Oczywiście podstawą programu pozostaje informacja, czy to za pośrednictwem wiadomości telewizyjnych („La Matinale d’Info” 7:30–9:30, „Le Flash Info 12:00–13:00” i „La Grande Édition” „ 18:00–20:00). a także pogadanki („To dyskusyjne”, „Extralocal”, „L’Hebdo Éco”, „TV7 Investigative”, „Vino Veritas”…). Chodzi o to, by poprzez raporty, dyskusje i gości na planie zapewnić mieszkańcom regionu większy głos. Ale także świadczenie praktycznych usług i informacji za pośrednictwem codziennych rejestrów (pogoda, ruch drogowy, jakość powietrza, program kulturalny, dobre oferty itp.). TV7 przyczynia się także do wpływu Nowej Akwitanii i zainteresowanych stron za pośrednictwem swoich magazynów związanych z gospodarką, zatrudnieniem, innowacjami, kulturą i dziedzictwem.
W nowym sezonie kanał regionalny zamierza teraz służyć jako miejsce wymiany i inicjatyw na rzecz rozwiązań transformacyjnych. W związku z tym w sekcji „Déclic” w każdy piątkowy wieczór przedstawiamy podejście obywateli i stowarzyszeń do kwestii ochrony środowiska i trzeźwości energetycznej, opisując dobre środki mające na celu zmniejszenie naszego śladu węglowego.
Sport i seriale
W tym sezonie sport ma na kanale silniejsze miejsce niż kiedykolwiek wcześniej, ponieważ oprócz „19:00 Sport” TV7 jest teraz partnerem najważniejszych klubów sportowych regionu (UBB, Boxers itp.), ale także najważniejszych wydarzeń sportowych (Décastar, Puchar Francji w piłce nożnej, Mistrzostwa BNP Paribas-Primrose Tennis Championship, Superpuchar koszykówki „Sud Ouest” itp.)
W tym sezonie sport na kanale jest silniejszy niż kiedykolwiek
Po pojawieniu się na antenie licznych programów kulturalnych („Backstage”, „Clip d’ici”, „À la Page”…) ten powrót do szkoły stał się synonimem przede wszystkim rozwoju w dziedzinie rozrywki. Począwszy od poniedziałku wieczorem o 20:00, TV7 poświęca dwugodzinny program francuskim serialom. „Policja naukowa RIS”, „Diane, policjantka” i „Mystère” będą w tym sezonie dostępne cyklicznie. Nie zapominając o pojawieniu się programu „Mój Najlepszy Przyjaciel”, czyli programu dbającego o dobro zwierząt domowych.
Gry
Teleturniej „Make the Buzz”, w którym co tydzień dwie drużyny uczniów z regionu rywalizują ze sobą, a widzowie mogą sprawdzić swoją wiedzę, powraca na antenę w nowym sezonie. Żywy duch, szybkość i dobre poczucie humoru są na porządku dziennym.
Wreszcie kanał, który wzmocnił swoją lojalną bazę widzów i wydłużył czas oglądania, kontynuuje swoją strategię cyfrową w celu zwiększenia liczby widzów. TV7 właśnie uruchomiła w swoich sieciach społecznościowych „Przegląd wiadomości” umożliwiający codzienny przegląd wiadomości regionalnych. Przyspiesza także konwergencję nadawania linearnego i cyfrowego, wykorzystując media cyfrowe Grupy Sud Ouest.
„Dumny fanatyk sieci. Subtelnie czarujący twitter geek. Czytelnik. Internetowy pionier. Miłośnik muzyki.”
More Stories
W Cannes można zobaczyć film biograficzny o Władimirze Putinie, wyprodukowany w całości przez sztuczną inteligencję
Polski thriller Netflixa to wielka niespodzianka jesieni (wspina się na pierwszą dwójkę)
Gerard Depardieu zostaje oskarżony o napaść na tle seksualnym, a jego prawnik mówi: „Przypuszcza się…”