Zaplanowane za 5 krótkich dni na Xbox Series X | S i PC, Redfall jest obecnie w centrum kpin ze strony internautów. Jak to często bywa, pudełkowa wersja gry jest już widoczna w niektórych sklepach detalicznych, a niektórzy gracze zauważyli dość zabawny detal z tyłu okładki.
Problem z połączeniem czy problem z ostatniej chwili?
Zastanawiasz się, co może dziać się w biurach Microsoftu? Żeby zrozumieć, o czym mówimy, musimy cofnąć się o dwa tygodnie, pamiętajcie.
Dowiedzieliśmy się już, że Redfall nie zaoferuje trybu wydajności na poziomie 60 klatek na sekundę na wyjściu, początkowo trzeba będzie zadowolić się 30 klatkami na sekundę w oczekiwaniu na łatkę.
Jest zabarwiony zdziwieniem Jezusa Cordena (redaktor Windows Central) udostępnił niedawno na swoim koncie na Twitterze tył okładki pokazujący możliwość grania w 60 klatkach na sekundę.
Problem, dziś wszyscy wiemy, że nie będzie to możliwe w najbliższej przyszłości, ale jak naprawić ten błąd? Wygląda na to, że Microsoft znalazł rozwiązanie, po prostu naklejając na odpowiednie pudełka naklejkę z następującą wiadomością: „Tryb wydajności 60 klatek na sekundę niedostępny podczas uruchamiania”.
Zapewniamy, że ta niezwykła historia w żaden sposób nie opóźni premiery gry Redfall, której premiera spodziewana jest 2 maja 2023 r. na Xbox Series X | S i PC. Gra zostanie zintegrowana pierwszego dnia z Xbox Game Pass, PC Game Pass i Xbox Cloud Gaming, wstępne pobranie jest już możliwe.
„Profesjonalne rozwiązywanie problemów. Pragnący być pionierem kulinarnym. Przyjazny miłośnik piwa.”
More Stories
Muzyka Nintendo: Le Spotify wyprodukowane na Nintendo
Cyberpunk 2077 nie umarł, CD Projekt ogłasza wielkie ogłoszenie dla całej społeczności
Nowa trójka astronautów wyrusza na chińską stację kosmiczną