Parki tematyczne na całym świecie rozwijają swoją ofertę w coraz bardziej złożony sposób. Disney World Star Wars: Galactic Starcruiser oferuje „wciągającą przygodę na dwie noce” – ekskluzywne doświadczenie, które było krytykowane z różnych powodów – podczas gdy Universal przenosi się do metaświata.
Ale czy te luksusowe lub technologiczne doświadczenia są dużą motywacją dla konsumentów?
Według naszego badania Ankiety YouGov W ankiecie przeprowadzonej w 18 krajach główną motywacją odwiedzających parki rozrywki była dobra zabawa w gronie przyjaciół i rodziny (23%), a na pierwszym miejscu znalazły się osoby z regionu Azji i Pacyfiku (28%) oraz Zjednoczonych Emiratów Arabskich (27%). %).
Widzimy zatem, że dla 14% populacji główną motywacją jest korzystanie z przejażdżek i atrakcji.
Sugestie takie jak spotkanie ze sławnymi osobami (2%), zakup konkretnych prezentów/pamiątek (2%) i bony na zakupy (1%) rzadko są główną motywacją odwiedzających.
Uwaga: 26% konsumentów twierdzi, że nigdy nie chodzi do parków tematycznych, więcej w Europie (33%) i Ameryce Północnej (30%).
Na całym świecie najpopularniejszą aktywnością jest korzystanie z atrakcji i krajobrazów na świeżym powietrzu. 35% – Zaraz po nich kolejki górskie i przejażdżki wodne (30%).
Następnie znajdziemy oferty, które Cię interesują 27% Spośród uczestników, którzy widzieli zwierzęta (24%) i uczestniczyć w interaktywnych/wciągających doświadczeniach (24%).
Uwaga: zauważamy to na poziomie lokalnym Francuz Zdecydowanie częściej niż średnia światowa wykazują zainteresowanie atrakcjami i krajobrazami na świeżym powietrzu (38%), a także emocjonującymi przejażdżkami (22%). Z drugiej strony wydają się być mniej wrażliwe na kolejki górskie i przejażdżki wodne (21%) oraz zdolność widzenia zwierząt lub interakcji ze zwierzętami (18%).
Chcesz dowiedzieć się więcej o tym badaniu lub naszych rozwiązaniach? Skontaktuj się z nami tutaj!
metodologia : Badanie YouGov z kwietnia 2023 r. przeprowadzono wśród 19 362 dorosłych w 18 krajach (Wielka Brytania, Niemcy, Francja, Włochy, Dania, Szwecja, Hiszpania, Polska, Stany Zjednoczone, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Indie, Australia, Chiny, Indonezja, Hongkong ). , Singapur, Kanada). Wszystkie badania przeprowadzono online, a próbki były reprezentatywne dla populacji krajowej, z wyjątkiem Meksyku i Indii (próbki reprezentatywne dla miast), Hongkongu i Indonezji (próbki reprezentatywne dla miast).
„Dumny fanatyk sieci. Subtelnie czarujący twitter geek. Czytelnik. Internetowy pionier. Miłośnik muzyki.”
More Stories
W Cannes można zobaczyć film biograficzny o Władimirze Putinie, wyprodukowany w całości przez sztuczną inteligencję
Polski thriller Netflixa to wielka niespodzianka jesieni (wspina się na pierwszą dwójkę)
Gerard Depardieu zostaje oskarżony o napaść na tle seksualnym, a jego prawnik mówi: „Przypuszcza się…”