5 kwietnia w Hanoi otwarto 32. Wietnamską Wystawę Międzynarodową (Vietnam Expo). Potrwa do 8 kwietnia z udziałem ponad 500 firm krajowych i zagranicznych.
Wystawcy z Wietnamu, Republiki Korei, Japonii, Indonezji, Polski, Rosji i Chin kontynentalnych prezentują najnowszy sprzęt i technologię w wielu dziedzinach, od elektroniki, maszyn i technologii handlu cyfrowego po sektor spożywczy, rękodzielniczy i kosmetyczny, poprzez ponad 600 stoisk.
„Po 31 latach wspierania firm, Vietnam Expo stało się jednym z najważniejszych wydarzeń promocji biznesu dla wietnamskiego handlu zagranicznego, przynosząc wiele wartości ekonomicznych, jak również możliwości rozwoju biznesu, pomagając wietnamskim firmom zwiększyć eksport oraz rozwijać i rozwijać” – powiedział wiceminister przemysłu i handlu Do Thang Hai.
Wystawa daje organizacjom i instytucjom możliwość pogłębienia wymiany doświadczeń, promocji swoich produktów, wykorzystania możliwości inwestycyjnych oraz transferu technologii w celu poprawy efektywności produkcji i biznesu.
Organizowane są również inne seminaria mające na celu zwiększenie efektywności promocji inwestycji i handlu na rynkach krajowych i zagranicznych.
To już 24. rok z rzędu, kiedy Koreańska Agencja Promocji Handlu i Inwestycji – KOTRA – wybrała Wietnamską Wystawę Promocji Biznesu.
Południowokoreańskie firmy oferują produkty i usługi w przemyśle lekkim, inteligentnej elektronice użytkowej, produktach spożywczych i kosmetycznych.
China Exhibitors Pavilion posiada 50 stoisk z największych miast i prowincji, takich jak Tianjin, Zhejiang, Fujian i Guangdong w dziedzinie przemysłu maszyn i urządzeń.
Pod hasłem „Pyszna Europa” pawilon UE prowadzi kampanię promującą wysokiej jakości europejskie produkty rolne.
Polska, reprezentując kraje Unii Europejskiej, prezentuje i dzieli się z ekspertami kulinarnymi, firmami zajmującymi się importem-eksportem i dystrybucją napojów i napojów, jak tworzyć produkty rolne i żywność spełniające europejskie standardy.
Vietnam Expo odbywa się corocznie w Hanoi w kwietniu iw Ho Chi Minh City w grudniu.
„Miłośnik muzyki. Miłośnik mediów społecznościowych. Specjalista sieciowy. Analityk. Organizator. Pionier w podróżach.”
More Stories
Ta polska firma produkuje w 100% biodegradowalne talerze i sztućce z wykorzystaniem pszenicy
Toupret kupuje konkurenta w Polsce
Drobiarski gigant LDC jest w trakcie przejęcia fabryki Konspolu w Polsce