Głodni Wiedzy

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Twórcy Modern Warfare 3 odpowiadają na obawy siedziby COD

Twórcy Modern Warfare 3 odpowiadają na obawy siedziby COD

W obliczu krytyki dotyczącej siedziby COD, programiści MW3 wyrazili swoje obawy i wyjaśnili cel tej platformy.

COD HQ pełni rolę centralnej platformy. Gracze mogą uruchomić Modern Warfare 2, Warzone lub Modern Warfare 3 z tego jednego miejsca. Activision argumentowało, że ta funkcja sprawia, że ​​nawigacja jest „łatwiejsza i wyraźniejsza”. Jednak niektórzy członkowie społeczności twierdzą, że poruszanie się jest teraz bardziej skomplikowane niż kiedykolwiek.

Dodatkowo frustracja wzrosła, gdy gracze odkryli, że duże rozmiary plików gry w Modern Warfare 3 wynikają z miejsca zajmowanego przez program uruchamiający.

Artykuł kontynuowany po reklamie

Chociaż użytkownicy mają możliwość odinstalowania określonej zawartości, której nie odtwarzają lub której już nie odtwarzają, nie powstrzymuje to centrali COD od bycia źródłem wszystkich problemów.

Jeśli wydawało się, że wyjaśnienia były dotychczas ignorowane, Activision próbowało wówczas uspokoić fanów.

Twórcy MW3 bronią siedziby COD

8 listopada została wydana przez Activision artykuł Szczegóły dotyczące COD HQ Modern Warfare 3, a CharlieIntel podsumował kluczowe punkty.

Na szczególną uwagę zasługuje fakt, że do wyboru będą cztery zakładki: Featured, MW3, Warzone i MW2.

Artykuł kontynuowany po reklamie

Activision dodało również: „Kontynuujemy prace nad ulepszeniem centrali Call of Duty, aby poprawić doświadczenia graczy, gdy wypuścimy Call of Duty: Modern Warfare 3 jeszcze w tym tygodniu.

Charliego Intelaaby na przykładzie zilustrować, jak frustrujący i nieprzyjemny jest ten system: „Jeśli zamierzasz dalej grać w MW2 po dzisiejszym dniu (nie wiem dlaczego), musisz otworzyć centralę Call of Duty, wejść do centrali, przewinąć w dół do MW2, wybrać tryb wieloosobowy, przejść do ekranu ładowania połączenia z innym serwerem i tam Czy!

Artykuł kontynuowany po reklamie

W tej chwili nie jest łatwo zrozumieć dokładnie, co planują deweloperzy, ale fani powinni przynajmniej mieć pewność, że ich skargi zostały wysłuchane.

READ  Pisanie "Gamekultu" przerwano po przejęciu Reworld - Liberation