Głodni Wiedzy

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Ligue 1: DAZN (znowu) ogranicza swoją ofertę przed OM – PSG

Ligue 1: DAZN (znowu) ogranicza swoją ofertę przed OM – PSG

DAZN, nowy nadawca francuskiej ekstraklasy, jest jeszcze daleki od osiągnięcia założonego celu i po raz kolejny rewiduje swoją ofertę w dół.

Po Najlepsze wideoto brytyjska platforma do transmisji strumieniowej wybrana przez Football League (LFP) do transmisji najlepszych rozgrywek Francji. Chociaż DAZN postawił sobie za cel 1 500 000 abonentów, nadawcy jest daleko od osiągnięcia tej liczby. Aby to zrobić, obniżają swoją ofertę, aby zwiększyć ten cel, który jest daleki od osiągnięcia.

To liczba, która nie została jeszcze osiągnięta

DAZN, nowy nadawca mistrzostw Francji, transmituje 8 z 9 meczów ligowych dziennie, w porównaniu do tylko jednego. beIN Sports. Choć jako cel wyznaczyła sobie 1,5 miliona abonentów, według informacji z sieci transmisji strumieniowej liczba abonentów wynosi zaledwie 500 milionów. zespół. Z tego powodu platforma niedawno ograniczyła swoją ofertę, aby umożliwić subskrybentom Ligi Francuskiej.

(c) DAZN

Chociaż cena subskrypcji oferowana przez DAZN wynosiła 29,99 euro miesięcznie w przypadku rocznego zobowiązania i 39,99 euro miesięcznie bez zobowiązań, platforma obniżyła roczną cenę subskrypcji o 29,99 euro do 19,99 euro miesięcznie. Choć raporty wskazywały, że ostatnio subskrybowało jedynie 100 000 osób, dyrektor generalny DAZN we Francji zdementował tę informację. Dodał: „Nie mamy zamiaru komentować liczb, z wyjątkiem liczby 100 000, co jest bzdurą. „Niezrozumieniem entuzjazmu fanów Ligi Francuskiej jest twierdzenie, że tylko 100 000 osób może w nich uczestniczyć”.Bryce Daumin ogłosił w wywiadzie dla zespół.

Kontynuacja artykułu poniżej

Nowa aktualizacja dla OM-PSG

Według francuskiego dziennika sportowego 500 000 osób subskrybuje DAZN, który planuje przekonać kibiców Ligi Francuskiej nową, obniżoną ofertą. Jeśli wiele osób ucieka się do nielegalnych sposobów, aby podążać za Ligą Francuską, DAZN chce odzyskać ich serca. Rzeczywiście platforma zamierza ponownie obniżyć cenę do 19,99 euro miesięcznie na marginesie klasycznego meczu pomiędzy Olympique Marsylia a Paris Saint-Germain, który odbędzie się w niedzielę 27 października.

READ  Selfie: Edward Rowlandson: „Sportowcy naciskają zbyt mocno, by zrobić sobie krzywdę”

„Od przyszłego tygodnia do wersji Classic ponownie wprowadzimy ofertę w cenie 19,99 euro miesięcznie z jednym połączeniem, a drugie w cenie 29,99 euro za dwa jednoczesne połączenia, za każdym razem z rocznym zobowiązaniem”.obiecał do mikrofonu Brice Dumaine, dyrektor generalny DAZN France zespół. Dlatego dwie osoby zapisujące się na abonament zapłacą po 15 euro miesięcznie, co jest ceną bardziej adekwatną do produktu.

Co więcej, platforma zapewnia optymalizację produkcji przed OM-PSG. Oprócz gwiazdorskich konsultantów, w szczególności Patricka Vieiry i Benoita Chéroux, antenie będą towarzyszyć artyści. „W relacji z meczu będą nam towarzyszyć artyści, zwłaszcza ze świata Warner Music, który należy do tej samej grupy co DAZN.”– podkreślił.