Hogwarts Legacy jest wydawane od lutego ubiegłego roku na Xbox Series X | S, PS5 i PC, a została wydana w zeszłym tygodniu na PS4 i Xbox One, a Warner nigdy nie pokazał gry. Wtedy martwiliśmy się, jak tytuł będzie wyglądał na PS4, a zwłaszcza na Xbox One, a analiza Digital Foundry daje teraz lepszy pomysł stanu gry na konsolach Sterowanie ze starej generacji.
Duże ustępstwa na Xbox One
Najpierw eksperci porównali wersję Hogwarts Legacy na Xbox One S z wersją na Xbox Series S. Nic dziwnego, że idzie się na kompromisy, aby uruchomić grę na Xbox One S, a zwłaszcza zauważamy, że tekstury są mniej zróżnicowane pod względem łatwości i jakości .
Są one również wolno ładowane na Xbox One, ponieważ czasami zdarza się, że pojawiają się dopiero po 10 sekundach. Zmniejszono również gęstość roślinności i odległość między chmurami.
Zauważyliśmy również degradację cieni i niektórych efektów świetlnych, podczas gdy otoczenie jest generalnie mniej szczegółowe i zawiera mniej obiektów w scenach w wersji na Xbox One niż w wersji Series S.
Jeśli chodzi o rozdzielczość obrazu, gra działa w rozdzielczości 720p ze skalowaniem przez FSR 1; Digital Foundry konkluduje, że pomimo tych dużych kompromisów efekt końcowy nie jest taki zły.
W porównaniu z konsolami PlayStation
Dla porównania, wersja na PS4 oferuje te same kompromisy graficzne, ale oferuje wyższą rozdzielczość obrazu w 900p, również ulepszoną w stosunku do FSR 1. Konsola Sony oferuje również lepsze zarządzanie cieniami i okluzją otoczenia oraz sprawia mniej problemów z wyglądem tekstur niż Xbox One i aż po Xbox One X. .
Z drugiej strony ten ostatni wyświetla obraz w rozdzielczości 1440p, gdy PS4 Pro pracuje w rozdzielczości 1080p.
Z drugiej strony Digital Foundry zgłasza dłuższe czasy ładowania na Xbox One X i wyświetlanie błędów specyficznych dla konsoli Microsoft.
Zadowalająca wydajność na Xbox One X i PS4 Pro
Jeśli chodzi o liczbę klatek na sekundę, gra dąży do 30 klatek na sekundę na wszystkich czterech podporach. Z drugiej strony wersje na Xbox One i PS4 mają problemy z utrzymaniem tej częstotliwości i spadkiem punktualności w scenach tak intensywnych jak bitwy.
Dla porównania, Xbox One X i PS4 Pro mają ogólnie bardziej stabilną liczbę klatek na sekundę przy 30 klatkach na sekundę. Możliwe są również spadki, ale są one mniej dotkliwe niż na Xboksie One i PS4.
Tak samo jak na Xbox Series X | S i PS5 istnieje opcja odblokowania liczby klatek na sekundę, ale nie jest to zbyt użyteczne.
Poniżej pełna analiza z Digital Foundry. Pamiętaj, Dziedzictwo Hogwartu jest już dostępne na Xbox One i Xbox Series X | S, PS4, PS5 i PC. Wydanie na Nintendo Switch spodziewane jest jeszcze w tym roku.
„Profesjonalne rozwiązywanie problemów. Pragnący być pionierem kulinarnym. Przyjazny miłośnik piwa.”
More Stories
Muzyka Nintendo: Le Spotify wyprodukowane na Nintendo
Cyberpunk 2077 nie umarł, CD Projekt ogłasza wielkie ogłoszenie dla całej społeczności
Nowa trójka astronautów wyrusza na chińską stację kosmiczną