przez Pisanie wiadomości
Opublikowany w
Zobacz moje wiadomości
Niemieckiej marki detalicznej nie było wśród graczy e-commerce we Francji.
„Ogród i balkon”, „Zrób to sam”, „Dom i kuchnia”, „Moda”, „Meble i dekoracje”, „Sport i wypoczynek”, „Niemowlę i dzieci”, „Multimedia”, „Pielęgnacja i uroda” oraz „Zwierzęta to mała rewolucja, od której zacząłem Mocną markę dyskontową Lidla Już w najbliższą niedzielę, 21 maja 2023 r., wodując Witryna zakupów online W którym znajdziecie już całą gamę produktów niespożywczych.
Niemiecka firma umożliwia teraz swoim francuskim klientom składanie zamówień bezpośrednio przez Internet. Skorzystały już na tym inne kraje europejskie, takie jak Polska czy Belgia Usługa dostawy do domu.
Tak samo dzieje się we Francji z nową sekcją Kup online, ale obecnie Lidl koncentruje się tam na artykułach niespożywczych.
Przeczytaj także
Dostawa za opłatą
Tej nowej praktyce zostanie również dedykowana aplikacja na smartfony, tak jak robią to od kilku lat jej konkurenci.
Będziesz jednak musiał zapłacić co najmniej 4,99 € za zamówienie (i do 44,98 €, jeśli Twoje produkty są dość nieporęczne). Od zatwierdzenia płatności klienta za zamówienie szacowany jest czas dostawy od 3 do 15 dni Pracowałem we Francji metropolitalnej.
Lidl oferuje różne metody dostawy w zależności od wielkości i wagi paczki, Opis marki : Paczki standardowe o wadze mniejszej niż 30 kg i mniejszych niż 120 x 60 x 60 cm, paczki duże o wadze mniejszej niż 30 kg i większej niż 120 x 60 x 60 cm oraz paczki jumbo o wadze większej niż 30 kg lub większej niż 200 x 60 x 60 zatruć.
Pierwszy sklep Lidla został otwarty w Sarreguemines (Moselle) 5 kwietnia 1989 roku. Obecnie w całym kraju jest ich 1500. Lidl początkowo specjalizował się w owocach egzotycznych, zanim od 2007 roku dostarczał pełną gamę produktów spożywczych do głównych marek.
Dzięki swojej witrynie sprzedaży internetowej niemiecki gigant ma nadzieję poszerzyć swoją bazę klientów.
Śledź wszystkie aktualności ze swoich ulubionych miast i mediów, subskrybując Mon Actu.
„Miłośnik muzyki. Miłośnik mediów społecznościowych. Specjalista sieciowy. Analityk. Organizator. Pionier w podróżach.”
More Stories
Ta polska firma produkuje w 100% biodegradowalne talerze i sztućce z wykorzystaniem pszenicy
Toupret kupuje konkurenta w Polsce
Drobiarski gigant LDC jest w trakcie przejęcia fabryki Konspolu w Polsce