W domu możesz mieć to szczęście, że na co dzień pomaga Ci sygnowany robot odkurzający Roborock. W ciągu zaledwie kilku krótkich lat ta chińska marka zaatakowała nasze domy, chcąc nauczyć nas, jak (nie)sprzątać. Dzięki takim słodkim obietnicom możemy powiedzieć, że sukces jest szybki zgodnie z harmonogramem.
W ten sposób, w ciągu mniej niż ośmiu lat, ten nowy gracz stał się niezbędnym produktem dzięki innowacyjnym i wysokiej jakości produktom. Oto jak Roborock wyrzeźbił dla siebie niszę na rynku robotów odkurzających.
Historia Roborocka
W Roborock wszystko zaczyna się od Richarda Changa. Można by tak nazwać tego marzyciela „Inicjatywa”. Z Roborock przedsiębiorca nie jest na swojej pierwszej próbie. Dzięki dwunastoletniemu doświadczeniu w opracowywaniu produktów Richard Chang dobrze zna swój wynik. Szczególnie współpracował ze wspaniałymi firmami, takimi jak Microsoft, Tencent, a nawet Maxthon. Następnie postanowił działać na własną rękę, zakładając PhotoWonder, aplikację do edycji zdjęć. Sukces jest, więc chińska wyszukiwarka Baidu par excellence kupuje go.
W swojej karierze menedżera produktu Richard Chang miał na uwadze interesy i potrzeby konsumentów. Najlepsze jest to, że myśli o problemach użytkowników i chce zrobić wszystko, aby je rozwiązać. Kiedy więc stwierdził, że kilka robotów odkurzających dostępnych w tamtym czasie na rynku było dalekich od wydajności, a przede wszystkim bardzo drogich, zapragnął to zmienić. Dalecy jesteśmy od obiecywania samodzielnego urządzenia domowego… W efekcie Richard Chang ufundował Roborock w 2014 roku. Bardzo szybko zajmuje się Xiaomi Roborock I inwestuj, pozwalając marce stać się spółką zależną eko-łańcucha Xiaomi. Historia właśnie się zaczęła…
Jaka jest filozofia Roborocka?
W Roborock chodzi o to, aby ułatwić życie konsumentom, aby mogli spędzać czas na robieniu rzeczy, które już kochają każdego dnia. Tak, niewiele osób lubi regularnie sprzątać.
Od momentu powstania Roborock aspiruje do tego, by stać się marką godną zaufania w sercach konsumentów. Richard Change polega na słuchaniu pragnień użytkowników, aby dostarczać produkty, których naprawdę potrzebują. W tym celu Roborock przechodzi od razu do sedna: nie ma potrzeby tworzenia lawiny ton bezużytecznych specyfikacji technicznych. Kwestie konsumenckie zawsze znajdują się w centrum uwagi Roborock.
Ale Roborock nie tylko słucha swoich klientów: marka stawia sobie za punkt honoru słuchanie także swoich konkurentów, aby znaleźć inne potrzeby, które chińska marka może zaspokoić w przyszłości.
W ten sposób produkty Roborock zapewniają skuteczne czyszczenie bez zapominania o miejscach lub blokowania się dzięki potrzebnym innowacyjnym technologiom.
Roborock w kilku postaciach
od 2014 roku, Roborock przebył długą drogę. W ciągu zaledwie ośmiu lat marka znalazła się w czołówce rankingów sprzedaży robotów odkurzających i innych domowych urządzeń czyszczących. Wprowadzając na rynek pierwszy robot odkurzający w 2016 roku, po dwóch latach działalności, Mi Home Robotic stał się najlepiej sprzedającym się robotem sprzątającym w Chinach.
W 2017 roku Roborock polegał na finansowaniu społecznościowym dla swojego drugiego robota próżniowego. W ciągu czterech godzin marka wymienia 10 milionów juanów (ponad 1 milion euro) na uruchomienie Roborock Robotic.
W ciągu ostatnich pięciu lat Roborock 84% wzrostu. Po prostu niesamowita postać. W 2021 roku marka zostaje sprzedana 2,82 miliona robotów odkurzających i zdeponowane 270 nowych patentów krajowych i zagranicznych. Roborock jest zdeterminowany, aby kontynuować tę wielką dynamikę w nadchodzących latach.
Innowacja widziana przez Roborock
Aby zdobyć to upragnione miejsce niekwestionowanego lidera, Roborock Niestrudzenie pracował nad wieloma innowacjami, aby wyróżnić się z tłumu, ale także po to, by ponownie zareagować Faktycznie do potrzeb konsumentów.
Wśród jego godnych uwagi innowacji szczególnie zwracamy uwagę na opatentowaną technologię tzw reakcja na Roborock S6 MaxV, ułatwiając (i przyspieszając) unikanie przeszkód i dostosowanie trajektorii, a nawet technologii VibraRise® Dzięki temu niektóre roboty odkurzające, takie jak Roborock S7, mogą również skutecznie myć podłogę dzięki systemowi wibracji dźwiękowych.
Idąc dalej, Roborock zaprezentował inteligentną automatyczną stację odkurzającą w 2021 roku, aby Twoje sprzątanie było przyjemniejsze i wygodniejsze.
Wreszcie, w tym roku, marka podniosła zasłonę na najlepszy do tej pory samodzielny odkurzacz automatyczny: Roborock S7 MaxV Ultra. Ten samorodek ma tę zaletę, że jest całkowicie niezależny. Oprócz zbierania kurzu i zmywania podłóg, Roborock S7 MaxV Ultra Vacuum Station robi to wszystko, a nie tylko odkurza. W efekcie zasysa kurz, napełnia zbiornik na wodę i czyści mopy. Nic dziwnego, że ten obiecujący nowy produkt zdobył nagrodę najlepszego wynalazku roku 2022 magazynu Time.
Dziś, Roborock Oferuje bardzo szeroką gamę produktów, dzięki czemu każdy może znaleźć to, czego szuka. Od podstawowego robota odkurzającego do najbardziej udanego i wyjątkowego produktu — na pewno znajdziesz to, czego szukasz. Czy po zręcznym uporaniu się z rynkiem robotów odkurzających Roborock wejdzie na nieznany rynek z nowymi produktami na rok 2023, czy też marka ma kilka miłych niespodzianek dla francuskich konsumentów z kilkoma nowymi robotami odkurzającymi?
„Profesjonalne rozwiązywanie problemów. Pragnący być pionierem kulinarnym. Przyjazny miłośnik piwa.”
More Stories
Muzyka Nintendo: Le Spotify wyprodukowane na Nintendo
Cyberpunk 2077 nie umarł, CD Projekt ogłasza wielkie ogłoszenie dla całej społeczności
Nowa trójka astronautów wyrusza na chińską stację kosmiczną