Głodni Wiedzy

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Widzowie: „Morderstwa w Bayeux” we France 3 prowadzą nad „The Voice” w TF1, „100% rozsądne” ponad 3 miliony we France 2

Widzowie: „Morderstwa w Bayeux” we France 3 prowadzą nad „The Voice” w TF1, „100% rozsądne” ponad 3 miliony we France 2

W sobotni wieczór kanał France 3 poprowadzi widzów nowym filmem telewizyjnym „Morderstwa w Bayeux” w reżyserii Qamara Aïnouza. Według Médiamétrie śledztwo policyjne prowadzone przez Sarah Mortensen i Edera Schindera w Normandii zainteresowało średnio 3,95 miliona fanów thrillerów. Udział w widowni wynosi 21,2% wśród osób w wieku czterech lat i starszych (4+). Udział w rynku wśród kobiet odpowiedzialnych kupujących w wieku poniżej 50 lat wynosi 4,8% (FRDA-50), co dla sieci nie jest celem priorytetowym.
W zeszłą sobotę retransmisja „The Nancy Murders” z Cristiana Reale trzymała w napięciu 3,14 miliona fanów policji w sobotni wieczór (16,7% 4+).

Przeczytaj także

telewizja

Sobotnia publiczność: 1,1 miliona widzów, z różnicą między Jeanem-Lucem Richmanem…

Nie pojawiła się w programie telewizyjnym

telewizja

Niewidziane w telewizji w „The Voice” 2024: Big Flo i Ollie ujawniają, że produkcja…

Florent Bagny opowie o swoim życiu i walce z chorobą w nowym dokumencie emitowanym w godzinach największej oglądalności we France 3.

telewizja

Florent Bagny opowie o swoim życiu i walce z chorobą w jednym z odcinków…

„100% logiczny”, mocny w osiąganiu celów

TF1 jest kontynuacją programu rozrywkowego „The Voice” prowadzonego przez Nikosa Aliagasa. Trzecia tura przesłuchań w ciemno osiągnęła średnio około 3,70 mln miejsc. Następnie do godziny 22:20 przed ekranami znalazło się 19,5% widzów, co zwiększyło udział w rynku do 29,8% wśród kobiet odpowiedzialnych za zakupy w wieku poniżej 50 lat (FRDA-50). Pozostała część programu zgromadziła 3,60 miliona obserwujących.
W zeszłym tygodniu konkurs zdominował „The Voice”, który w pierwszym sezonie przyciągnął 3,99 mln widzów, a udział w widowni wyniósł 20,9% (36% FRDA-50).

France 2 zajęło trzecie miejsce z grą „100% Logic: The Answer Before Your Eyes”, prowadzoną przez Cyrila Ferrauda i w obecności gości Gillesa Almy, Elsy Essault i Floriana Ghazana. W tej rodzinnej grze sprawdzającej logikę i zmysł obserwacji wzięło udział 3,07 miliona Francuzów, co stanowi 17,4% całkowitej widowni w wieku czterech lat i więcej. Gra przekroczyła cel biznesowy dla kobiet zarządzających zakupami, mając udział w rynku na poziomie 21,8%. Nigdy wcześniej gra nie cieszyła się tak dużym zainteresowaniem publiczności, jakiej oczekują reklamodawcy.
W ostatnią sobotę grę przyciągnęło 2,88 miliona graczy (16,1% PdA / 13,7% FRDA-50).

READ  Cyril Hanouna ze łzami w oczach w „Touch Pas à Mon Poste” po rocznicy 7 października

Na dole podium znajduje się M6 z włoskim serialem „Blanca” z Marią Chiarą Giannettą w roli tytułowej. Dwa nowe odcinki wieczoru, składające się z czterech odcinków, zgromadziły 1,05 miliona fanów włoskiego doradcy policji. Udział w widowni osiągnął 5,9% wśród osób w wieku czterech lat i starszych oraz 8,7% wśród FRDA-50.
W zeszłym tygodniu Blanca mogła liczyć na 1,04 mln obserwujących (6,0% 4+/8,0% FRDA-50).

Czytaj także: „Blanca”: W obliczu katastrofalnej widowni M6 przyspiesza emisję drugiego sezonu włoskiego serialu, rozpoczynającą się dziś wieczorem

W tajemnicy hieroglifów: bracia Champollion
566 000 widzów

film dokumentalny

3%

Śledztwo w sprawie Very
434 000 widzów

seria

2,4%

Colombo
431 000 widzów

seria

2,4%

Opactwo Downton
361 000 widzów

seria

1,9%

Mała historia Francji
239 000 widzów

seria

1,4%

Teoria Wielkiego Wybuchu
208 000 widzów

seria

1,1%

100 dni w policji drogowej
204 000 widzów

film dokumentalny

1,1%

Szyfrowana transmisja
110 000 widzów

Inni

1,1%

Aladyn i król złodziei
186 000 widzów

film

1%

Rejestry karne
181 000 widzów

czasopismo

1%

Józefina, zawodowy anioł stróż
181 000 widzów

seria

1%

Mistrzowie Lego
178 000 widzów

Gra

0,9%

Powrót do pierwotnego instynktu
165 000 widzów

film dokumentalny

0,9%

Badania paranormalne
120 000 widzów

czasopismo

0,6%

mediametryczny – mediamat; Powielanie zabronione. Wszelkie prawa zastrzeżone dla Médiamétrie

Jeśli chodzi o pozostałe kanały, liderem jest France 5 z magazynem ucieczki „Echappées belles”. Ponowna emisja programu zatytułowana „La Polynesie de Tiga” zadziwiła 666 000 entuzjastów podróży, czyli 3,6% osób w wieku czterech lat i starszych, które wczoraj wieczorem oglądały telewizję. W ubiegłą sobotę Jérôme Petorin zwiedzał „Normandę od farmy do farmy” w towarzystwie 979 000 gości (5,2% 4+).

READ  Brigitte Bardot opowiada z La Madrago: Opowiada o swoim wiecznym spoczynku i tym, co chce osiągnąć przed końcem