Głodni Wiedzy

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Podsumowujemy dla Ciebie liny użytkowników, którzy zmusili sieć społecznościową do wstrzymania jej nowej wersji

Podsumowujemy dla Ciebie liny użytkowników, którzy zmusili sieć społecznościową do wstrzymania jej nowej wersji

Instagram, piki, piki, wściekłość. Jeśli aplikacja do zdjęć i filmów naprawdę chce wyglądać jak jej rywal TikTok, nie wydaje się, aby niektóre z milionów użytkowników na całym świecie naprawdę chciały jej nowej wersji. Zaczynając od amerykańskich gwiazd Kylie Jenner i Kim Kardashian. W obliczu szeroko zakrojonej kampanii oszczerstw przeciwko nowym oferowanym funkcjom sieć społecznościowa zakończyła się w czwartek, 28 lipca, wstrzymaniem aktualizacji. Franceinfo podsumowuje dla Ciebie tę zmianę strategii, która doprowadziła do powstania launchera.

120 kwietnia: Instagram ogłasza nową wersję

maj kwietnia, doPosty z głowy na Instagramie Wideo na Twitterze Ogłosić, że nastąpi zmiana. Adam Mosseri wyjaśnia, że ​​aplikacja będzie dostępna wkrótce Lepsze rozmieszczenie oryginalnych treści kosztem istniejących treści, które są po prostu ponownie publikowane. Firma należąca do giganta mediów społecznościowych Meta (Facebook) ma na celu:Zachęć Instagrammerów do tworzenia własnych filmów, zwanych Reels. Tymczasem zakazać udostępniania Filmy TikTok w jej sieci społecznościowej, Zakop je w kolejności określonej przez algorytm.

Instagram nie jest pierwszą siecią, która chce skopiować konkurencyjnego TikToka, popularnego ze względu na krótki i uroczy format wideo. Pod koniec stycznia Facebook zdał sobie sprawę, że niektóre konkurencyjne platformy hamują jego rozwój, zwłaszcza wśród młodych ludzi. „Ludzie mają wiele możliwości wyboru sposobu spędzania czasu. A aplikacje takie jak TikTok rozwijają się bardzo szybko „. Następnie potwierdził Mark Zuckerberg, założyciel i prezes Meta.

223 lipca: użytkownicy zaczęli prosić o zatrzymanie aktualizacji

Ale wielu Instagrammerów jest rozczarowanych tą nową wersją, która jest bardzo podobna do TikTok. w punkcie Rozpocznij petycję na change.org. Tytuł jest jednoznaczny: Znowu Instagram Instagram.” Zrób ponownie Instagram Instagram. Przestań próbować być TikTok, chcę tylko zobaczyć fajne zdjęcia moich przyjaciół ”Wyjaśnia tekst. W piątek 29 lipca w południe podpisało go już ponad 230 tys. osób. Jestem na Instagramie na Instagramie, nie TikTok, Facebook, Snapchat…” Koncert na miejscu.

READ  100% baterii w 8 minut

Program uruchamiający na tym się nie kończy: A Wizualne wezwanie do powrotu starej wersji Instagrama, które po raz pierwszy opublikowała amerykańska fotografka Tati Bruening, było szeroko rozpowszechniane w sieciach społecznościowych.

326 lipca: Kim Kardashian i Kylie Jenner zmieniają się na Instagramie

Kylie Jenner jest do tej pory najczęściej obserwowaną kobietą na Instagramie. Kiedy więc amerykańska influencerka reality TV dzieli się ze swoimi 361 milionami subskrybentów zdjęciem domagającym się zwrotu jej starego Instagrama, zespoły serwisów społecznościowych mają powody do niepokoju.

To właśnie zrobiła we wtorek 26 lipca w jednym ze swoich opowiadań (ulotna treść, do której można się odwoływać przez 24 godziny), upewniając się, że dodała słowo „Ciekawe” (z sześcioma EA). jego siostra Kim Kardashian (326 mln subskrybentów) świetnie go naśladuje.

428 lipca: Instagram ogłasza zawieszenie swojej nowej wersji

Szefowa Instagrama prawdopodobnie pamiętała, że ​​Kylie Jenner była Spowodował, że Snapchat stracił 1,3 miliarda dolarów w mniej niż 24 godziny później Opublikuj tweeta. W każdym razie wydaje się, że proca użytkownika wygrała grę (przynajmniej na razie): w wywiadzie (po angielsku) nadany Do specjalistycznego biuletynu platformy, czwartek 28 lipca, Szef Instagrama zapowiada zawieszenie testu. „Musimy się cofnąć (…) i wrócić w nowym formacie”Adam Mosseri wyjaśnia. liczba treści „Zalecana” Dla użytkowników według własnego algorytmu również spadnie, przynajmniej tymczasowo. Bo szef się nim opiekuje określ, że to „Wycofanie ogłoszone dzisiaj przez Instagram nie jest trwałe”.

„Cieszę się, że podjęliśmy ryzyko – jeśli od czasu do czasu nie zawodzimy, nie jesteśmy wystarczająco odważni”.

Adam Mosseri, Patron Instagramu

Do specjalistycznego biuletynu „Platformer”

Tak uważa ekspert ds. mediów społecznościowych, Debra Aho Williamson „TWszystkie te obawy opadną”.. Ale jasno pokazuje, że Instagram musi się rozwijać w swojej ewolucji, w przeciwnym razie ryzykuje utratę niektórych ze swoich największych fanów.mówi analityk z Insider Intelligence. Baza użytkowników Facebooka w USA ledwo rośnie, a podczas gdy Instagram pomaga posuwać się naprzód, zaczynamy dostrzegać spowolnienie wśród nastolatków i młodych dorosłych”.