Zapowiedź Nowa gra wideo Prince of Persia zostanie wydana w 2024 roku i oczekuje się, że będzie zabójcza
Plotki były prawdziwe: Ubisoft pracuje nad nową grą Prince of Persia. Gra nosi tytuł Rogue Prince of Persia i jest rozwijana przez Evil Empire. To ostatnie to studio, które pomagało firmie Motion Twin, twórcy Dead Cells, w przygotowaniu różnych dodatkowych treści do gry, w szczególności powrotu do Castlevanii. Następuje więc swego rodzaju przeminięcie pochodni. 7 lat po wydaniu Dead Cells we wczesnym dostępie studio Motion Twin pracuje nad nową grą wideo, która odbiega od rozgrywki swojej pierwszej produkcji. Dzięki Rogue Prince of Persia to imperium zła zachowuje odwagę i popyt, które przyczyniły się do sukcesu Dead Cells.
Zapoznaj się z warunkami i zawartością wczesnego dostępu
Mogliśmy grać w Rogue Prince of Persia przez godzinę. Następnie mieliśmy dwa biomy do eksploracji i walkę z bossem. W chwili pisania tego tekstu nie wiemy, czy zawartość wczesnego dostępu będzie identyczna z zawartością w tej zapowiedzi.
Rogue Prince of Persia: Pod ścianą
W: Prince of Persia gracz wciela się w księcia Persji. Tylko on chce za wszelką cenę odeprzeć inwazję Hunów. Następnie przecina wzgórza i doliny, aby dotrzeć do królestwa. Jego wędrówka nie jest pozbawiona niebezpieczeństw: różne biomy, które przemierza, są pełne wrogów. Perski książę ma wiele talentów, które może wykorzystać w tej podróży. To zmienia sekwencje walki i sekwencje platformowe, które są co najmniej tak samo wymagające jak Dead Cells: umrzesz (często), a każda próba pozwoli ci radzić sobie lepiej.
Bohater szczególnie wyróżnia się umiejętnością chodzenia po ścianach. Nadaje to eksploracji wertykalności, a także otwiera możliwości dla sekwencji platformowych. Chodzenie po ścianach jest nadal przydatne w walce. Ściany w tle mogą mieć kluczowe znaczenie w walce, gdyż pozwalają bohaterowi ominąć wrogów lub uniknąć ich pocisków. Koncepcja, na której deweloperzy wydają się mocno polegać. Podczas szkolenia praktycznego mogliśmy zobaczyć dwa różne środowiska: drugie miało mniej ścian „nośnych”. To samo tyczy się pierwszego bossa, który podczas starcia wielokrotnie rozbijał ścianę.
Chociaż przyzwyczajenie się do tej umiejętności chodzenia po ścianach zajmuje trochę czasu, Po zrozumieniu staje się niezbędne, a nawet uzależniające. Uczucie wzmocnione przez proceduralnie generowaną strukturę: Podczas dużej godziny gry żadna z naszych prób nie wyglądała jak ostatnia. Wydaje się, że leży to w samym sercu rozgrywki, którą zaprojektowali twórcy, i nie możemy się doczekać, aby zobaczyć, jak nad tym pracowali, aby była wciągająca przez całą grę.
Hunowie kontra 1
Chodzenie po ścianach to nie jedyny talent, jaki ma w swoim arsenale nasz perski bohater. Oprócz podwójnego skoku i doskoku w powietrzu książę ma wszystkie cechy idealnego wojownika: potrafi odeprzeć wrogów gwałtownym kopnięciem, którzy zostaną ogłuszeni, jeśli napotkają ścianę, a nawet zginą, jeśli wpadną w kolce. Przetaczanie się pozwala mu unikać ciosów i znajdować się za plecami przeciwnika. Idealny do wbijania ostrzy w plecy. Sztylety towarzyszą mu na początku każdej przygody, ale nie można ich zastąpić. Na przykład mogliśmy wypróbować miecz i topór, każdy ze specjalnym ruchem i inną sekwencją.
W ramach wczesnego dostępu dostępnych jest kilka rodzajów przedmiotów, które pozwalają na większą różnorodność stylów. Łuk, główny instrument, można zastąpić czakrami. Zaklęcia uzupełniają wyposażenie, zapewniając efekty bierne (na przykład większe leczenie). Im dalej książę postępuje, tym potężniejsze rzeczy odzyskuje: więcej obrażeń, więcej negatywnych przedmiotów… Musimy szybko poruszać się po mapie, aby odkryć skrzynie lub ołtarze ofiarne. Ten ostatni za określoną ilość punktów życia oferuje bonus. Dość igrania z ogniem i flirtowania z obietnicami śmierci.
Nie należy się tego obawiać, wręcz przeciwnie: co cię zabija, czyni cię silniejszym. Albo prawie. W trakcie podróży możesz natknąć się na plany wytwarzania broni. Następnie możesz przekazać go kowalowi, który zajął jego miejsce w oazie: jest to centrum początkowe, do którego będziesz wracać za każdym razem, gdy oddasz broń. Będzie mógł je zbudować za walutę, którą znajdziesz także w trakcie swojej podróży. Wystarczająco, aby rozpocząć dokładne eksploracje.
Francusko-belgijski książę Pierce
Oprócz Prince of Persia: The Lost Crown, uwagę przykuł także kierunek artystyczny Rogue Prince of Persia Ponieważ inspirowany jest komiksami francusko-belgijskimi. Wiadomo, że nie każdemu to się spodoba. Ale ma tę zaletę, że jest funkcjonalny: Każdy efekt jest reprezentowany na ekranie za pomocą symboli zrozumiałych na pierwszy rzut oka. Wystarczy poczuć dynamikę sterowania mając kontroler w dłoni. Chętnie rozważymy opisane tła, przynajmniej te z dwóch pierwszych biomów. Trzeba przyznać, że nie psują go ściany, na których stoją nasi akrobaci, bo są oni umieszczeni w tle. Do tego dochodzi napięcie muzyki. Daje to poczucie, że jesteś w Persji w stanie wojny. Został zaktualizowany i ma bardziej elektryczny styl. Oprócz efektów dźwiękowych broni, kopnięć i wszelkiego rodzaju pocisków, ścieżka dźwiękowa po prostu pasuje do nerwowej rozgrywki The Fresh Prince of Persia.
Liczba wyświetleń
Jeśli Motion Twin zwróci się na wiatr dzięki swojemu nowemu projektowi Windblown, płomień gatunku nie zgaśnie całkowicie. Evil Empire pod każdym względem łączy w sobie cechy Dead Cells i to, co przesądziło o jego sukcesie: wymagającą grę akcji i platformówkę przeznaczoną dla graczy, którzy nie boją się śmierci. Przeżywa znacznie większy stres niż osoba posługująca się jego symbolami i mogłaby zostać prześcignięta, gdyby postępowała zgodnie z jego treścią, co stanowi duży znak zapytania w tym przeglądzie. Pierwsze elementy, które zostaną udostępnione wraz z premierą Rogue Prince of Persia 14 maja we wczesnym dostępie na PC.
Opinia redakcyjna
Obiecujący
„Profesjonalne rozwiązywanie problemów. Pragnący być pionierem kulinarnym. Przyjazny miłośnik piwa.”
More Stories
Muzyka Nintendo: Le Spotify wyprodukowane na Nintendo
Cyberpunk 2077 nie umarł, CD Projekt ogłasza wielkie ogłoszenie dla całej społeczności
Nowa trójka astronautów wyrusza na chińską stację kosmiczną