Głodni Wiedzy

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Wewnętrzna polityka Microsoftu komplikuje pracę Xbox Studios |  Xbox One

Wewnętrzna polityka Microsoftu komplikuje pracę Xbox Studios | Xbox One

Ponieważ rok dobiega końca, jasne jest, że bilans nie jest najbardziej pozytywny w odniesieniu do Xboksa. Brak ważnej premiery w tym roku, a także minimalna komunikacja sprawią, że gracze marki będą niezadowoleni i słusznie. Można przywołać wiele powodów, aby wyjaśnić tę sytuację, a Jez Corden właśnie zwrócił naszą uwagę na nowy.

Pytania dotyczące raportu rocznego Xbox

Całkowite milczenie Xbox Studios podczas niedawnej ceremonii rozdania nagród Game Awards, jako symbol, sprawi, że rok 2022 definitywnie znajdzie się w kategorii lat do zapomnienia dla graczy z Redmond. Jeśli ostatnie plotki i dane wskazują, że producent Wkrótce będzie mógł mówićMusimy przyznać, że chcielibyśmy usłyszeć o tym drugim, innym niż przejęcie Infinite Series przez Activision-Blizzard.

Jest to również często cytowane jako wyjaśnienie niedawnej ciszy Microsoftu, który woli unikać zwracania zbytniej uwagi na karty, które wciąż są w ręku. Jednak wielu próbuje znaleźć wyjaśnienia dla obecnego stanu firmy. Tak właśnie zrobił ostatnio Jez Corden w opublikowanym przez siebie artykule Centrala Windowsa I w ten sposób rzuca nowy kamień do jeziora: wewnętrzna polityka Microsoftu będzie leżała u podstaw pewnych trudności rozwojowych.

Nieco surowa polityka wewnętrzna?

Trudno powiedzieć na pewno, gdzie leży trudność dla Microsoftu i produkcji własnych gier. Niektórzy obwiniają wewnętrzne zasady Microsoftu dotyczące pracy agencyjnej za powodowanie niepotrzebnej rotacji, która powoduje, że projekty tracą więcej kluczowych pracowników niż zwykle. Powiedziano mi, że wewnętrzna polityka dotycząca wykorzystania silnika doprowadziła również do problemów z rozwojem gier takich jak Fable i Halo Infinite.

Tak więc zasady, które Microsoft narzuca swoim studiom programistycznym, zwykle stawiają szprychę w ich kołach. Przede wszystkim to polityka kadrowa sprawi, że zespoły urośnie tylko doraźnie. Jez Corden mówi o „umowie o pracę”, czyli zatrudnieniu związanym z określonym celem i uwarunkowanym z góry ustalonym wynagrodzeniem i terminem. Od tego czasu staje się jasne, że w przypadku opóźnienia projektu ryzyko utraty kluczowego personelu jest większe.

READ  Aktualizacja osłabia hordy zombie i unieszczęśliwia graczy MW3

Drugim poruszonym w artykule punktem jest zaangażowanie Microsoftu w wykorzystywanie wewnętrznych silników, które mogą zmarnować mnóstwo czasu, jeśli nie nadają się do bieżącej produkcji. Ponieważ wykorzystanie silników takich jak Unreal Engine, które programiści często udoskonalali poprzez ich częste wykorzystywanie w branży, nie tylko umożliwi skorzystanie z najnowszych osiągnięć technicznych w tej dziedzinie, ale także ułatwi pracę rekrutom zewnętrznym którego Microsoft wydaje się często używać.

W rzeczywistości plotki dotyczące rozwoju mitktóra straciła już członków swojego zespołu na ważnych stanowiskach, przypisuje pewną zasługę problemom poruszonym przez dziennikarza Windows Central, a także trudnościom, z jakimi borykało się 343 Industries przed i po uruchomieniu. nieskończona aura.

Na koniec możemy zauważyć, że niedawny wykładniczy wzrost Xbox Game Studios mógł jednak doprowadzić do trudności w stworzeniu nowej metody gry, do której Xbox nie był przyzwyczajony. Tak więc, jeśli trzeba jeszcze trochę poczekać, aby obietnice się spełniły, wszyscy czekają, aby dowiedzieć się, do czego zdolne są te studia. Do zobaczenia w 2023?