Głodni Wiedzy

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Horror w środku lotu Air Europa: 40 drobnych obrażeń po awaryjnym lądowaniu Boeinga 787-9

Horror w środku lotu Air Europa: 40 drobnych obrażeń po awaryjnym lądowaniu Boeinga 787-9

W poniedziałek 1 lipca 2024 r. Boeing 787-9 został zmuszony do awaryjnego lądowania w Brazylii w wyniku silnych turbulencji. Wiemy więcej na temat liczby obrażeń powstałych w wyniku tego wypadku.

Boeing 787-9 Dreamliner linii Air Europa lecący z Madrytu do Montevideo został w poniedziałek zmuszony do awaryjnego lądowania w Natal w Brazylii. „silne zaburzenie” Linie lotnicze ogłosiły, że doprowadziło to do obrażeń wielu osób.

Hiszpańska firma zauważyła w sieci społecznościowej „Wylądowałem normalnie” W Natal (północny wschód) i to „Zaopiekowano się rannymi”..

Port lotniczy Natal (Brazylia) przegapił nowy UX045 przydzielony do Montevideo, powodując poważne zakłócenia. Samolot wylądował normalnie, ale istnieją pewne objazdy, które uważa się za zarejestrowane i należy zachować ostrożność.

– Air Europa (@AirEuropa) 1 lipca 2024 r

Przewiezieni do szpitali

Według Sekretariatu Zdrowia brazylijskiego stanu Rio Grande do Norte 40 pasażerów zostało przewiezionych do szpitali. „Z drobnymi zadrapaniami lub urazami” Zacytowany Przyjmowanie sugestii, komentarzy i skarg beneficjentów. W poniedziałkowe popołudnie 1 lipca 2024 r. jedenaście osób pozostało w szpitalu.

Boeing 787-9 Air Europa (EC-MTI, rok produkcji 2018) został po locie bezpiecznie przekierowany do Natal-Intl AP (SBSG) w Brazylii #UX45 Od Madrytu po Montevideo Urugwaj napotkał poważne turbulencje podczas lotu na wysokości 9 000 metrów. W rezultacie co najmniej 30 osób zostało rannych, a wnętrze samolotu uległo zniszczeniu. pic.twitter.com/d51i9HFRJu

-JacdecNew (@JacdecNew) 1 lipca 2024 r

Wśród zarażonych są osoby narodowości hiszpańskiej, argentyńskiej, urugwajskiej, izraelskiej, boliwijskiej i niemieckiej.

konwulsja

W maju 73-letni Brytyjczyk zmarł, a kilku pasażerów i załogi odniosło poważne obrażenia w wyniku poważnych turbulencji podczas lotu Boeingiem 777 Singapore Airlines. Naukowcy twierdzą, że zmiany klimatyczne powodują więcej turbulencji podczas lotów.

Według badania z 2023 r. roczny czas trwania zakłóceń wzrósł o 17% w latach 1979–2020, a poważnych zakłóceń, które są rzadsze, o ponad 50%.

READ  Brytyjskie szpitale walczą obecnie z falą Omicron