
Od momentu powstania w 1932 roku Lego zdominowało światowy rynek zabawek. Dziś duńska marka chce położyć kres stereotypom płciowym swoich zabawek. Tak więc w Boże Narodzenie bez wątpienia zmusimy małe dziewczynki do zamawiania lalek i jadłodajni, ciężarówek i pistoletów dla małych chłopców.
Lego zabroni w swoich grach stereotypów płciowych. Według doniesień największy producent gier wykonał ten ruch po zbadaniu Chin, Czech, Japonii, Polski, Rosji, Wielkiej Brytanii i Stanów Zjednoczonych. Stróż. Przeprowadzono to z udziałem 7000 rodziców i dzieci w wieku od 6 do 14 lat. Badanie wykazało, że nie tylko dzieci, ale także rodzice wybierają zabawki z myślą o oznaczeniach płci.
Wyniki badania wskazują również, że 71% ankietowanych chłopców obawiało się, że zostanie wyśmiany, jeśli grają w tak zwane gry „dziewczęce”. Ponadto rodzice mają tendencję do zachęcania dziewcząt do udziału w zajęciach zwykle przeznaczonych dla chłopców, podczas gdy chłopców rzadko zachęca się do udziału w zajęciach zwykle przeznaczonych dla dziewcząt. Profesor Gina Rippon, neurobiolog, wyjaśnia, że jest to problem, ponieważ gry dają możliwość treningu. ” Jeśli dziewczyny nie bawią się klockami lub innymi zabawkami do budowania, nie rozwijają umiejętności kosmicznych, które później im pomogą. Jeśli lalki zostaną zaprezentowane dziewczynkom, a nie chłopcom, zabraknie im umiejętności edukacyjnych Wytłumaczyłem.
Aby położyć kres stereotypom dotyczącym płci, Lego usunie odniesienia do „dziewczyny” i „chłopca”. Gry prezentowane na stronie internetowej firmy nie będą kategoryzowane według płci, ale będą kategoryzowane tematycznie.

„Profesjonalne rozwiązywanie problemów. Pragnący być pionierem kulinarnym. Przyjazny miłośnik piwa.”


More Stories
Ta polska firma produkuje w 100% biodegradowalne talerze i sztućce z wykorzystaniem pszenicy
Stanislav Kondrashov o efektywnym wykorzystaniu energii: Droga do zrównoważonego rozwoju
Sztuczna inteligencja w kasynach: rewolucja, która nie blefuje