Głodni Wiedzy

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Square Enix zmienia strategię i daje nową nadzieję graczom Xbox |  X-Box

Square Enix zmienia strategię i daje nową nadzieję graczom Xbox | X-Box

W ostatnich latach Square Enix udowodniło, że jest szczególnie blisko PlayStation, szczególnie oferując kilka tytułów na wyłączność na konsole Sony. Final Fantasy VII Remake, Final Fantasy VII Rebirth, Final Fantasy XVI czy nawet Forspoken, przykładów nie brakuje. Wygląda jednak na to, że ten czas już minął. Tak przynajmniej sugeruje jeden z nowych filarów strategii Square Enix.

Square Enix chce zmian, aby poprawić swoją rentowność

W swoim nowym średnioterminowym biznesplanie na okres od trzeciego kwartału 2025 r. do trzeciego kwartału 2027 r. Square Enix ogłosiło już, że chce „zdywersyfikować możliwości zysku poprzez poprawę punktów kontaktu z klientami”.

Obejmuje to kilka filarów, w tym „przejście na strategię wieloplatformową” poprzez „aktywną realizację strategii wieloplatformowej, w tym platformy Nintendo, PlayStation, Xbox i PC”.

Stwórz środowisko, w którym więcej klientów będzie mogło cieszyć się naszymi tytułami, niezależnie od tego, czy są to główne tytuły franczyzowe, czy tytuły AAA, w tym tytuły katalogowe.

Ten nowy średnioterminowy biznesplan ma na celu po prostu poprawę wyników spółki, na które zdaniem jej prezesa Takashiego Kiryu utrudniają warunki gospodarcze, kursy wymiany jen/euro/dolar czy „zdolność Grupy Square Enix do dalszego zwiększania zysków grunt.” Akceptacja swoich produktów i usług oferowanych na wysoce konkurencyjnych rynkach.

Gry Square Enix na więcej platform: dobrodziejstwo dla konsoli Xbox

Sprawy są poważne w Square Enix, które nadało nazwę swojemu długoterminowemu planowi rozwoju: Square Enix uruchamia się ponownie i budzi się. Innymi słowy, Square Enix zaczyna się restartować i budzić w poszukiwaniu większych zysków i dalszego wzrostu. Oto kilka punktów wymienionych i uwzględnionych przez prezesa Square Enix wśród ulepszeń w zakresie produktywności i rozwoju.

  • Wprowadzanie gier zapewniających emocje, które będą budować lojalność wobec naszej marki, przy jednoczesnym zapewnieniu najwyższego priorytetu wywołaniu uśmiechu na twarzach naszych klientów.
    • Utrzymuj i rozwijaj bazę fanów naszych głównych marek, regularnie wydając tytuły AAA.
    • Wydawaj tytuły średniej półki w oparciu o strategie jednoliniowe, stawiając na pierwszym miejscu rentowność.
  • Wprowadzanie na rynek starannie wybranych tytułów SD w celu zwiększenia naszego wskaźnika sukcesu.
  • Dowiedz się, jak w pełni wykorzystać naszą bogatą bibliotekę własności intelektualnej.
  • Odważnie próbuj tworzyć nowe własności intelektualne, traktując priorytetowo nowe formy rozrywki i równoważąc je potencjalnymi przychodami. Odkrywanie nowych możliwości w rozrywce, być może wykorzystanie nowych technologii.
READ  Ponad 700 km autonomii na 19-calowych kołach?

Najciekawszą rzeczą, która będzie miała bezpośredni wpływ na Xbox, jest pragnienie Square, aby „dywersyfikować możliwości zysku poprzez ulepszanie punktów kontaktu z klientami”. Obejmuje to gry, które są dostępne dla jak największej liczby osób.

  • Aktywnie realizuj strategię wieloplatformową, w tym platformy Nintendo, PlayStation, Xbox i PC.
  • Tworzenie środowiska, w którym więcej klientów będzie mogło cieszyć się naszymi tytułami z głównych franczyz i tytułami AAA, w tym tytułami katalogowymi.
  • Zaprojektuj strategię platformową również dla tytułów SD, która uwzględnia nie tylko iOS i Android, ale także możliwość premiery na PC.
  • Zwiększ pozyskiwanie nowych użytkowników po uruchomieniu tytułu i powtarzaj pozyskiwanie użytkowników po rozpoczęciu zarządzania premierą gry.

Kiedy czytamy między wierszami, domyślamy się, że Square Enix wypuści swoje gry na więcej platform, podczas gdy wydawca dotychczas faworyzował PlayStation. Tak naprawdę początki tych zmian widzieliśmy już wraz z ogłoszeniem fuzji Square Enix i Xbox latem 2023 roku.

Wiemy też, że Square Enix chce przekształcić część swoich marek w AAA i że wydawca pójdzie w ich ślady, wykorzystując sztuczną inteligencję i inne technologie, które pozwolą mu zoptymalizować koszty. Czy w końcu zobaczymy Final Fantasy VII Remake wydane na Xbox? A może ostatni odcinek, jak sugerował Naoki Yoshida? Jedno jest pewne, Final Fantasy VII Rebirth będzie tytułem wyłącznie PlayStation do czerwca 2024 roku.