Głodni Wiedzy

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Co by było, gdyby marka Lion poszła za przykładem Abartha 124 Spider?

Co by było, gdyby marka Lion poszła za przykładem Abartha 124 Spider?

Więcej coupe, bardziej kabriolet niż GTi w gamie Peugeot. Co pozostało z radości z jazdy, którą ceni sobie marka Lion? Czy w przypadku gry sojuszy rozgrywającej się w galaktyce Stellantis Peugeot oparty na Mazdzie MX-5 miałby sens? Twoja kolej na rządy!

Od 1989 Mazda MX-5, Miata for Friends, jest uosobieniem czystej przyjemności z jazdy. Roadster pozostaje stosunkowo przystępny cenowo i nie naciska w żaden sposób pod względem indywidualnej technologii. Ten ciąg silnika pneumatycznego jest uosobieniem historycznego Canal Sports w pigułce. Aby inwestycja była opłacalna, najnowsza wersja, wprowadzona na rynek w 2015 roku, wersja o nazwie ND była również dostępna pod znaczkami Fiata i Abartha (patrz galeria powyżej) dwóch marek giganta Stellantis… tak jak marka Peugeot. .

Ponadto, nawet jeśli nie jest to w żadnym wypadku częścią planu produktowego marki Lion, która ma wiele innych priorytetowych interesów, takich jak na przykład zelektryfikowane SUV-y, sojusz Mazdy i Peugeota nie byłby tak nieprawdopodobny.

Nowy Peugeot z okazji 50. rocznicy 104?

Pod maską Peugeota
Pod maską Peugeota „MX-8” możemy sobie wyobrazić silnik 1.2 PureTech o mocy 155 koni mechanicznych.© Didier Ric

Dzięki tej wersji Lioness w wersji Roadster będzie to okazja do przekształcenia testu Peugette opracowanego przez Pininfarinę w 1976 roku i na większą skalę, aby uhonorować Peugeot 104, który w tym roku obchodzi swoje pięćdziesiąte urodziny. Samochód, który można nazwać Peugeot MX-8, połączenie MX-5 i 9X8, supersamochód z trzema pazurami, byłby idealnym ambasadorem”. Aby samochód był zawsze przyjemnością Oryginalna litera znaku towarowego w użyciu od 1848 roku.

ukłon w stronę fraktala

Ten kabriolet też jest pikantny Nawiązanie do prototypu Peugeot Fractal zaprezentowanego w 2015 roku na targach motoryzacyjnych IAA we Frankfurcie przez Matthiasa Hossana, ówczesnego szefa Peugeot Concept Cars. Wreszcie możemy sobie wyobrazić pod maską podstawowy model z trzycylindrowym silnikiem 1.2 PureTech w wersji o mocy 155 KM. W pełni adaptacyjna mechanika, nie obciąża niepotrzebnie przedniej osi i której turbosprężarka zapewnia wystarczający moment obrotowy. Podczas gdy na drugim końcu spektrum najbardziej wymagający sportowcy preferują wersję „MX-8R” wyposażoną w czterocylindrowy 1,6-blokowy w wersji o mocy 270 KM. Wystarczy, aby przejąć kontrolę nad Peugeotem RCZ-R!

Opublikowany w 09/09/2022 zaktualizowany 09/09/2022