Głodni Wiedzy

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Spojrzenie wstecz na 23 lata obecności Louvre Hotel Group w Polsce

Spojrzenie wstecz na 23 lata obecności Louvre Hotel Group w Polsce

Louvre Hotels jest obecny w Polsce od 1999 roku, kiedy wszystko zaczęło się od otwarcia hotelu Campanile w Katowicach 23 lata temu. Od 45 lat Louvre Hotel Group oferuje na całym świecie kompletne oferty hotelowe, od 1 do 5 gwiazdek: Royal Tulip, Golden Tulip, Campanile, Tulip Residences, Kyriad, Kyriad Direct, Tulip Inn i Premier Class; Pięć marek sieci Sarovar w Indiach, oferta Hôtels & Préférence oraz marka TemptingPlaces. Grupa ma również umowę dystrybucyjną z Grupą Barrière. François Delattre, dyrektor ds. operacji europejskich Louvre Hotel Group, omawia pojawienie się Grupy w Polsce oraz jej zrównoważone i wyrafinowane polskie portfolio, które pozwala zaspokoić potrzeby różnych typów klientów i przyciągać coraz większą liczbę gości. Inwestorzy.

Lepetitjournal.com/varsovie: Jak grupa Hotele w Luwrze Czy powstał pod przywództwem rodziny Taittinger, której nazwisko kojarzone jest z Szampanem?

François Delattre: Wszystko zaczęło się w 1976 roku, kiedy rodzina Taittinger, słynąca już z produkcji szampana, otworzyła pierwszy hotel Campanile we Francji. Działanie wzorowane jest na amerykańskim modelu motelu. Hotel prowadzony jest przez małżeństwo, które pracuje i mieszka na miejscu. Tworzy to wyjątkową rodzinną i przyjacielską atmosferę. Mąż gotuje, a żona przyjmuje gości. Oferowali specjalność dnia „La Marmite”, wyjątkowe danie, uzupełnione bufetem przekąsek i deserów, aby zachęcić do dzielenia się i tworzenia społeczności wśród gości.

Czy może Pan przybliżyć naszym czytelnikom Grupę Hotelową Louvre i jej pozycję na światowym rynku hotelarskim?

W ciągu ponad czterdziestu lat grupa Hotele w Luwrze Odnotowała znaczny rozwój, przechodząc z małej francuskiej firmy rodzinnej do wiodącej globalnej firmy z branży hotelarsko-gastronomicznej. Przełomowy moment w naszej historii nastąpił w 2009 roku, po fuzji z Golden Tulip Hospitality i jej bogatym portfolio hoteli na całym świecie. W 2015 roku Jin Jiang International, wiodąca chińska firma turystyczna, przejęła Louvre Hotel Group. Kolejnym ważnym momentem w naszym globalnym rozwoju było dodanie indyjskiej Grupy Sarovar do naszego portfolio marek. Dziś Louvre Hotel Group jest częścią drugiej co do wielkości grupy hotelowej na świecie i sama jest drugą co do wielkości grupą hotelową w Europie.

Obsługujemy sieć 1600 hoteli – i wciąż rośnie – od jednej do pięciu gwiazdek, w sześćdziesięciu krajach na całym świecie.

Jak zaczęła się polska przygoda Louvre Hotel Group?

Polski rozdział w historii Grupy Hotelowej Louvre rozpoczął się w 1999 roku wraz z otwarciem naszego pierwszego hotelu Dzwonnica W Katowicach. Było to duże wydarzenie, ponieważ w tamtym czasie polska scena hotelarska, szczególnie w sektorze średnim i gospodarczym, była jeszcze bardzo zacofana i zdominowana przez styl i postawy obsługi sięgające minionych czasów PRL. .

W pewnym sensie, pomimo wejścia na polski rynek pod koniec ubiegłego wieku, Grupa Hotelowa Louvre odegrała ważną rolę w przejściu polskiej branży hotelarskiej na poziom nowoczesny i międzynarodowy.

hotel Dzwonnica W Katowicach – Grupa Hotelowa Louvre

Jaka jest aktualna oferta grupy w Polsce? Jakie na przykład miasta i kategorie hoteli są już otwarte w regionie?

Obecnie w Polsce działają dwadzieścia trzy hotele pod siedmioma markami Louvre Hotel Group. Nasze obiekty wahają się od jednej do pięciu gwiazdek, od sektora ekonomicznego po sektor ekskluzywny i są zlokalizowane w każdym zakątku kraju. Większość z nich, Nasze dziesięć hoteli Campanile Na przykład są one zlokalizowane w dużych i średnich miastach, zazwyczaj w ich centrach turystycznych lub handlowych, lub w pobliżu głównych punktów komunikacyjnych. Obsługujemy dwa agregatory wielomarkowe.

We Wrocławiu Campanile i A pierwsza klasa Instalowane są w jednym budynku. W Warszawie prowadzimy działalność obejmującą trzy marki: Première Classe, a Dzwonnica Nasza nowa flagowa marka, Złoty tulipan Centrum Warszawskie – skupiające to wszystko to wspólna przestrzeń kulinarno-rozrywkowa zwana Kompleksem.

Hotele tego typu idealnie nadają się na wyjazdy służbowe i wypady za miasto, a także są dobrze przygotowane do organizacji różnorodnych wydarzeń, od spotkań rodzinnych po duże konferencje i bankiety firmowe. Obiekty konferencyjno-bankietowe Golden Tulip Center Warsaw i Metropolo by Golden Tulip w Krakowie są dobrymi przykładami naszych szerokich możliwości w tym zakresie.

