Cities Skylines 2 to jedna z najbardziej oczekiwanych gier menedżerskich ostatnich lat. Entuzjazm jest wyczuwalny: fani z niecierpliwością czekają na pomysł ukształtowania miasta swoich marzeń.
W przypadku Cities Skylines 2 oczekiwania są wysokie. Gra zdaje się łączyć pod względem rozgrywki i mechaniki wszystkie prośby społeczności wyrażane od wielu lat. Jest więc w centrum uwagi, ale jego premiera może nie przebiegać bez problemów. To przynajmniej możemy powiedzieć.
Miasta w Skylines 2 są przerażające
W poście dot Oficjalne forumParadox wyraził świadomość obaw związanych z wydajnością Cities: Skylines 2, zwłaszcza po dokonaniu przeglądu w górę wymaganych specyfikacji technicznych. Ze względu na zainteresowanie przejrzystością studio chciało wyjaśnić aktualny stan gry. Choć Cities: Skylines 2 zostało zaprojektowane z myślą o urządzeniach nowej generacji, Paradox zdaje sobie sprawę, że mimo ciągłych wysiłków twórców nie osiągnęło oczekiwanej wydajności.
Studio pozostaje jednak przekonane, że wydanie gry w obecnej postaci stanowi najlepszą opcję dla trwałości projektu. Jest zdeterminowany, aby w nadchodzących miesiącach ulepszyć grę i zapewnić jej pełny rozwój. Premiera Cities: Skylines 2 jest nadal zaplanowana na wtorek, 24 października. Choć nie ma oficjalnych informacji na temat gry ani jej działania, oświadczenia Paradoxu wskazują na wewnętrzne dyskusje lub wątpliwości graczy dotyczące podstawowych wymagań gry. Wszystko to sugeruje, że wydawca jest czujny na potencjalne komplikacje związane z premierą, które planuje naprawić w „najbliższych miesiącach”.
W nadchodzących miesiącach będziemy stale ulepszać grę, ale chcemy też spełnić oczekiwania dotyczące wydajności w następnej wersji. Naszą ambicją jest, aby jak najwięcej graczy mogło cieszyć się grą Cities: Skylines 2 i dokładamy wszelkich starań, aby osiągnęła ona swój pełny potencjał.
Rozczarowanie byłoby najgorszą rzeczą dla meczu
Co więcej, obawy faktycznie rozprzestrzeniły się wśród fanów, gdy specyfikacje komputerów PC zostały poprawione w górę, a wydanie wersji konsolowych zostało opóźnione, powołując się na problemy z wydajnością. Seria PS5 i Xbox
Pomimo tych sygnałów nie tracimy nadziei na pomyślną premierę gry. Ponieważ trudny start może trwale zaszkodzić reputacji gry, co wymaga długiego okresu rehabilitacji. Sytuację tę ilustruje kilka przykładów, np. The Last of Us na PC, czy wcześniej No Man’s Sky. Byłoby to bardzo niefortunne, ponieważ fani są pełni nadziei, biorąc pod uwagę ich związek z pierwszym opusem. Pomimo szumu jest to gra skierowana do niszowego odbiorcy. Frustracja tej publiczności może mieć katastrofalne skutki przez resztę przygody.
„Profesjonalne rozwiązywanie problemów. Pragnący być pionierem kulinarnym. Przyjazny miłośnik piwa.”
More Stories
Muzyka Nintendo: Le Spotify wyprodukowane na Nintendo
Cyberpunk 2077 nie umarł, CD Projekt ogłasza wielkie ogłoszenie dla całej społeczności
Nowa trójka astronautów wyrusza na chińską stację kosmiczną