Głodni Wiedzy

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Redfall: poprawka 60 klatek na sekundę oznaczona tagiem na pudełkach z grami |  Xbox One

Redfall: poprawka 60 klatek na sekundę oznaczona tagiem na pudełkach z grami | Xbox One

Zaplanowane za 5 krótkich dni na Xbox Series X | S i PC, Redfall jest obecnie w centrum kpin ze strony internautów. Jak to często bywa, pudełkowa wersja gry jest już widoczna w niektórych sklepach detalicznych, a niektórzy gracze zauważyli dość zabawny detal z tyłu okładki.

Problem z połączeniem czy problem z ostatniej chwili?

Zastanawiasz się, co może dziać się w biurach Microsoftu? Żeby zrozumieć, o czym mówimy, musimy cofnąć się o dwa tygodnie, pamiętajcie.

Dowiedzieliśmy się już, że Redfall nie zaoferuje trybu wydajności na poziomie 60 klatek na sekundę na wyjściu, początkowo trzeba będzie zadowolić się 30 klatkami na sekundę w oczekiwaniu na łatkę.

Jest zabarwiony zdziwieniem Jezusa Cordena (redaktor Windows Central) udostępnił niedawno na swoim koncie na Twitterze tył okładki pokazujący możliwość grania w 60 klatkach na sekundę.

Problem, dziś wszyscy wiemy, że nie będzie to możliwe w najbliższej przyszłości, ale jak naprawić ten błąd? Wygląda na to, że Microsoft znalazł rozwiązanie, po prostu naklejając na odpowiednie pudełka naklejkę z następującą wiadomością: „Tryb wydajności 60 klatek na sekundę niedostępny podczas uruchamiania”.

Zapewniamy, że ta niezwykła historia w żaden sposób nie opóźni premiery gry Redfall, której premiera spodziewana jest 2 maja 2023 r. na Xbox Series X | S i PC. Gra zostanie zintegrowana pierwszego dnia z Xbox Game Pass, PC Game Pass i Xbox Cloud Gaming, wstępne pobranie jest już możliwe.

READ  Co wiadomo o chmurze gruzu, która zmusiła astronautów Międzynarodowej Stacji Kosmicznej do schronienia się na ich statkach?