Głodni Wiedzy

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Wiedźmin 3: Dziki Gon, CD Projekt, opublikował patch 4.03

Wiedźmin 3: Dziki Gon, CD Projekt, opublikował patch 4.03

pod koniec ubiegłego roku, Projekt CD Opublikuj aktualizację Następne pokolenie Sub Wiedźmin 3: Dziki Gon Na PC, PlayStation 5 i Xbox Series X | S, w końcu przenosi grę fabularną w współczesność, dodając cały szereg funkcji graficznych. Ale doświadczenie nie było idealne, a małe aktualizacje zostały już wydane.

W tym tygodniu startuje polski deweloper Patch 4.03 do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon, który naprawia kilka błędów technicznych z którymi gracze mogą się spotkać. Oto jest Zmiana Z tej aktualizacji:

na komputerze

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego w zależności od bliskości i kąta widzenia Geralta cień napromieniowanej roślinności mógł być zniekształcony przez promienie.
  • Naprawiono błąd, który mógł powodować pojawianie się czarnych cieni na konturach obiektów, gdy iluminacje oparte na ray tracingu były często włączane i wyłączane.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego gra w wersji DirectX 11 mogła ulec awarii na niektórych kartach graficznych AMD podczas uruchamiania lub wczytywania stanu gry.
  • Dodano obsługę Intel Xe Super Sampling, technologii testów porównawczych, która wykorzystuje uczenie maszynowe do poprawy wydajności i jakości obrazu.
  • Naprawiono niektóre problemy z oświetleniem wpływające na odbicia w obszarze ekranu, gdy globalne oświetlenie ray tracingu jest wyłączone.
  • Ulepszenia wydajności globalnego oświetlenia i odbić ray tracingu.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego na ekranie pojawiały się fioletowe plamy, gdy karaluch przechodził przez kałuże.

na konsolach

  • Okno wyskakujące postępu krzyżowego będzie teraz poprawnie wyświetlać konto, które jest aktualnie zalogowane.
  • Naprawiono błąd na ekranie ekwipunku, który powodował, że Geralt widział czarne linie lub cienie, gdy tryb wydajności był włączony na PlayStation 5.
  • Naprawiono błąd, który mógł powodować krótkotrwałe zawieszanie się ekranu lub lekkie zacinanie się podczas automatycznego zapisywania na konsolach nowej generacji.
  • Naprawiono wydajność wpływającą na konsole nowej generacji, gdy Geralt używał swoich wiedźmińskich zmysłów na Beauclair lub Novigrad.

Grafika — zmiany na PC i konsole nowej generacji

  • Naprawiono błąd, który w pewnych warunkach pogodowych w grze mógł powodować wyświetlanie siatki świecących okręgów na podłodze i ścianach, gdy włączony był ray tracing.
  • Pajęczyny nie będą już zmieniać koloru, gdy gracze poruszą kamerą z włączoną opcją śledzenia promieni.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego niektóre dekoracje postaci pojawiające się w przerywnikach filmowych nie wydawały się ukończone.
  • W czasie i przestrzeni — Naprawiono błąd, przez który mgła w Dolinie Trucizny była różowa zamiast białej.

Zadania i rozgrywka – zmiany na komputery PC i konsole nowej generacji

  • Dodano utworzoną społeczność: poprawki skryptów nowej generacji, autorstwa Sergeanur.

Zadania i rozgrywka — dostępne na wszystkich platformach

  • Under Eternal Fire — muzyka w tle tej misji nie będzie odtwarzana po jej ukończeniu. Gracze, którzy napotkali już ten problem, mogą potrzebować ponownego zejścia do kanałów Novigradu lub Oxenfurtu, aby go rozwiązać.
  • Dodano opcję automatycznego stosowania oleju w walce.
  • Pomijając mikstury i mikstury, Geralt nie mógł teraz jeść ani pić pod wodą. // Zespół zgadza się, że możliwe jest picie płynu z karafki. I odwrotnie, posiadanie kufli piwa i grillowanego mięsa pod wodą nie jest wystarczająco realistyczne.

Uwaga: te zmiany są tylko najbardziej znaczące. Aktualizacja zawiera inne drobne poprawki, których nie ma na tej liście.

Poprawi to wrażenia z gry dla graczy. Możesz znaleźć Wiedźmin 3: Dziki Gon – Edycja Kompletna Do 36,73 euro w Amazonka.

Przeczytaj także: Wiedźmin 3: Dziki Gon, kolejna ścieżka dźwiękowa wydana na czterech winylach

Edytor winietClint 008
Pisarz – egzaminator
READ  Apple właśnie rozpoczęło prace nad MacBookiem Pro M4