Głodni Wiedzy

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Poprawa branży muzycznej w Metaverse dzięki partnerstwu Adsshares X Cyber ​​​​Live

Poprawa branży muzycznej w Metaverse dzięki partnerstwu Adsshares X Cyber ​​​​Live

Warszawa, Polska / Axisware / 19 kwietnia 2022 / W ramach nowego partnerstwa, Adshares i CyberLive poprawią wrażenia użytkownika w metawersie interaktywnych koncertów muzycznych. Protokół Adshares będzie odgrywał kluczową rolę w reklamie i marketingu powstającej platformy muzycznej, zapewniając rozwiązania promocyjne dla artystów, a także możliwości uzyskania przychodów dla właścicieli nieruchomości i producentów wydarzeń w Cyber ​​​​Live Metaverse.

Adshares, wtorek, 19 kwietnia 2022 r., zdjęcie z komunikatu prasowego

Adshares x Cyber ​​​​Live Partnership

Zbuduj własną interaktywną platformę dla wydarzeń muzycznych cyberna żywo Ekosystem będzie się składał z trzech połączonych ze sobą komponentów: Cybercast, Marketplace i Metaverse – wszystkie będą się integrować Stawki reklamowe protokół. Reklamodawcy będą mogli dotrzeć do szerokiego grona melomanów podczas wirtualnych koncertów na żywo. Producenci tych wirtualnych wydarzeń muzycznych i streamów, a także właściciele wirtualnej ziemi, będą mogli zarabiać na swojej przestrzeni jako wydawcy. Docelowo to partnerstwo przyciągnie i stworzy specjalny rodzaj reklamodawcy i wydawcy Cyber ​​Live skupionych na branży muzycznej.

Pierwszym komponentem, który zostanie wydany na początku trzeciego kwartału 2022 r., będzie platforma Cyber ​​​​Live Broadcast znana jako nadawanie cybernetyczne. Tutaj użytkownicy będą mogli oglądać koncerty i brać w nich udział poprzez multi-show streaming – wchodząc w interakcję z artystami z różnych perspektyw. Reklamy będą wyświetlane pod różnymi kątami podczas wydarzeń. Z czasem reklamodawcy odkryją najlepsze miejsca do wyświetlania swoich reklam, a wydawcy będą mogli skutecznie zarabiać na swojej przestrzeni.

Ważna uwaga – Podobnie jak na innych platformach, użytkownicy mogą wybierać pomiędzy kontami premium i podstawowymi. Na koncie głównym użytkownicy będą widzieć reklamy. Funkcja protokołu Adshares umożliwi również tworzenie relacji polecających na platformie. Sponsorzy mogą prezentować produkty lub usługi na scenie publiczności na całym świecie, tak jak w prawdziwym świecie.

Oprócz wirtualnych koncertów na żywo reklamodawcy będą mogli wyświetlać reklamy i docierać do użytkowników za pośrednictwem drugiego komponentu CyberLive – jego marketplace. Tam użytkownicy mogą wybijać i sprzedawać NFT, a także kupować bilety na koncerty, awatary i dodatkowe funkcje interaktywne – wszystkie te transakcje są dokonywane za pośrednictwem rodzimej waluty platformy. Sprzedaj dolara. Oczywiście użytkownicy będą mogli reklamować produkty na rynku bezpośrednio za pomocą serwerów reklamowych Adshares.

READ  Meghan i Harry: Ten bardzo nieoczekiwany prezent na czwarte urodziny Archiego, który bardzo ich wzruszył i zaskoczył

Ostatnim elementem i jednym z głównych celów CyberLive jest rozwój jego metawersu – zdecentralizowanej wirtualnej przestrzeni dla użytkowników w świecie sztuki. Użytkownicy będą mogli wchodzić w interakcję z wieloma obiektami technicznymi w pełnej wirtualnej, a także rozszerzonej rzeczywistości (AR). w Metaverse Cyber ​​​​na żywo, będzie można generować dochód poprzez monetyzację ziemi, wynajmowanie powierzchni i tworzenie kreatywnych wydarzeń. Reklama nie jest refleksją, a reklamodawcy mogą wykorzystywać wiele obiektów technicznych jako nośniki wyświetlania. Dla twórców miejsca oznacza to dodatkowy dochód, a dla reklamodawców (głównie artystów) nową możliwość zwrócenia uwagi na swoje pokazy lub wydarzenia.

Ponadto wprowadzono niedawno wprowadzone ogłoszenie Metaverse funkcja kierowania Pomoże to reklamodawcom w dotarciu do określonej grupy użytkowników. Artyści i producenci wydarzeń będą mogli dotrzeć do określonej grupy odbiorców i ogłosić odpowiednie nadchodzące koncerty.

Artyści mogą bardziej komunikować się ze swoimi odbiorcami, w pełni wykorzystując funkcje protokołu Adsshares. Na przykład producenci koncertów mogą tworzyć i wdrażać markowe produkty interaktywne Modele 3D Do sal koncertowych, które będą zawierać informacje o artystach, wydarzeniach itp.

Każdy element ekosystemu CyberLive, w synergii z protokołem Adshares, zapewni nowe wrażenia między artystami a użytkownikami. To partnerstwo poprawi zrozumienie przez artystów marketingu w metawszechświecie, zapewniając nowe możliwości monetyzacji ich sztuki.

O cyberżyciu

cyberna żywo Jest to wschodząca platforma, która wypełnia lukę między wydarzeniami rozrywkowymi na żywo i wirtualnymi dla artystów, fanów, producentów wydarzeń i nie tylko. Dostarczanie przełomowych doświadczeń muzycznych dzięki technologii blockchain. Poprzez połączony ekosystem Cyber ​​​​Live CyberCast, Marketplace i Metaverse, artyści mogą zaprezentować swoją kreatywność i wchodzić w interakcje z odbiorcami na całym świecie, podczas gdy unikalne tokeny platformy umożliwiają promotorom i twórcom organizowanie i zarabianie na własnych wydarzeniach w ramach NFT.

O postach reklamowych
Ciągle rozwijane nowe podstawowe funkcje i rozwój protokołów oraz Zespół ds. udostępniania reklam Już teraz wyznacza standardy dla marketingu i reklamy blockchain w metawersie. Zoptymalizowane i zdecentralizowane rozwiązania mogą być wdrażane przez wszystkie firmy w przestrzeni Web2 i Web3. ten reklamy w dolarach Kryptowaluta, jako narzędzie płatnicze w transakcjach reklamowych, znacznie ułatwia i usprawnia interakcję między wydawcami a reklamodawcami.

READ  Dziewczyna z piłką autorstwa Banksy'ego została sprzedana za 21,8 miliona euro, trzy lata po samozniszczeniu podczas pierwszej aukcji.

dane dzwoniącego:
Jacek Studziński
[email protected]

Źródło: Stawki reklamowe

Zobacz wersję źródłową na accesswire.com:
https://www.accesswire.com/697989/Improving-the-Music-Industry-in-the-Metaverse-by-Adshares-x-Cyber-Live-Partnership