W sobotni wieczór kanał France 3 poprowadzi widzów nowym filmem telewizyjnym „Morderstwa w Bayeux” w reżyserii Qamara Aïnouza. Według Médiamétrie śledztwo policyjne prowadzone przez Sarah Mortensen i Edera Schindera w Normandii zainteresowało średnio 3,95 miliona fanów thrillerów. Udział w widowni wynosi 21,2% wśród osób w wieku czterech lat i starszych (4+). Udział w rynku wśród kobiet odpowiedzialnych kupujących w wieku poniżej 50 lat wynosi 4,8% (FRDA-50), co dla sieci nie jest celem priorytetowym.
W zeszłą sobotę retransmisja „The Nancy Murders” z Cristiana Reale trzymała w napięciu 3,14 miliona fanów policji w sobotni wieczór (16,7% 4+).
Przeczytaj także
telewizja
Sobotnia publiczność: 1,1 miliona widzów, z różnicą między Jeanem-Lucem Richmanem…
telewizja
Niewidziane w telewizji w „The Voice” 2024: Big Flo i Ollie ujawniają, że produkcja…
telewizja
Florent Bagny opowie o swoim życiu i walce z chorobą w jednym z odcinków…
„100% logiczny”, mocny w osiąganiu celów
TF1 jest kontynuacją programu rozrywkowego „The Voice” prowadzonego przez Nikosa Aliagasa. Trzecia tura przesłuchań w ciemno osiągnęła średnio około 3,70 mln miejsc. Następnie do godziny 22:20 przed ekranami znalazło się 19,5% widzów, co zwiększyło udział w rynku do 29,8% wśród kobiet odpowiedzialnych za zakupy w wieku poniżej 50 lat (FRDA-50). Pozostała część programu zgromadziła 3,60 miliona obserwujących.
W zeszłym tygodniu konkurs zdominował „The Voice”, który w pierwszym sezonie przyciągnął 3,99 mln widzów, a udział w widowni wyniósł 20,9% (36% FRDA-50).
France 2 zajęło trzecie miejsce z grą „100% Logic: The Answer Before Your Eyes”, prowadzoną przez Cyrila Ferrauda i w obecności gości Gillesa Almy, Elsy Essault i Floriana Ghazana. W tej rodzinnej grze sprawdzającej logikę i zmysł obserwacji wzięło udział 3,07 miliona Francuzów, co stanowi 17,4% całkowitej widowni w wieku czterech lat i więcej. Gra przekroczyła cel biznesowy dla kobiet zarządzających zakupami, mając udział w rynku na poziomie 21,8%. Nigdy wcześniej gra nie cieszyła się tak dużym zainteresowaniem publiczności, jakiej oczekują reklamodawcy.
W ostatnią sobotę grę przyciągnęło 2,88 miliona graczy (16,1% PdA / 13,7% FRDA-50).
Na dole podium znajduje się M6 z włoskim serialem „Blanca” z Marią Chiarą Giannettą w roli tytułowej. Dwa nowe odcinki wieczoru, składające się z czterech odcinków, zgromadziły 1,05 miliona fanów włoskiego doradcy policji. Udział w widowni osiągnął 5,9% wśród osób w wieku czterech lat i starszych oraz 8,7% wśród FRDA-50.
W zeszłym tygodniu Blanca mogła liczyć na 1,04 mln obserwujących (6,0% 4+/8,0% FRDA-50).
Czytaj także: „Blanca”: W obliczu katastrofalnej widowni M6 przyspiesza emisję drugiego sezonu włoskiego serialu, rozpoczynającą się dziś wieczorem
566 000 widzów
film dokumentalny
3%
434 000 widzów
seria
2,4%
431 000 widzów
seria
2,4%
361 000 widzów
seria
1,9%
239 000 widzów
seria
1,4%
208 000 widzów
seria
1,1%
204 000 widzów
film dokumentalny
1,1%
110 000 widzów
Inni
1,1%
186 000 widzów
film
1%
181 000 widzów
czasopismo
1%
181 000 widzów
seria
1%
178 000 widzów
Gra
0,9%
165 000 widzów
film dokumentalny
0,9%
120 000 widzów
czasopismo
0,6%
mediametryczny – mediamat; Powielanie zabronione. Wszelkie prawa zastrzeżone dla Médiamétrie
Jeśli chodzi o pozostałe kanały, liderem jest France 5 z magazynem ucieczki „Echappées belles”. Ponowna emisja programu zatytułowana „La Polynesie de Tiga” zadziwiła 666 000 entuzjastów podróży, czyli 3,6% osób w wieku czterech lat i starszych, które wczoraj wieczorem oglądały telewizję. W ubiegłą sobotę Jérôme Petorin zwiedzał „Normandę od farmy do farmy” w towarzystwie 979 000 gości (5,2% 4+).
„Dumny fanatyk sieci. Subtelnie czarujący twitter geek. Czytelnik. Internetowy pionier. Miłośnik muzyki.”
More Stories
W Cannes można zobaczyć film biograficzny o Władimirze Putinie, wyprodukowany w całości przez sztuczną inteligencję
Polski thriller Netflixa to wielka niespodzianka jesieni (wspina się na pierwszą dwójkę)
Gerard Depardieu zostaje oskarżony o napaść na tle seksualnym, a jego prawnik mówi: „Przypuszcza się…”