W dniach 29 września – 3 października Rada Gospodarcza Monako (MEB) z sukcesem przeprowadziła misję handlową do Warszawy wraz z 18 liderami biznesu z Monako. Wydarzenie, zorganizowane wspólnie z Ambasadą Monako w Polsce, zapewniło monegańskim przedsiębiorcom platformę do poznania dynamicznego środowiska biznesowego w Polsce i nawiązania cennych kontaktów.
Prace rozpoczęły się od wizyty w Krajowej Izbie Gospodarczej, gdzie przedstawiciele MEB spotkali się z trzydziestoma polskimi firmami, chcąc dowiedzieć się więcej o krajobrazie gospodarczym Księstwa. Po serii odpraw na temat bieżących perspektyw gospodarczych obu krajów, dyskusje ujawniły wspólny entuzjazm dla współpracy i rozwoju. Spotkanie zaowocowało podpisaniem porozumienia pomiędzy dyrektorem generalnym MEB Guillaume Rose a wiceprezesem Polskiej Izby Handlowej Michałem Krawczykiem, ambasadorem Monako w Polsce, Niemczech i Austrii. JE Lorenzo Ravano, obecny.
Nowo podpisane porozumienie rozpoczyna bliską współpracę Monako z Polską i toruje drogę przyszłej współpracy. Kolejna sesja networkingowa umożliwiła obu stronom zapoznanie się z imponującym wzrostem gospodarczym Polski, który charakteryzuje się niemal trzydziestoletnim nieprzerwanym wzrostem. PKB Polski na mieszkańca zbliża się obecnie do PKB Hiszpanii, co odzwierciedla dobrobyt jej gospodarki.
Drugi dzień poświęcony był wciągającemu marketingowemu studium przypadku Likier Wiśniewski, rodzinnej firmy, która dzięki innowacyjnemu brandingowi i pozycjonowaniu produktów stała się ogólnopolską sensacją. Ta historia sukcesu zapewniła członkom MEB cenny wgląd w skuteczne strategie marketingowe.
Delegacja wzięła także udział w prezentacji Dyrektora ds. Relacji Zewnętrznych Andrzeja Szumowskiego z dwoma obiecującymi młodymi przedsiębiorcami z Warszawy. Dyskutowali o wielu zaletach polskiego środowiska biznesowego i jego odporności na wyzwania, jakie niosą ze sobą napięcia geopolityczne i wojna na granicach. Dyskusja ta wywołała interesującą dyskusję na temat strategicznego podejścia Polski do rozwoju gospodarczego.
Ambasador Monako w Polsce p. Na zaproszenie Tomasza Wardyńskiego Ambasada RP w Monako p. Sponsorowana przez Alessandro Giulianiego delegacja miała okazję spotkać się z członkami Corporate Connections, prestiżowego stowarzyszenia zamożnych przedsiębiorców. . Ta relacja utoruje drogę do innych zobowiązań, w tym do sprowadzenia firmy do Monako na przyszłe wydarzenia.
Misja zakończyła się koktajlem networkingowym zorganizowanym przez Ambasadę Monako w Polsce, stanowiącym ostatnią okazję do wzmocnienia partnerstw i przyjaźni nawiązanych podczas tej owocnej wizyty. Nawiązane powiązania i zdobyta wiedza stworzyły solidny fundament pod dalszą współpracę gospodarczą Monako z Polską.
„Guru mediów społecznościowych. Bardzo upada. Wolny fanatyk kawy. Entuzjasta telewizji. Gracz. Miłośnik internetu. Nieskrępowany wichrzyciel.”
More Stories
Euro 2024: Holandia od tyłu pokonała Polskę w finale grupy C przeciwko Francji
W Polsce protest przeciwko wykorzystaniu sztucznej inteligencji w radiu
Polska zabiega o czasowe zawieszenie praw azylowych z UE