmą udział w wystawie po raz pierwszy.
Wśród uczestników jest także 10 członków RCEP (Regional Comprehensive Economic Partnership), w tym zajmująca pierwsze miejsce pod względem wielkości Japonia. Powierzchnia wystawiennicza w Japonii przekracza 1800 metrów kwadratowych, a na wystawie zaprezentowanych zostanie ponad 250 marek z ponad 50 japońskich firm.
Zagraniczna sprzedaż bezcłowa Hainan wzrosła o 18 procent rok do roku, osiągając 16,9 miliarda juanów (2,46 miliarda dolarów) w pierwszym kwartale 2023 r. Rzeczywiste wykorzystanie kapitału zagranicznego przez port wolnego handlu Hainan rosło średnio o 63,5 procent rocznie przez ostatnie pięć lat. Prowincja wyspiarska wznowiła politykę bezwizowego wjazdu do 59 krajów 15 marca 2023 r. Polityka ta została zawieszona z powodu pandemii COVID-19 od 28 marca 2020 r.
„Miłośnik muzyki. Miłośnik mediów społecznościowych. Specjalista sieciowy. Analityk. Organizator. Pionier w podróżach.”
More Stories
Ta polska firma produkuje w 100% biodegradowalne talerze i sztućce z wykorzystaniem pszenicy
Toupret kupuje konkurenta w Polsce
Drobiarski gigant LDC jest w trakcie przejęcia fabryki Konspolu w Polsce