Akcja filmu rozgrywa się w Rosji, ale tam był kręcony. Warunki strzelania były jednak skomplikowane?
Jerome Hall: Powiedzmy, że specjalne! Nie narzekałbym, bo zrobienie filmu to świetna okazja, ale tak, przy tym projekcie warunki były trudne. Byliśmy na początku porodu i Klastry grupTak więc z Jill Lelouch żyliśmy ramię w ramię, odcięci od świata. W normalnych czasach fotografia jest ludzką przygodą, którą dzielimy, a jej duch niszczy wynik… Ale tam wyłoniła się z niej wielka samotność po zakończeniu dnia pracy, wróciliśmy do swoich pokoi, odosobnieni. Jak na ironię, podsyciło to film, ponieważ te terminy odpowiadają temu, co zostało powiedziane.
Żel Bujny: Wynika to z faktu, że cała drużyna była z Litwy. Byli paranoiczni, że wirus do nich dotarł. Więc ich uczucia były zrozumiałe. Fakt, że nie mogłam wyjść, ani wieczorami, ani w weekendy, pomogła mi otrząsnąć się z własnej izolacji. Więc zdecydowanie wolałem być w grupie, w której mogłem chodzić, biegać i bawić się… W moich „odpoczynkowych” momentach byłem naprawdę ograniczony do bardzo niewielu rzeczy…
Fakt, że aktor znajduje się w takich okolicznościach, jest częścią kierunku aktorów?
młodzież: Nie jestem odpowiedzialny za Covid (Śmiać się) Początek pisania sięga trzech, czterech lat… Nie spodziewałem się też kryzysu na Białorusi, który był jedną z przyczyn tego, co dzieje się dzisiaj na Ukrainie… Z drugiej strony czułem, że niektórzy ludzie pragną przychodzi, podobnie jak Władimir Putin, do walki z Zachodem i naszymi wartościami. Rozmowa o tej konfrontacji wydawała mi się ważna, zwłaszcza że wiele osób, moim zdaniem, nie było w pełni świadomych zagrożenia.
Mamy też ochotę zrobić thriller polityczny, gatunek, który uwielbia Jill Lelouch, który niedawno znalazł się na liście Goliat…
młodzież: To wszystko, co kocham. Kinowe emocje. Oglądanie tego typu filmów w kinach to przeżycie rozrywkowe. Kiedy dodajemy politykę, pozwala nam to opowiedzieć stan otaczającego nas świata poprzez historię.
GL: Właściwie to typ, który lubię… i zaproponowała mi go. Widzimy też coraz bardziej zaniepokojonych filmowców, którzy czują potrzebę połączenia fantazji i rzeczywistości, a nawet kina i społeczeństwa. Kiedy film znajdzie tę równowagę, staje się bogaty i osiąga kolejny poziom, psychologicznie rzecz biorąc. Dla aktora to solidne wsparcie i jest stosunkowo zabawne, ponieważ zawsze zaczynamy od rzeczywistości. Od czasu Costa Gavras podekscytowanie polityczne zostało nieco zaniedbane i dobrze, że Francuzi ponownie się z nim łączą.
Czy praca, w której się uchylałeś, była najtrudniejsza?
GL: Witam! Ponieważ byłam taka zmęczona i naprawdę zła! Kiedy jesteś na bagnach, woda jest lodowata, czarna, wszędzie pełno owadów, po prostu musisz sobie odpuścić. Wręcz przeciwnie, scena, w której moja żona mnie opuszcza lub jest w więzieniu, kiedy tłumaczę córce, że zostanę przez chwilę w tej dziurze, nie wiedząc dlaczego, jest trudna do odegrania. Aspekt fizyczny nie przeraża mnie najbardziej.
Czy fakt, że film został oparty na prawdziwej historii, narzucał pewne ograniczenia?
młodzież: The Środek Jest często używany przez rosyjskich żołnierzy do krzywdzenia przeciwników i po prostu pomyślałem, że jest materiał na dobry scenariusz. Zastosowanie tego mechanizmu do nieznajomego sprawia, że narracja staje się bardziej globalna. Tak więc film, choć zaadaptowany z prawdziwej historii, jest bardziej o uczuciach, które miałem. Przede wszystkim widzimy, jak człowiek może zostać złamany przez system. W postaci Gilesa jest pewna lekkość, niekoniecznie myśli, że ludzie przed nim mogą mieć inne pomysły niż jego, jak wtedy, gdy wybiera serial, który denerwuje Rosjan, ponieważ posiadanie sceny homoseksualnej jest karalne w ich kraj…
GL: We Francji mamy przywilej mówić, pokazywać i tworzyć to, czego chcemy. Jest wielka tolerancja i prawdziwa otwartość. Niestety nie dzieje się tak w wielu otaczających nas krajach. Uważamy tę wolność myśli za pewnik, nie zdając sobie sprawy, że daleko nam do moralnych osądów krajów, w których możemy się znaleźć. Wszystko jest naprawdę ryzykowne.
Uwięziony w Rosji
historia
Rosja, 2017. Matthew Russell (Jill Lelouch) aresztowany i osadzony w więzieniu na oczach córki. Ofiara francuskiego emigranta ŚrodekSfałszowane dokumenty wykorzystywane przez rosyjski wywiad do krzywdzenia wroga państwa. Po groźbie dożywocia pozostał tylko jeden wybór: uciec i dotrzeć do Francji o własnych siłach…
widzieliśmy
Odkrywaj z podekscytowaniem Antoniego ZimmeraOd tego czasu Jerome Sall wykazał się zamiłowaniem do świetnych filmów pokazowych, takich jak Wciągarka Largo, Zulu gdzie OdysejaBiografia komandora Cousteau. Jego nowa sugestia Kompromitowaćwpisuje się w tę linię i w swoim sensie sytuuje się pomiędzy filmem politycznym a thrillerem z pościgiem, który toczy się pełną parą.
W tej grze Gilles Lellouche narzuca się jako człowiek biznesu Kompetentny, uwięziony w biznesie poza nim. Pionek pozostawiono sobie z pomocą młodej kobiety – polskiej Joanny Colleg, która została w nim odkryta zimna wojna Paweł Pawlikowski – Człowiek z głębi. Więc nie wykona żadnej niesamowitej pracy, próbując wydostać się z bardzo zimnego kraju Putina.
Niewiele oczekuje się w jego rozwoju, zwłaszcza w jego drugiej części, Kompromitować Bardziej polega na swoim szybkim tempie, aby przyciągnąć uwagę publiczności. Reżyser woli zachować trzeźwość w swojej produkcji, a nie w odtwarzaniu Okazać się Tak więc American okazuje się opłacalny i pozwala uniknąć pułapki strunowej B.
„kompatybilny”, Jerome Sall (Francja). Z Jill Lelouch, Joanna College, Michaelem Gore…
podniecenie. 2:07.
„Dumny fanatyk sieci. Subtelnie czarujący twitter geek. Czytelnik. Internetowy pionier. Miłośnik muzyki.”
More Stories
W Cannes można zobaczyć film biograficzny o Władimirze Putinie, wyprodukowany w całości przez sztuczną inteligencję
Polski thriller Netflixa to wielka niespodzianka jesieni (wspina się na pierwszą dwójkę)
Gerard Depardieu zostaje oskarżony o napaść na tle seksualnym, a jego prawnik mówi: „Przypuszcza się…”