Splinter Cell to jedna z tych licencji, które niestety nie skorzystały z autorskiego authoringu na konsolach ósmej generacji. Spodziewany przez wiele lat gracze w końcu będą mogli odpocząć, ponieważ Ubisoft właśnie sformalizował powrót Sama Fishera. Na początku tygodnia rozmawialiśmy o a Odnowienie marki Splinter torrent, więc to nie był przypadek!
Nowa wersja Splinter Cell pod napędem Przebiśnieg
To oświadczenie francuskiego giganta może zachwycić jednych, a innych frustrować. W rzeczywistości, wbrew temu, czego gracze mają prawo oczekiwać, licencja nie skorzysta z nowego odcinka.
Wydawca właśnie zapowiedział pełny remake pierwszej odsłony Splinter Cell. Zapewniamy, że nie jest to prosty lifting w odcinku 1, ale raczej całkowity remont gry! I dlatego , Odłamek Sil Skorzystasz z technologii silnika Snowdrop, tego samego silnika, który będzie w nim używany Awatar: Granice Pandory Od Massive Entertainment, ale także w grze Gwiezdne Wojny Z tego samego studia.
Po co używać silnika nowej generacji do przeróbki? Po prostu po to, by zaoferować grafikę nowej generacji, ale także rozgrywkę, dynamiczne oświetlenie i cienie, które pokażą moc najnowszych konsol, z których seria stała się sławna.
Odległy reżyser, ale ambitna produkcja
Równie dobrze możesz powiedzieć to od razu i nie oczekuj, że gra pojawi się w najbliższym czasie. Splinter Cell Remake jest wciąż na wczesnym etapie rozwoju. Jest jednak coś do uspokojenia, ponieważ twórcy twierdzą, że chcą uszanować ducha pierwszych gier na licencji.
Chociaż jesteśmy na bardzo wczesnym etapie rozwoju, staramy się zachować nienaruszony duch wczesnych gier, we wszystkich aspektach, które dały Splinter Cells wczesną tożsamość.
W związku z tym Ubisoft wyjaśnia, że gra została przeprojektowana od podstaw i że niektóre elementy projektu zostaną przerobione, aby dostosować się do oczekiwań graczy. Splinter Cell będzie remake’iem liniowym, a nie graczem z otwartym światem, którego się obawiali.
Bez wątpienia ta zmiana projektu grozi powiewem świeżego powietrza firmie Ubisoft, która w ostatnich latach wprowadziła otwarte światy, czasem nieco nijakie. Tutaj programiści dają jasno do zrozumienia, że z przyjemnością będą pracować w małych obszarach, które przyniosą szczególną uwagę.
Każdy centymetr kwadratowy jest częścią selekcji, przedstawia opcję bezpośrednią lub ma bezpośredni oddział. Intensywność tej rozgrywki wysuwa się na pierwszy plan w Splinter Cell i będzie to dla nas bardzo, bardzo ważne.
Studio wykorzystuje to wielkie ogłoszenie, aby wyemitować kilka programów Oferta pracyDowody na to, że projekt jest jeszcze na wczesnym etapie. Zauważ, że pierwsza produkcja opracowana przez Ubisoft Toronto to nic innego jak Czarna lista torrentów Splinter. Twórcy wyjaśniają, że licencja jest w ich DNA!
Jeśli poprzednia generacja była mocno krytykowana za powolną liczbę przeróbek, wydaje się, że chce bardziej szanować swoje dziedzictwo gier wideo dzięki ambitnym remasterom, takim jak Splinter Cell, a nawet martwa przestrzeń. Nie możemy się doczekać pracy, która zajmie się wszystkimi aspektami gry: „światłem i cieniem, technologią animacji, rozgrywką, sztuczną inteligencją, a nawet dźwiękiem”.
„Profesjonalne rozwiązywanie problemów. Pragnący być pionierem kulinarnym. Przyjazny miłośnik piwa.”
More Stories
Muzyka Nintendo: Le Spotify wyprodukowane na Nintendo
Cyberpunk 2077 nie umarł, CD Projekt ogłasza wielkie ogłoszenie dla całej społeczności
Nowa trójka astronautów wyrusza na chińską stację kosmiczną