Głodni Wiedzy

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Według 60 milionów konsumentów tych marek dezodorantów zdecydowanie nie warto kupować

Według 60 milionów konsumentów tych marek dezodorantów zdecydowanie nie warto kupować

Zobacz podsumowanie
Ukryj podsumowanie

Nie możemy obejść się bez dezodorantu. Ten produkt jest jednym z codziennych artykułów niezbędnych do uzupełnienia naszych produktów Higiena osobista. Nie są one jednak równe pod względem skuteczności i skutków ubocznych. 60 milionów konsumentów Przestrzega przed konsekwencjami stosowania tych marek, których zdecydowanie nie należy kupować. Szczegółowe informacje na temat tych niebezpiecznych produktów.

60 milionów konsumentów bije na alarm

Każdy używa dezodorantu. 60 milionów konsumentów Ma na celu uświadomienie klientom, jakie rzeczy kupić, a których unikać. Aby przeprowadzić to badanie, firma Customer Protector przetestowała dużą liczbę marek. Na rynku dostępnych jest tak wiele dezodorantów, że ich zdobycie może być trudne Odróżnianie dobra od zła.

Celem jest utworzenie klasyfikacji, dzięki której klienci będą mogli się odnaleźć. Pod koniec tych testów pojawia się sędzia i odkrywa, że ​​wiele dezodorantów nie jest dobrej jakości. W rzeczywistości oceny nie odzwierciedlają tego, co twierdzą. Ponadto zawiera pewne Pieczęć organiczna. odchylenie.

We wszystkim, 60 milionów konsumentów Przechylić się do tyłu 22 dezodoranty, w tym 8 certyfikowanych produktów organicznych. Duża liczba tych próbek występuje w postaci kulek, a inne w formie sprayu. 3 Referencje Skierowany do bardzo młodej publiczności, nastolatków w wieku od 8 do 12 lat.

Masz
Zdaniem 60 milionów konsumentów za wszelką cenę należy unikać uwielbianych przez Francuzów ciast supermarketowych

Skala konsumencka 60 milionów

Aby zakończyć z nim śledztwo 60 milionów konsumentów Narzędzia zostały już sprawdzone. Jeśli chodzi o kosmetyki, magazyn posługuje się tym, co nazywa Wynik kosmetyczny. Zasada ta opiera się na tych samych, których używają w… Żywność NutriScore. Upiększanie 60 milionów konsumentów Ma 5 kategorii.

Ocena A oznacza, że ​​produkt jest zgodny z opisem „Bez rezerwacji do wykorzystania”. Dlatego nie niesie ze sobą żadnego ryzyka. Ocena B oznacza, że ​​klient musi korzystać z produktu w sposób odpowiedzialny.

READ  Wybuch nuklearny kończy się fajerwerkami – taką scenę widzieli astronomowie

Ocena C zachęca klienta do takiego działania Używaj produktu okazjonalnie. Może być również produktywne 60 milionów konsumentów Zalecane do użycia, jeśli jest to szczególnie potrzebne. Ocena D równa się Nie zaleca się stosowania. Magazyn prosi użytkowników, aby używali produktu oszczędnie lub w celu zaspokojenia określonych potrzeb.

Wynik E odpowiada Najgorsza ocena. Magazyn stanowczo odradza stosowanie produktu. Powodem tej instrukcji jest skład produktu, który zawiera wiele problematycznych substancji.

Najgorsze dezodoranty

60 milionów konsumentów Daje złą ocenę dezodorantowi z określonych powodów. W przypadku tych konkretnych produktów najgorsze miały jedną wspólną cechę: a Bardzo mocny zapach. Ten szczegół ma na celu ukrycie nieprzyjemnych zapachów, ale magazynek tego nie trzyma.

Masz
Te uwielbiane przez Francuzów jogurty są najgorsze pod względem zdrowotnym, zdaniem 60 milionów konsumentów

Na tym poziomie Vichy Wygrał wyścigPonieważ nie zawiera żadnych perfum. badanie 60 milionów konsumentów Zwrócono także uwagę na istotny fakt. Spośród 22 przetestowanych dezodorantów najgorsze oceny uzyskały dezodoranty dla mężczyzn. Na przykład, Znaki towarowe Topór, Minin, Surowy I Florama Wszyscy mają D lub E.

Magazyn zachęca także konsumentów, aby nie dali się zwieść ekologicznej pieczęci. Marki te podają się za ekologiczne i naturalne, ale tak nie jest. Niektóre marki ośmielają się deklarować, że są organiczne i nadal zawierają te produkty Polimery, silikon, czwartorzędowy amoniowy, EDTA

zazwyczaj, 60 milionów konsumentów Zaleca się unikać dezodorantów, które zawierają cokolwiek wokół siebie 2% sól glinu.