Kto gubi się w sklepie Ikea, gdy wszystko jest otagowane? Po przyjściu do kas w sklepie wszyscy zdali sobie sprawę, że zostawili coś w części biurowej i muszą iść w przeciwnym kierunku, wszystko ze względu na krzesło Fjällberget.
Zaznaczona ścieżka, którą każdy klient Ikei zna na pamięć, wkrótce (prawdopodobnie) zniknie. Szwedzka grupa ogłosiła, że stworzy „bardziej wciągające wrażenia”. Ikea chciałaby, aby jej klienci stali się „częścią mebli”, tworząc przestrzenie do relaksu lub spotkań z „influencerami”. Klienci będą zachęcani do „interakcji, łączenia się i odmładzania”. W sklepach można oferować wiele zajęć: lekcje gotowania, nauczanie segregacji odpadów, a nawet terapię światłem.
IKEA a zrównoważony rozwój
Szwedzki gigant meblowy od kilku lat oferuje swoim klientom rozwiązania energooszczędne i chce umożliwić swoim klientom bardziej zrównoważoną wizję mieszkania.
„Nauczysz się, jak sprawić, by Twój dom żył z pełnym szacunkiem dla natury„Szczegóły odbioru”. Dowiesz się o nowej roli roślin doniczkowych oraz nowych i skutecznych sposobach radzenia sobie z odpadami. Odmłodzisz się światłem i doświadczysz kuchni zero waste” – dodaje Ikea.
Koncepcja w fazie testów
Ta koncepcja, nazwana „Future Home Experience”, została już przetestowana w Polsce i Zostanie zainstalowany w sklepie w przygotowaniu w Szanghaju, W Chinach. Koncepcja powinna trafić również do Londynu i Wiednia do końca 2021 r. Jeśli testy przyniosą dobre wyniki, koncepcja może zostać rozszerzona na całą Europę.
„Miłośnik muzyki. Miłośnik mediów społecznościowych. Specjalista sieciowy. Analityk. Organizator. Pionier w podróżach.”
More Stories
Ta polska firma produkuje w 100% biodegradowalne talerze i sztućce z wykorzystaniem pszenicy
Toupret kupuje konkurenta w Polsce
Drobiarski gigant LDC jest w trakcie przejęcia fabryki Konspolu w Polsce