pod koniec ubiegłego roku, Projekt CD Opublikuj aktualizację Następne pokolenie Sub Wiedźmin 3: Dziki Gon Na PC, PlayStation 5 i Xbox Series X | S, w końcu przenosi grę fabularną w współczesność, dodając cały szereg funkcji graficznych. Ale doświadczenie nie było idealne, a małe aktualizacje zostały już wydane.
W tym tygodniu startuje polski deweloper Patch 4.03 do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon, który naprawia kilka błędów technicznych z którymi gracze mogą się spotkać. Oto jest Zmiana Z tej aktualizacji:
na komputerze
- Naprawiono błąd, w wyniku którego w zależności od bliskości i kąta widzenia Geralta cień napromieniowanej roślinności mógł być zniekształcony przez promienie.
- Naprawiono błąd, który mógł powodować pojawianie się czarnych cieni na konturach obiektów, gdy iluminacje oparte na ray tracingu były często włączane i wyłączane.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego gra w wersji DirectX 11 mogła ulec awarii na niektórych kartach graficznych AMD podczas uruchamiania lub wczytywania stanu gry.
- Dodano obsługę Intel Xe Super Sampling, technologii testów porównawczych, która wykorzystuje uczenie maszynowe do poprawy wydajności i jakości obrazu.
- Naprawiono niektóre problemy z oświetleniem wpływające na odbicia w obszarze ekranu, gdy globalne oświetlenie ray tracingu jest wyłączone.
- Ulepszenia wydajności globalnego oświetlenia i odbić ray tracingu.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego na ekranie pojawiały się fioletowe plamy, gdy karaluch przechodził przez kałuże.
na konsolach
- Okno wyskakujące postępu krzyżowego będzie teraz poprawnie wyświetlać konto, które jest aktualnie zalogowane.
- Naprawiono błąd na ekranie ekwipunku, który powodował, że Geralt widział czarne linie lub cienie, gdy tryb wydajności był włączony na PlayStation 5.
- Naprawiono błąd, który mógł powodować krótkotrwałe zawieszanie się ekranu lub lekkie zacinanie się podczas automatycznego zapisywania na konsolach nowej generacji.
- Naprawiono wydajność wpływającą na konsole nowej generacji, gdy Geralt używał swoich wiedźmińskich zmysłów na Beauclair lub Novigrad.
Grafika — zmiany na PC i konsole nowej generacji
- Naprawiono błąd, który w pewnych warunkach pogodowych w grze mógł powodować wyświetlanie siatki świecących okręgów na podłodze i ścianach, gdy włączony był ray tracing.
- Pajęczyny nie będą już zmieniać koloru, gdy gracze poruszą kamerą z włączoną opcją śledzenia promieni.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego niektóre dekoracje postaci pojawiające się w przerywnikach filmowych nie wydawały się ukończone.
- W czasie i przestrzeni — Naprawiono błąd, przez który mgła w Dolinie Trucizny była różowa zamiast białej.
Zadania i rozgrywka – zmiany na komputery PC i konsole nowej generacji
- Dodano utworzoną społeczność: poprawki skryptów nowej generacji, autorstwa Sergeanur.
Zadania i rozgrywka — dostępne na wszystkich platformach
- Under Eternal Fire — muzyka w tle tej misji nie będzie odtwarzana po jej ukończeniu. Gracze, którzy napotkali już ten problem, mogą potrzebować ponownego zejścia do kanałów Novigradu lub Oxenfurtu, aby go rozwiązać.
- Dodano opcję automatycznego stosowania oleju w walce.
- Pomijając mikstury i mikstury, Geralt nie mógł teraz jeść ani pić pod wodą. // Zespół zgadza się, że możliwe jest picie płynu z karafki. I odwrotnie, posiadanie kufli piwa i grillowanego mięsa pod wodą nie jest wystarczająco realistyczne.
Uwaga: te zmiany są tylko najbardziej znaczące. Aktualizacja zawiera inne drobne poprawki, których nie ma na tej liście.
Poprawi to wrażenia z gry dla graczy. Możesz znaleźć Wiedźmin 3: Dziki Gon – Edycja Kompletna Do 36,73 euro w Amazonka.
Przeczytaj także: Wiedźmin 3: Dziki Gon, kolejna ścieżka dźwiękowa wydana na czterech winylach
Clint 008 Pisarz – egzaminator |
„Profesjonalne rozwiązywanie problemów. Pragnący być pionierem kulinarnym. Przyjazny miłośnik piwa.”
More Stories
Muzyka Nintendo: Le Spotify wyprodukowane na Nintendo
Cyberpunk 2077 nie umarł, CD Projekt ogłasza wielkie ogłoszenie dla całej społeczności
Nowa trójka astronautów wyrusza na chińską stację kosmiczną