Głodni Wiedzy

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Nowy program Netflix z reklamami, Microsoft wkracza do tańca technologicznego

Nowy program Netflix z reklamami, Microsoft wkracza do tańca technologicznego

Nowy program Netflix z reklamami, Microsoft wkracza do tańca technologicznego

Aby wesprzeć tę pierwszą ofertę subskrypcji z reklamami, Netflix przewidział ważne partnerstwo technologiczne i biznesowe.

Pokazując utratę subskrybentów, która powinna być kontynuowana, Netflix wkrótce uruchomi tańszy pakiet z integracją reklam. W obliczu konkurencji, szczególnie ze strony Prime Video i Disney+, co-CEO Netflix potwierdził w tym tygodniu w wywiad Dano dinarowi: „Damy wybór. Oferując go klientom, którzy chcą płacić mniej i których nie zniechęcają reklamy. Wielu z nich dorastało, zgadzając się na obejrzenie trzydziestosekundowej reklamy przed filmem na YouTube”. Jeśli było Data uruchomienia tego nowego typu subskrypcji nie została jeszcze ustalona i będzie to globalna premiera.

Aby przygotować swój program, SVOD wybrał Juggernauta jako Partner ds. Technologii i Biznesu, Microsoft. Amerykański gigant ogłosił to 13 lipca na swoim blogu. „To wspaniały dzień dla Netflix i Microsoftu. Cieszymy się, że możemy wnieść nową, wyróżniającą się wartość do naszego ekosystemu marketerów i partnerów, jednocześnie pomagając Netflix w oferowaniu klientom większego wyboru”. poinformować.

Jego zadaniem będzie zarządzanie technologią związaną ze sprzedażą przestrzeni reklamowej w serwisie Netflix. „Marketerzy, którzy zwrócą się do firmy Microsoft w sprawie swoich potrzeb reklamowych, będą mieli dostęp do oglądalności Netflix i zasobów telewizji internetowej premium. Wszystkie reklamy wyświetlane w serwisie Netflix będą dostępne wyłącznie za pośrednictwem platformy Microsoft” Uczymy się.

„Microsoft ma udowodnioną zdolność do zaspokajania wszystkich naszych potrzeb reklamowych, gdy wspólnie tworzymy nową ofertę z reklamami. Co najważniejsze, grupa zapewniła elastyczność w zakresie innowacji w czasie zarówno po stronie technologii, jak i sprzedaży, a także silną ochronę prywatności ochrona dla naszych członków”Ze swojej strony odpowiedział Greg Peters, dyrektor operacyjny dowódcy SVOD.

READ  Co się stanie, jeśli zaoferuję to urządzenie Samsung Galaxy po niskiej cenie na Amazon? To nie kosztuje nawet 150 euro!