Nowy film dokumentalny ukazujący transformacyjną moc Eucharystii zostanie pokazany przez jeden dzień w ponad 700 kinach w całych Stanach Zjednoczonych w poniedziałek, 25 kwietnia.
Wyreżyserowany i wyprodukowany przez hiszpańskich filmowców dokument Bosco Films i Hakuna Films „ALIVE: Who’s There?” Podkreśla świadectwa pięciu mężczyzn i kobiet, którzy dzielą się tym, jak prawdziwa obecność Jezusa w Eucharystii zmieniła ich życie.
„To nie jest tylko film, ale szansa na ruch w kierunku większego nabożeństwa eucharystycznego i coś, co może przyczynić się do odnowy w Stanach Zjednoczonych” – powiedziała w komunikacie prasowym założycielka Bosco Films, Lucia González.
Bilety na 90-minutowy dokument w języku hiszpańskim z angielskimi napisami można kupić u dystrybutora treści filmu w Stanach Zjednoczonych, Wydarzenia głębinowe, ta sama firma, która wprowadziła do kin chrześcijański serial wideo „The Chosen Ones” na świąteczny pokaz. Najbliższe kina wyświetlające film można znaleźć, kierując się do Fathom’s Strona główna o filmie
Po raz pierwszy w Stanach Zjednoczonych zostanie pokazana nowa zawartość nagród, w tym ekskluzywny komentarz biskupa diecezji Crookston, Andrew Cousinsa, który przewodniczy i przewodniczy Konferencji Episkopatu Ameryki w sprawie Ewangelizacji i Katechizmu. Upamiętnienie trzyletniej narodowej Eucharystii rozpoczynającej się w czerwcu 2022 r..
Reżyser filmu, Hiszpan Jorge Barriga, powiedział, że reżyser filmu był świadkiem swoich własnych eucharystycznych narodzin podczas „świętej godziny” w adoracji eucharystycznej. stronie internetowej.
„Wszystko zaczęło się, gdy uczestniczyłem w pierwszej godzinie świętej i byłem świadkiem czegoś, czego się nie spodziewałem” – powiedział. „Msze z dzieciństwa zapamiętałem jako coś pustego, sztucznego i spontanicznego, ale nic nie było zupełnie inne.
„ALIVE” miał premierę w Hiszpanii 9 kwietnia i był emitowany w 14 różnych krajach Ameryki Łacińskiej, donosi Variety. Po wydaniu w Hiszpanii Variety poinformowało, że dotarło do pierwszej dziesiątki w krajowej kasie i do końca 2021 r. zarobiło ponad 270 000 USD.
„ALIVE” zadebiutował w Meksyku w listopadzie, zdobywając kolejną dziesiątkę w krajowej kasie, donosi Variety. Placówka rozrywkowa poinformowała również, że film sprzedał w Kolumbii prawie 100 000 biletów.
Jak informuje Variety, dokument został sprzedany niezależnym dystrybutorom filmowym w całej Europie na seanse w Polsce, Francji, Belgii i Szwajcarii. Variety poinformowało, że trwają starania, aby film pojawił się w kinach w Brazylii, Słowacji, Niemczech, Austrii i Korei.
„VIVO był i pozostaje zaskakującym, prostym i bezpretensjonalnym dokumentem, który dotarł do pierwszej dziesiątki w kasie w Hiszpanii i Meksyku” – powiedział Gonzalez-Parandiyaran. „Naprawdę uważamy, że świat potrzebuje nadziei, a ten film to zapewnia”.
Powiedziała, że „ALIVE” bardzo się zmienił, a teraz jej pragnieniem jest „podbić serca amerykańskiej publiczności”.
Hakuna Films jest związane z ruchem Hakuna, którego celem jest inspirowanie nabożeństwa do Eucharystii. „Jedną z cech Hakuny jest sięganie w dal, a jednym ze sposobów dotarcia do niego jest kino” – powiedział w komunikacie prasowym jej założyciel, ksiądz Jose Pedro Manglano.
„Dlatego zdecydowaliśmy się żyć” – powiedział.
„Dumny fanatyk sieci. Subtelnie czarujący twitter geek. Czytelnik. Internetowy pionier. Miłośnik muzyki.”
More Stories
W Cannes można zobaczyć film biograficzny o Władimirze Putinie, wyprodukowany w całości przez sztuczną inteligencję
Polski thriller Netflixa to wielka niespodzianka jesieni (wspina się na pierwszą dwójkę)
Gerard Depardieu zostaje oskarżony o napaść na tle seksualnym, a jego prawnik mówi: „Przypuszcza się…”