Wypowiedzenie – osoby w wieku 15-24 lata spędzają coraz więcej czasu na YouTube i TikTok kosztem głównych platform wideo na żądanie. Ryzyko jutra dla modelu ekonomicznego tych usług.
The telewizja może będziesz”Umiera w ciągu pięciu do dziesięciu latAle w odniesieniu do autora tego proroctwa, Czerwony Hastingsprezydent Netflixplatformy pływ Jak to może doświadczyć tego samego zjawiska korozji. jeszcze nie. nie teraz. Po nadzwyczajnym impulsie Netflix zgromadził 220 milionów subskrybentów na całym świecie i Disney + 152 miliony. Ale niekończący się wzrost to mit. Pojawiają się pierwsze oznaki duszności.
Uwaga jest tutaj: młodsi zaczynają odchodzić od subskrybowania usług wideo. W trzecim kwartale 2022 r. liczba dzieci w wieku od 15 do 24 lat oglądała programy w dzienniku Disney+ we Francji, Amazon Prime VideoA Netflix, Apple TV+, Salto, myCanal, GulliMax i OCS… spadły dalej, według SVoD Médiamétrie/Harris Interactive Scale. Od lipca do września było ich 1,17 mln. „To o 400 tys. mniej niż w trzecim kwartale 2021 roku…

„Profesjonalne rozwiązywanie problemów. Pragnący być pionierem kulinarnym. Przyjazny miłośnik piwa.”
More Stories
Muzyka Nintendo: Le Spotify wyprodukowane na Nintendo
Cyberpunk 2077 nie umarł, CD Projekt ogłasza wielkie ogłoszenie dla całej społeczności
Nowa trójka astronautów wyrusza na chińską stację kosmiczną