Głodni Wiedzy

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Inne wiadomości APA: Rebranding: dwa główne centra handlowe Austrii, SCS i Donau Zentrum, stają się kierunkami Westfield – FinanzNachrichten.de

Inne wiadomości APA: Rebranding: dwa główne centra handlowe Austrii, SCS i Donau Zentrum, stają się kierunkami Westfield – FinanzNachrichten.de

Inne wiadomości APA: Rebranding: dwa główne centra handlowe Austrii, SCS i Donau Zentrum, stają się kierunkami Westfield – BILD

Rebranding Westfield jako znak jakości dla ekskluzywnych centrów handlowych — Westfield Network oferuje większą atrakcyjność globalnym markom przy wejściu na rynek austriacki

WIEDEŃ (APA-ots) – główna franczyza dwóch głównych austriackich centrów handlowych Shopping City Süd i Donau Zentrum: Deweloper i operator międzynarodowego centrum handlowego Unibail-Rodamco-Westfield (URW) wybrał we wrześniu sześć lokalizacji na czterech europejskich rynkach jako miejsca docelowe w Westfield. W tym największe centrum handlowe w Wiedniu, Donau Zentrum i najbardziej zróżnicowane centrum handlowe w Austrii, Shopping City Süd. Wybrane centra staną się w ten sposób częścią popularnej sieci Westfield największych centrów handlowych w Europie i Stanach Zjednoczonych, które łącznie docierają do ponad miliarda klientów rocznie.

Shopping City Süd i Donau Zentrum jako centra doskonałości otrzymają nową nazwę Westfield jako nagrodę za wyjątkowo pozytywny i zrównoważony rozwój jako centrum i czynnik ekonomiczny w ich regionie. Oba centra mogą pochwalić się imponującymi osiągnięciami w ostatnich latach, z kilkoma ważnymi wydarzeniami, takimi jak gruntowna renowacja miasta handlowego Süd, rozbudowa i otwarcie wielu tarasów oraz otwarcie dzielnicy handlowej. Doświadczenie kulinarne „Kuchnia” w Donau Zentrum. Oba odnotowały również kilka otwarć, w tym flagowe sklepy największych międzynarodowych marek, takich jak Maisons du Monde, Mister Spex, Dyson, Ravensburger, Läderach… W zakresie ochrony klimatu centra handlowe wyznaczają nowe standardy instalacją i obsługą gigantycznych instalacji fotowoltaicznych na dachach Dwa centra.

Okazjonalnie: Witamy w rodzinie Westfieldów: Obietnica dla Towarzystwa Austriackiego

Zaleta rebrandingu austriackich hubów: wszystkie destynacje Westfield przyciągają zarówno znanych detalistów, jak i wschodzące marki w szybko zmieniającym się środowisku handlu detalicznego, stylu życia i rozrywki, a także zakupów i rozrywki, jest to również dodatkowa zachęta do kontynuowania ze wszystkimi wymuszają zmieniające się zapotrzebowanie na unikalne doświadczenia, zaangażowanie społeczne, odpowiedzialność społeczną i zrównoważony rozwój.

READ  Atak w nowojorskim metrze, Emmanuel Macron i Marine Le Pen w kampanii, wojna na Ukrainie

Katharina Zeller, dyrektor ds. leasingu, Unibail-Rodamco-Westfield Austria, z zadowoleniem przyjmuje to osiągnięcie: „W świecie post-Covid nasi klienci pragną doświadczeń w niezwykłych miejscach: miejscach docelowych. Tym właśnie jesteś w Westfield-Centers. Rozważamy nową nazwę dla Westfield -Center to szczególny zaszczyt za pozytywny rozwój w ostatnich latach.”

Oprócz dwóch austriackich centrów handlowych, pod marką Westfield będą działać także La Part-Dieu w Lyonie we Francji, La Maquinista i Glòries w Barcelonie w Hiszpanii oraz Centro w Oberhausen w Niemczech. Przeprowadzka nastąpiła po udanym otwarciu nowego centrum handlowego Westfield o powierzchni 117 000 metrów kwadratowych w Holandii w marcu 2021 r., pierwszego centrum handlowego marki Westfield i największego centrum handlowego, rekreacyjnego i rozrywkowego w Holandii.

Premiera będzie obchodzona we wrześniu 2021 roku w ramach serii globalnych i eksperymentalnych wydarzeń
Łączenie klientów Westfield na całym świecie, któremu towarzyszy ogólnoeuropejska kampania marketingowa i reklamowa. Wydarzenia te wzmocnią również intencję publiczną firmy, aby służyć jako globalna trampolina dla produktów i artystów, jednocząc media, sprzedaż detaliczną, kanały transmisji strumieniowej i doświadczenia na żywo.

