Prace te rozpoczęły się „24 lutego, po ogłoszeniu Wojna w Rosji », podpułkownik Antoine, dowódca 30. lotnictwa myśliwskiego w Mont-de-Marsen (Landus). Od tego czasu dwa Burza Codziennie podróżuj między bazą lotniczą 118 a Polską i wykonuj misje „Van Police” na Wschodzie. Europa.
Wyzwalacz tego procesu „Poprawa działań monitorujących” (EVA) NATO powiedziało: „Kilka godzin po okupacji to pokazuje, że byliśmy skuteczni Ukraina„Nasze samoloty muszą być dostępne i gotowe do obrony terytorium NATO” – kontynuował podpułkownik Antoine.
„Wykryj potencjalną infiltrację”
Jeśli Francja zainterweniuje nad Polską, „inne europejskie i amerykańskie siły powietrzne zostaną zmobilizowane i będą mogły ruszyć w górę. Rumunia, Prace nad ramami NATO” – powiedział ppłk Antoine. Chodzi o utrzymanie stałej obecności na granicy z Ukrainą, aby zapobiec potencjalnemu zagrożeniu.
Podpułkownik Antoine wyjaśnia, że celem tej misji jest „monitorowanie przestrzeni powietrznej krajów NATO, wykrywanie infiltracji obcych sił powietrznych do tych krajów NATO, towarzyszenie im lub odpieranie ich”. Jedziemy tam uzbrojonymi samolotami, bo jeśli dojdzie do wrogich działań przeciwko samolotom sojuszu NATO, możemy się bronić. ?
Wyposażony w pociski „zdolne do niszczenia samolotu na duże odległości”
Broń jest wyposażona w sześć pocisków mikowych i meteorytów z naprowadzaniem na podczerwień, „zdolnych do niszczenia samolotów na duże odległości, tj. kilkadziesiąt kilometrów” – mówi dowódca brygady wojennej. Pułkownik Herbin zauważa, że te samoloty Rafale są na misji przechwytywania i obrony przeciwlotniczej. Oprócz sześciu pocisków powietrze-powietrze są one wyposażone w trzy dodatkowe zbiorniki paliwa dla maksymalnej wytrzymałości. ?
„Częstotliwość naszych lotów jest bardzo mierzalna w zależności od obecności innych krajów NATO”, mówi podpułkownik Antoine, ale co najmniej dwa samoloty odlatują każdego dnia”.
Łącznie loty od ośmiu do dziewięciu godzin
Po wystartowaniu z Mont-de-Marsan Raffles dołączył do tankowca, który wystartował u podnóża Istres w północno-wschodniej Francji. Podpułkownik Antoine kontynuuje: „Podróżujemy z nim w ten obszar, aby mógł czterokrotnie zatankować nasz samolot, co zwykle zapewnia trzygodzinną misję na miejscu”.
Autonomia Rafaela w tym systemie może latać od 1h30 do 2 godzin. „Na poziomie fizjologicznym są to długie podróże z przerwami dziennymi lub nocnymi” – wskazuje pilot myśliwca kapitan Vincent.
Przed każdym lotem piloci są instruowani przez oficera wywiadu, który bada sytuację, sporządza listę istniejących sił oraz określa stan urządzenia, za pomocą którego będą wykonywać swoją misję.
Kapitan Vincent zauważa: „Jesteśmy pod obserwacją:” Rozkazy są jasne i wiemy, co robić i której linii nie przekraczać”. Nie zdawał sobie jeszcze sprawy z „napięcia konfliktu, który się obecnie rozwija”. „W powietrzu sytuacja jest spokojna i nie ma niebezpieczeństwa. Ale wychodzimy uzbrojeni, aby nasze dowództwo mogło w razie potrzeby interweniować ”. Podpułkownik Antoine zapewnia, że „nie było żadnego incydentu” od początku konfliktu.
Monitorowanie terytorium kraju
Ta misja policyjna Sił Powietrznych jest jedną ze szczególnych cech BA 118 w Mont-de-Marson. Podpułkownik Antoine mówi: „Robimy to samo we Francji przez 365 dni w roku. Mówi Herbin.
Z 3500 osobami BA 118 jest jedną z największych baz Sił Powietrznych w Mont-de-Marson. Obejmuje to łącznie pięćdziesiąt myśliwców Rafale i kilkanaście samolotów Inicjatorzy Mamby (Ochrona powietrza od ziemi). Loty te są również zaplanowane na inne teatry. „Obecnie, jak mówi pułkownik Herbin, mamy w Jordanii zespoły do pracy w Iraku i Syrii. Podsumowanie operacji. ?
„Guru mediów społecznościowych. Bardzo upada. Wolny fanatyk kawy. Entuzjasta telewizji. Gracz. Miłośnik internetu. Nieskrępowany wichrzyciel.”
More Stories
Euro 2024: Holandia od tyłu pokonała Polskę w finale grupy C przeciwko Francji
W Polsce protest przeciwko wykorzystaniu sztucznej inteligencji w radiu
Polska zabiega o czasowe zawieszenie praw azylowych z UE