Głodni Wiedzy

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Guide du Routard, pięćdziesiąt lat po publikacji, nadal jest kurą znoszącą złote jajka

Guide du Routard, pięćdziesiąt lat po publikacji, nadal jest kurą znoszącą złote jajka

W wieku 71 lat jest to coś, czego Philippe Gloagne nigdy wcześniej nie zrobił: ucieleśnia w filmie swoją własną rolę szefa Guide du Routard. Pudełko zostanie wkrótce zbadane: film fabularny wkrótce wystawi go na scenie w jego biurze i prześle plik młody chłopiec „trochę głupio” Napisz przewodnik du routard au Maroc.

Potem ma całą masę przygód w stylu Tintina., kontynuuje prezydent, ze swojej siedziby, która znajduje się przy cichej ulicy w paryskiej dzielnicy Butte-aux-Cailles. Nie zagramy dokładnie w filmie autorskim, ale raczej w kasowej produkcji StudioCanal, w której scenarzystami żonglują Philippe Michelin i Julien Hervey. Tucci i kolejny Asteriks. Zdjęcia zaplanowano na koniec roku.

Pięćdziesiąt lat po opublikowaniu pierwszego przewodnika, datowanego na kwiecień 1973 r., był to dla Philipa Gluagne nowy sposób na wykorzystanie marki Rotard, której był właścicielem i którą uczynił owocną pod każdym względem. Od momentu wprowadzenia na rynek Le Routard jest dostępny w torebkach, butach do chodzenia, czasopismach, ubezpieczeniach, grach planszowych i plakietkach sprzedawanych wskazanym hotelarzom oraz w thrillerach o inspirujących tytułach (Fałszywe okazje w Lizbonie [Bertrand Delcour, 1999]I kłopoty w Petrze [Gérard Bouchu, 2000]) …

Redakcja

Umiarkowanie udane zmiany na dłuższą metę (zaprzestanie produkcji ubrań i powieści), ale pozwoliły mu bardziej skorzystać z sukcesu swoich mentorów. Ponieważ Le Routard do dziś pozostaje wydawniczym sukcesem. Według Hachette Tourisme, jej wydawcy, w 2022 roku ukaże się 1,9 miliona egzemplarzy – – To pięć Goncourtów rocznie.mówi Philip Gloagan. To dużo, ale trochę mniej niż wcześniej, ponieważ rynek przewodników od dziesięciu lat nieco spada, z konkurencją ze strony sieci społecznościowych i wielu portali z poradami dotyczącymi podróży.

Mimo wszystko Backpacker nadal utrzymuje pozycję numer jeden w segmencie, według GfK, z 30% udziałem w rynku w 2022 r. (i 22 mln euro obrotu Hachette). Za nimi jest Lonely Planet (Edites) z 20%, a następnie Michelin (13%). Przepis pozostał ten sam: lokalne nagłówki we wszystkich przedziałach cenowych, recenzje, anegdoty i „dobre rady”. A przede wszystkim zabawna, natychmiast rozpoznawalna melodia (choćby przez wszechobecne użycie słowa „sowa”). Wśród bestsellerów 2022 roku znalazły się Przewodniki po Korsyce, Portugalii, Lizbonie, Wenecji, Rzymie i Nowym Jorku.

READ  OANDA rozpoczęła nowe operacje w Unii Europejskiej z imponującą ofertą obejmującą wiele aktywów

Pozostało Ci 76,6% tego artykułu do przeczytania. Poniższe informacje są przeznaczone wyłącznie dla subskrybentów.