Głodni Wiedzy

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Niemcy wprowadzają pojedynczą subskrypcję za 49 euro

Niemcy wprowadzają pojedynczą subskrypcję za 49 euro

Pierwotnie inicjatywa antyinflacyjna, pomysł zrodzony w 2022 roku w szczytowym momencie kryzysu energetycznego, ma na celu zachęcenie zmotoryzowanych do wsiadania do pociągu: jeden bilet komunikacji miejskiej ważny na terenie całych Niemiec, w atrakcyjnej cenie.

Przeczytaj także: Niemcy testują bilet miesięczny za 9 euro na komunikację miejską

Testowany za 9 euro latem 2022 roku bilet był tak popularny, że Berlin zdecydował się wprowadzić system na stałe. od 1każdy W maju Niemcy oferują jednorazową subskrypcję w cenie 49 euro miesięcznie, ważną na wszystkie pociągi lokalne i regionalne w całym kraju. Minister Transportu poinformował, że na dzień 24 kwietnia w fazie przedsprzedaży sprzedano już 750 tys. biletów.

System jest wspierany przez państwo federalne kwotą 1,5 mld euro, na równi z krajami związkowymi. Kompromis ten jest wynikiem bardzo długich negocjacji z władzami regionalnymi, z których niektóre oferują od dwóch do trzech razy wyższy abonament miesięczny. Nowy wyświetlacz jest przedstawiany jako kluczowy element działań na rzecz ograniczenia emisji dwutlenku węgla2 W sektorze transportu najgorszy uczeń dekarbonizacji w Niemczech.

cechy lokalne

Jest to również rzadki szok uproszczenia w kraju związkowym, związany z jego lokalnymi specyfikami. W transporcie publicznym niekończące się strefy i ich niejednoznaczne taryfy do tej pory stanowiły frustrujący problem dla osób dojeżdżających do pracy. Prostota oferowana przez nowy bilet nie tylko sprawia, że ​​podróżowanie lokalnie lub regionalnie jest łatwiejsze i tańsze, ale także oferuje nowe możliwości podróżowania pociągiem po całych Niemczech, jeśli jesteś trochę cierpliwy.

Bo jeśli nie można korzystać z szybkich pociągów ICE z biletem okresowym, można korzystać z prawie wszystkich środków transportu lokalnego i regionalnego: turysta wyjeżdżający z Karlsruhe, który chce doświadczyć słynnego podwieszanego metra w Wuppertalu lub jednego z promów kursujących przez port w Hamburgu będzie mógł to zrobić za pomocą tego samego biletu. Berlińska firma transportowa BVG, znana ze swoich krzykliwych reklam, wyjaśniła nowe opcje podróży, które otwiera nowy Deutschlandticket Bawaria należy teraz do Berlina., odważ się na prowokacyjny plakat, przedstawiający żółty berliński tramwaj na tle Alp. Znaczenie: nigdy nie było tak łatwo przejechać przez Niemcy transportem publicznym.

READ  Frederic Michel, doradca Macrona, pozostawia go bez powodzenia w tworzeniu „spuścizny prezydenta”
Przeczytaj także: Materiał jest zarezerwowany dla naszych subskrybentów W Niemczech opłakany stan sieci kolejowej utrudnia rozwój kolei

Pod warunkiem oczywiście, że możesz wsiąść do pociągu… i dotrzeć do celu. W tym miejscu bilet może skrywać niemiłe niespodzianki. Niemcy, które w ciągu ostatnich 20 lat mocno wycofały się z kolei, rozpoczęły szeroko zakrojony program renowacji rozpadającej się infrastruktury. Na niektórych bardzo ruchliwych odcinkach, jak na południowym zachodzie, biznes znacznie zakłóca ruch, zaostrzając problemy personelu, uszkodzone toalety lub problemy z zaopatrzeniem w wózki barowe, powodując opóźnienia w dotarciu do miejsca docelowego. co często przekracza godzinę.

Pozostało Ci 38,09% tego artykułu do przeczytania. Poniższe informacje są przeznaczone wyłącznie dla subskrybentów.