Głodni Wiedzy

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

TikTok umożliwia dziesięciominutowe filmy

TikTok umożliwia dziesięciominutowe filmy

Sieć społecznościowa TikTok umożliwi swoim użytkownikom publikowanie filmów o maksymalnym czasie trwania dziesięciu minut, w porównaniu do trzech do tej pory, dzięki inicjatywie, która stawia go w bardziej bezpośredniej konkurencji z konkurencyjnym YouTube. Decyzja zapada osiem miesięcy po tym, jak historyczny sufit został po raz pierwszy podniesiony z jednej minuty do trzech minut.

Kilka amerykańskich mediów poinformowało, że nowy limit nie został opublikowany we Francji, zgodnie z wynikami Świat. Jeśli jednak informację potwierdził AFP rzecznik prasowy TikTok, ten ostatni nie określił terminu publikacji tej funkcji we Francji.

„Mamy nadzieję, że to jeszcze bardziej pobudzi kreatywność naszych współpracowników na całym świecie”.A Rzeczniczka chińskiej spółki zależnej ByteDance Group powiedziała. Specjalizując się w strumieniach bardzo krótkich klipów wideo, które można przewijać w nieskończoność, TikTok wydaje się łapać na terytorium YouTube, odnosząc się do długich treści generowanych przez użytkowników.

motywy reklamowe

W marcu 2021 r. YouTube ze swojej strony starał się zaistnieć na terytorium TikTok, uruchamiając YouTube Shorts, umożliwiając swojemu konkurentowi wykorzystanie fragmentu klipu audio istniejącego wideo do nagrania sześćdziesięciosekundowej konwersji.

Inne sieci społecznościowe podążały krótką ścieżką wideo, na przykład Instagram, który wprowadził funkcję wideo Reels od sierpnia 2020 r., lub Snapchat, który oferował możliwość tworzenia krótkich teledysków od listopada 2020 r. przy użyciu funkcji Spotlight.

Przepaść między TikTok a YouTube „Ciasne i długie filmy mogą pomóc TikTok nadrobić zaległości” Sędzia Yasmine Enberg, analityk Insider Intelligence, była cytowana przez AFP. ” Dłuższe filmy dają też twórcom więcej możliwości zarabiania. » Mnożąc formaty, TikTok może mieć nadzieję Spraw, by rosło [son] Działalność reklamowa »znowu według analityka. Te długie formaty mogą również przyciągnąć do platformy starszych odbiorców – większość użytkowników aplikacji. Ma teraz od 16 do 24 lat.

READ  Pireneje. Konferencja zorganizowana w ramach szczytu Pic du Midi dotyczy problemu, który jest wciąż mało znany

Dla chińskiej sieci społecznościowej trudnością będzie zintegrowanie tych długich filmów z przepływem neuronowym TikTok, zaprojektowanym tak, aby nie przyciągać zbyt długiej uwagi. Raport wewnętrzny firmy, dostęp 2021 przez amerykańskie media przewodowyZauważył, że filmy dłuższe niż minuta były wymęczony W oczach połowy użytkowników TikTok. Sam portal społecznościowy radzi swoim twórcom: ustaw czas trwania Od produkcji dwudziestu jeden do trzydziestu czterech sekund.

Świat z AFP