Marriott International, Inc. Ujawniła swój strategiczny plan wzmocnienia swojej obecności w Polsce, planując dodać w nadchodzących latach ponad 10 obiektów.
Wprowadzenie dwóch nowych marek w ramach tej inicjatywy ekspansji, Le Méridien i Element Hotels by Westin, będzie wyrazem zaangażowania Marriott we wzrost i dywersyfikację na polskim rynku.
Dzięki tym otwarciom Marriott zamierza poszerzyć swoje portfolio w Polsce, gdzie obecnie zarządza 24 obiektami 12 marek i ponad 4500 pokojami w ośmiu miastach. Ekspansja jest częścią szerszej strategii Marriott mającej na celu wzmocnienie swojej obecności w Europie Wschodniej, koncentrując się na kluczowych destynacjach rekreacyjnych i biznesowych.
„Marriott International koncentruje się na rozwoju i dywersyfikacji swojego portfolio marek i doświadczeń w Polsce, aby zaspokoić duży popyt na podróże po całym kraju. Dzięki naszemu atrakcyjnemu portfolio marek, naszej światowej klasy platformie dystrybucyjnej i naszemu wielokrotnie nagradzanemu programowi turystycznemu Marriott Bonvoy , mamy duże możliwości wzrostu dzięki właścicielom i franczyzobiorcom na rynku.” Kontynuujemy budowanie.
Wśród tych wydarzeń Marriott planuje uruchomienie Le Méridien Kraków Royal w 2025 roku, przenosząc do Polski europejskie dziedzictwo marki i unikalne programy. Ponadto spółka zamierza wzmacniać swoje marki kolekcjonerskie otwierając hotel Tribute Portfolio w Warszawie i hotel Autograph Collection we Wrocławiu. W przygotowaniu jest także kolejny hotel Renaissance na gdańskiej Starówce.
Kluczową rolę w rozwoju odegrają wybrane marki usług Marriott, wraz z uruchomieniem Element by Westin we Wrocławiu oraz ekspansją Sheraton w Poznaniu i Four Points by Wrocław do 2025 roku. Oczekuje się, że Moxy Hotels otworzy swój piąty obiekt w centrum Warszawy. W przyszłym roku, aby zaspokoić potrzeby gościnności miasta.
Ponadto Marriott planuje poszerzyć swoje luksusowe portfolio w Polsce o H15 Luxury Palace, luksusowy hotel kolekcjonerski zlokalizowany w zabytkowym Pałacu Lupomirskich w Krakowie.
„Po raz kolejny podkreślając reputację Marriott International i naszych światowej klasy marek, widzimy znaczny wzrost na rynku dzięki możliwościom wymiany. Ponad połowa naszych projektów deweloperskich w Polsce obejmuje projekty konwersji i ponownego wykorzystania adaptacyjnego” – Jerome Britt, dyrektor ds. rozwoju , Europa, Bliski Wschód i Afryka, Marriott International.
Różnorodne marki Marriott w Polsce obsługują różne segmenty podróżnych, oferując doświadczenia w kategoriach usług luksusowych, premium i wybranych.
More Stories
Oscary 2025 – kto w tym roku zdobył
Euro 2024: Holandia od tyłu pokonała Polskę w finale grupy C przeciwko Francji
W Polsce protest przeciwko wykorzystaniu sztucznej inteligencji w radiu