Naszą ofertę uzupełniają hotele franczyzowe, z których część jest bardziej nastawiona na wypoczynek i działa w wartościowych lokalizacjach turystycznych pod markami Royal Tulip, Royal Tulip Apartments, Golden Tulip i Kyriad.

Centrum Golden Tulip Warszawa Warszawa
Centrum Golden Tulip Warszawa – Grupa Hotelowa Louvre

Niedawno rozszerzyliśmy naszą działalność o sektor apartamentów z obsługą, poprzez nasze marki Tulip Residences i Royal Tulip. Ogólnie rzecz biorąc, nasze polskie portfolio jest dobrze zrównoważone i rozwinięte.

Pozwala nam to obsługiwać różne typy klientów i przyciągać coraz więcej inwestorów, a co roku pod naszymi markami otwierają się nowe destynacje, w tym nowicjusze na polskiej scenie hotelarskiej, takie jak Hotele Kyriad i Tulip Inn.

Jaki jest mechanizm otwierania nowych hoteli w ramach Louvre Hotel Group?

Proces ten jest długi i złożony, ponieważ angażuje wiele działów, takich jak sprzedaż, technologia, zasoby ludzkie, zarządzanie przychodami i marketing. Jeśli chodzi o działalność operacyjną, otwarcie i rozpoczęcie działalności hotelu zajmuje co najmniej sześć miesięcy. Otwarcie nowego hotelu jest zawsze bardzo ekscytujące i angażuje wiele osób, a każde otwarcie jest inne – dlatego zawsze jest to satysfakcjonujące doświadczenie.

READ  „Są oczywiste powody, akceptujemy je”

Jak decydujesz, który hotel otworzyć i gdzie?

Odbywa się to w koordynacji pomiędzy kilkoma działami wewnętrznymi, w tym zespołem operacyjnym, zespołem ds. rozwoju oraz zespołem ds. aktywów i finansów. Pierwszym i najważniejszym katalizatorem jest szansa biznesowa, jaką daje dane miasto lub region w perspektywie krótko-, średnio- i długoterminowej. Następnie przygotowywana jest symulacja wykonalności, analizowana i omawiana przez różnych interesariuszy. Wreszcie, w oparciu o poziomy KPI, projekt otrzymuje ocenę „go” lub „niewdrożenie”.

W jaki sposób zapewnione jest zarządzanie obydwoma krajami na poziomie operacyjnym?

Oba kraje mają dedykowany zespół operacyjny i sprzedażowy HR ze względu na różnice językowe i potrzebę bliskości zarządzanych hoteli. Jeśli chodzi o wsparcie, takie jak zakupy, zarządzanie przychodami i wiele innych działań, zespół pracuje jednocześnie w obu krajach. Ponadto otrzymujemy również wsparcie eksperckie z naszej centrali w Paryżu.

Pracowałeś od Polski po Indie przez Brazylię, aby zintegrować struktury przejęte przez grupę… Czy możesz wyjaśnić ten proces naszym czytelnikom?

O powodzeniu onboardingu decydują trzy główne czynniki.

Ogólnie rzecz biorąc, integracja jest źródłem stresu i niepokoju dla zespołu przejmowanej firmy, dlatego Twoim pierwszym obowiązkiem jako menedżera ds. integracji jest zawsze o tym pamiętać.

Drugim ważnym czynnikiem jest zrozumienie różnic kulturowych. Jeśli ich nie zrozumiesz i założysz, że ludzie, z którymi masz do czynienia i z którymi pracujesz, mają taki sam sposób widzenia, uderzysz w ścianę i upadniesz.

Wreszcie trzecim, ale nie najmniej kluczowym czynnikiem jest elastyczność, co oznacza, że ​​nie można wkroczyć i zmienić wszystkiego na raz. Musisz poświęcić trochę czasu, jasno zrozumieć ich rutyny i nawyki, przeanalizować różnicę, a następnie rzucić sobie wyzwanie. Nie możesz jednostronnie zdecydować, że firma, którą przejmujesz, musi idealnie dostosować się do Twojego procesu. W niektórych kluczowych obszarach trzeba wymagać stuprocentowej zgodności, ale w wielu innych można się dostosować, zwłaszcza jeśli widać, że wszystko jest zorganizowane mądrze i skutecznie. Celem integracji jest stworzenie pozytywnej emulacji.

READ  „Fort Boyard” nie zostanie wyemitowany w sobotę, ale w ten czwartek na antenie France 2

Jak zorganizowana jest Grupa Hotelowa Louvre? Jaka jest filozofia grupy? Jego osobliwości?

W domu Grupa Hotelowa LuwrRzucamy wyzwanie inercji i status quo, aby na nowo odkryć branżę hotelarską. To jest w naszym DNA. Ten duch przedsiębiorczości i francuska śmiałość zakorzeniły się w rodzinie Taittinger. Od tego czasu i przez cały okres naszej ekspansji ich oryginalne pomysły zaowocowały wieloma innymi. Dziś jesteśmy zespołem pełnym pasji, szukającym inspiracji na całym świecie. Nasza naturalna intuicja i ludzka empatia pozwalają nam myśleć inaczej i widzieć dalej. Niezależnie od tego, czy jesteś podróżnikiem, inwestorem, pracownikiem czy mieszkańcem, z nami możesz poszerzyć swoje horyzonty. Ponieważ zapewniamy stymulującą platformę; Platforma, która pobudza energię, wiedzę i innowacje, aby wydobyć z Ciebie to, co najlepsze i z korzyścią dla wszystkich. Napędza nas pasja do gościnności. Witamy hojnie i nigdy nie zapominamy o świętowaniu!

Aby dowiedzieć się więcej:

Hotele w Luwrze

Złoty tulipan

Dzwonnica

pierwsza klasa