Opcjonalnie: Uwagi dla redakcji

Te centra Westfield zostaną przemianowane we wrześniu 2021 r.:

* Austria – centrum Dunaju i południowe miasto handlowe
* Hiszpania – La Maquinista i Glòries w Barcelonie * Francja – La Part-Dieu w Lyonie * Niemcy – Centro w Oberhausen

Centra Marki Westfield zlokalizowane w Europie

* Czechy – Westfield Chudov w Pradze
* Francja – Westfield Les 4 Temps, Westfield Forum des Halles, Westfield Vélizy 2, Westfield Parly 2, Westfield Carré Sénart i Westfield Rosny 2 w regionie paryskim, Westfield Euralille w Lille * Niemcy – Westfield Hamburg-Überseequartier (rozwój) * Holandia – Westfield Holland Mall w Randstad (marzec 2021)
* Polska – Westfield Arkadia w Warszawie
* Szwecja – Westfield Mall of Scandinavia w Sztokholmie. * Wielka Brytania – Westfield Londyn i Westfield Stratford City w Londynie.

Więcej informacji na stronie: www.urw.com

READ  Tłumy: Fantazja lidera France 2 przed „Top Chef”, mała ocena za dokument France 3

Odwiedź nas na LinkedIn:
https://www.linkedin.com/company/unibail-rodamco-westfield-austria/

Częściowo: przez Unibail-Rodamco-Westfield

Unibail-Rodamco-Westfield jest wiodącym na świecie deweloperem i operatorem dużych centrów handlowych. Całkowity portfel wynosi 56,3 mld euro (stan na 31 grudnia 2020 r.), z czego 85% przypada na handel detaliczny, 8% na biura, 5% na powierzchnie konferencyjne i wystawiennicze, a 2% na usługi. Grupa jest właścicielem i operatorem łącznie 87 centrów handlowych, w tym 53 dużych centrów handlowych w kilku największych miastach Europy i Stanów Zjednoczonych. Centra przyjmują około 1,2 miliarda odwiedzających rocznie. Unibail-Rodamco-Westfield jest reprezentowany w 12 krajach na dwóch kontynentach. Firma jest unikalną platformą dla detalistów i wydarzeń markowych, dzięki czemu stale oferuje swoim klientom najnowsze światy niezwykłych doświadczeń. Zatrudniamy 3100 pracowników, niezrównane osiągnięcia i bogate doświadczenie
Unibail-Rodamco-Westfield jest w stanie generować ponadprzeciętną wartość dodaną i rozwijać wyjątkowe projekty na całym świecie. Z wartością 4,4 miliarda euro, grupa ma największy plan rozwoju w branży.
Unibail-Rodamco-Westfield wyróżnia się programem Better Places 2030, który postawił sobie za cel tworzenie lepszych lokalizacji przy jednoczesnym spełnieniu najwyższych standardów środowiskowych, a tym samym przyczynienie się do poprawy stanu miast. Unibail-Rodamco-Westfield jest notowany na giełdach Euronext Amsterdam i Euronext Paris (Ticker Euronext: URW), z drugą notowania przez Chess Depository Interest, również na Australijskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Agencja ratingowa Standard & Poor’s przyznaje spółce rating A, a Moody’s A2. Więcej informacji znajdziesz na www.urw.com lub w dziale prasowym pod adresem
[www.mediacentre.urw.com] (http://www.mediacentre.urw.com/). Regularne aktualizacje na Twitterze @urw_group, Linkedin @Unibail-Rodamco-Westfield i Instagramie @urw_gro.

Zdjęcia z tego pokazu można znaleźć w serwisie AOM / Originalbild, a także w archiwum zdjęć OTS pod adresem http://bild.ots.at

Notatka z dochodzenia:
Lobel Nordberg
Public Relations / Sieci społecznościowe / Wydarzenia
mag. Martin Forsatz, MA
Neutorgasse 12/10, 1010 Wiedeń
Telefon: +43-1-890 44 06-17
[email protected]
www.loebellnordberg.com

READ  Julia von Heinz łączy siły z Leną Dunham w Ironbox

Zestaw dla prasy cyfrowej: http://www.ots.at/presseappe/6987/aom

*** Oryginalna informacja prasowa OTS na wyłączną odpowiedzialność podmiotów stowarzyszonych – WWW.OTS.AT ***

OTS0070 2021-07-07 / 10:11

https://www.finanznachrichten.de/nachrichten-2021-07/53346318-apa-ots-news-rebranding-oesterreichs-zwei-top-einkaufszentren-scs-und-donau-zentrum-werden-zu-westfield-destinationen- 016.htm