France 2 objęła prowadzenie w czasie największej oglądalności, w środowy wieczór, wyemitując niewydany singiel „In the Heart”, który został wyemitowany przez Fatou n Diay i Annie Gregorio. Ta fantazja wzbudziła zainteresowanie 4,14 miliona ciekawskich ludzi, co oznacza, że według Mediametry odsetek publiczności wynosił 18,8% w wieku powyżej 4 lat (4,9% w FRDA-50). W zeszłym tygodniu nieopublikowana powieść „Laying bare” z Julie de Bona przyciągnęła 3,44 miliona ludzi (16,3% 4+ i 6,6% FRDA-50).
Przeczytaj także
Przesłuchania
Przybycie publiczności o 20:00: „10 minut, aby przekonać „silne” i „codzienne” silne…
Przesłuchania
Przybycie publiczne o 19:00: Przywódca Nagui kwitnie, „Jutro jest nasze”, …
Przesłuchania
Fani podcastów z marca: France Culture i RMC na najwyższym poziomie, Nagoi powraca do…
M6 śledzi kulinarny program rozrywkowy „Top chef”, wyprodukowany przez Studio 89, które na godzinę 23:38 mogło naliczyć 2,47 miliona smakoszy, 13,3% widzów i 24,8% kobiet odpowiedzialnych za kupowanie jedzenia. Poniżej 50 lat (FRDA-50) W ubiegłą środę Stefan Rothenberg komentował wyniki nominowanych przed 2,54 miliona takich fanów (14,2% publiczności i 26,5% FRDA-50).
TF1 zajmuje trzecie miejsce z dwoma nowymi odcinkami z 18 sezonu „Grey’s Anatomy”. Świat stworzony przez Shonda Rhimes w tym tygodniu zgromadził 2,37 miliona widzów na godzinę 22:54, co stanowi 11,0% udziału w rynku całej widowni i 26,1% głównej reklamy docelowej. Siedem dni temu amerykańska sieć miała 2,40 mln obserwujących (11,5% z +4 i 27,1% z FRDA-50).
W France 3 nieopublikowany dokument „Pewnego razu Marsylia”, wyreżyserowany przez Clarę Luciani, uwiódł 1,63 miliona fanów drugiego miasta Francji. Udział w rynku wynosi 7,6% (1,8% w FRDA-50).
„Canab” w milionie na TMC
Z tyłu znajdziemy Aartiego z francuskim filmem „The Keepers”, który do 23:06 obejrzało 1,38 mln widzów, czyli 6,6%. A w TMC, pierwsza część „Canap 89”, rozrywki prezentowanej przez Etienne Carbonniera, od 21:50 oglądało 1,44 miliona osób, 6,2% zniżki na 4+ i 13,0% zniżki na FRDA-50. W czwartek 9 grudnia 2021 pierwsza część „Canap 2002” obejrzała 1,61 mln widzów (7,1% z 4+ i 16,1% z FRDA-50) z cięciem kończącym się o 21:38.
Nadawanie między 21:54 a 22:49, część druga „Canap 89” jest zainteresowane 1,08 miliona stałych użytkowników (5,2% +4 i 11,1% FRDA-50). W grudniu ubiegłego roku, w części drugiej, „Canap 2002” zgromadził 946 000 fanów (4,7% z 4+ i 10,7% z FRDA-50), kończąc się o 23:00.
„Dumny fanatyk sieci. Subtelnie czarujący twitter geek. Czytelnik. Internetowy pionier. Miłośnik muzyki.”
More Stories
W Cannes można zobaczyć film biograficzny o Władimirze Putinie, wyprodukowany w całości przez sztuczną inteligencję
Polski thriller Netflixa to wielka niespodzianka jesieni (wspina się na pierwszą dwójkę)
Gerard Depardieu zostaje oskarżony o napaść na tle seksualnym, a jego prawnik mówi: „Przypuszcza się…”