aktywny : Reklama – Zasoby ludzkie
Nowy JorkA 1 listopada 2022 /PRNewswire/ – Customertimes, światowy lider rozwiązań cyfrowych oraz globalny partner w zakresie integracji i wdrażania Salesforce, ogłosił, że Paweł Łopatkadoświadczony IT Manager, dołączył do firmy jako Strategy Portfolio Manager.
Pan Lopatka wnosi do tej roli szeroki wachlarz umiejętności strategicznych i doświadczenia. Uznawany za jednego z najbardziej efektywnych i innowacyjnych prezesów w polskiej branży IT, posiada bogate doświadczenie w zakresie technologii finansowych, handlu detalicznego, mediów, transformacji cyfrowej, outsourcingu oraz fuzji i przejęć.
Uznany za dyrektora generalnego w 2018 i Tygrys Biznesu od 2017 do 2022 roku przez Progression, pan Lopatka kierował europejskimi inicjatywami dla wielu globalnych firm. Był członkiem rady dyrektorów polskiego oddziału Instytutu Zarządzania Projektami oraz Polskiego Stowarzyszenia Menedżerów Sektora Usług Biznesowych.
Brian BurakDOP Customertimes, powiedział, że Lopatka jest kluczem do europejskiej strategii rozwoju firmy.
Pan Burak powiedział, że Paul Lopatka jest znany ze swojego głębokiego wyczucia strategii i operacji. Robimy niesamowite postępy, wizję i wgląd Paweł Łopatka Będzie to pomocne w torowaniu drogi naszym klientom, naszemu zespołowi i naszej organizacji.
Pan Lopatka uważa, że „Customertimes” idealnie pasuje do jego osobistej etyki.
Podstawowa misja Customertimes jest zawarta w nazwie firmy? Pan Lopatka powiedział, że klient powinien być na pierwszym miejscu. To zobowiązanie, które podzielam. Jestem zdeterminowany, aby zwiększyć sukces klientów, zapewnić wysoką jakość usług i pomóc firmie poszerzyć portfolio klientów. Customertimes cieszy się doskonałą reputacją w zakresie pozyskiwania najlepszych talentów, aby na czas dostarczać najnowocześniejsze rozwiązania. To tłumaczy jej szybki rozwój i dlatego z dumą dołączam do zespołu zarządzającego.
By dowiedzieć się więcej:
zadzwoń do nas: [email protected]
Śledź nas na LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/customertimes
o Czasy Klienta:
Customertimes Corp. to międzynarodowa firma konsultingowa i programistyczna, której celem jest udostępnianie klientom najlepszych technologii informatycznych. Dzięki ponad 4000 projektów realizowanych przez ponad 1600 wysoko wykwalifikowanych ekspertów, nasze rozwiązania mają na celu pomóc klientom w osiągnięciu rzeczywistej transformacji biznesowej i jak najlepszym wykorzystaniu ich inwestycji technologicznych. Lider usług doradczych i wdrożeń rozwiązań Salesforce w Europa East i nagroda za rozwój produktu, CustomertimesCorp. Obecnie w Nowym Jorku, z biurami regionalnymi w Londynie, ParyżA TorontoA KijówPoznań? Ryga i Podgoricy. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź stronę www.customertimes.com.
Kontakt z mediami:
Meryl Sikora
Czasy dostosowywania
212-520-0059
[email protected]
Te informacje prasowe mogą Cię również zainteresować
|
Komunikat prasowy wysłany 1 listopada 2022 o godzinie 00:03 i dystrybuowany przez:
„Miłośnik muzyki. Miłośnik mediów społecznościowych. Specjalista sieciowy. Analityk. Organizator. Pionier w podróżach.”
More Stories
Ta polska firma produkuje w 100% biodegradowalne talerze i sztućce z wykorzystaniem pszenicy
Toupret kupuje konkurenta w Polsce
Drobiarski gigant LDC jest w trakcie przejęcia fabryki Konspolu w Polsce