Głodni Wiedzy

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

FIFA: Według Andrew Wilsona marka stała się „przeszkodą” w rozwoju emulatorów EA – Aktualności

FIFA: Według Andrew Wilsona marka stała się „przeszkodą” w rozwoju emulatorów EA – Aktualności

przeszkoda na drodze„: Tak jak były prezes Electronic Arts Prezydent Z EA Sports zakwalifikowała podczas wewnętrznego spotkania markę FIFA, dołączoną do 30-letniej symulacji piłkarskiej wydawcy.

W długiej interwencji dostarczonej szczegółowo i anonimowo do VGC, Andrew Wilson wygłosił przemówienie, które miało pokazać, że posiadanie FIFA na kurtce nie było już tak istotne, jak kiedyś dla wydawcy.

Będę bardziej przejrzysty…bardziej przejrzysty niż byłem publicznie. Mamy wspaniałe relacje z FIFA od prawie 30 lat. Stworzyliśmy miliardy dolarów wartości. to jest ogromne. Stworzyliśmy jedną z największych licencji rozrywkowych na świeciemiał się rozpocząć.

Chciałbym wam powiedzieć – i może to zabrzmieć nieco stronniczo – że marka FIFA ma teraz większą wagę jako gra wideo niż jako organ zarządzający piłką nożną. Nie bierzemy tej sytuacji za pewnik i staramy się nie być z tego powodu zadowoleni. Ciężko pracujemy, aby FIFA zrozumiała, czego potrzebujemy w przyszłości.

Po prostu to, co FIFA dała nam w latach, kiedy nie odbywały się Mistrzostwa Świata, to cztery litery na przodzie pudełka, w świecie, którego większość ludzi już nie widzi z powodu zakupów bez papieru. Oczywiście w roku Pucharu Świata możemy dostać się do zawodów, a to jest ważne. Ale w szerszym kontekście, opartym na corocznych grach, to nie jest wielka sprawa. Mamy kolejne 300 licencji: dają nam one najbardziej atrakcyjną zawartość dla naszych graczy.

Usuń ograniczenia FIFA

Szerzej słowa Andrew Wilsona ilustrują kierunek, w którym EA chce nadać swojej serii, co w rzeczywistości jest prawdziwym ograniczeniem dla FIFA. Przyszłość składająca się z marek, alternatywnych trybów gry, zgodnych z Voltą i prawdopodobnie (co nie dziwi) metawersów.

Pomyśleliśmy o przyszłości, jaką chcieliśmy dla franczyzy, o jej rozwoju i jak na ironię, licencja FIFA jest przeszkodą w tym– Wilson by wyjaśnił.Nasi gracze proszą nas o więcej marek i kultury, które do nich przemawiają i są istotne dla ich rynków, aby głębiej zanurzyć się w grze… marki takie jak Nike. Dzisiaj, ze względu na relacje, które istnieją między FIFA i Adidasem, nie możemy tego zrobić.”.

READ  Xbox Game Pass: Ed Fries (dawniej Xbox) zaniepokojony sektorem gier wideo | Xbox One

Nasi gracze proszą nas o więcej trybów gry, różne rzeczy 11v11 i różne rodzaje rozgrywki. Powiem ci, ciężko było sprawić, by FIFA zaakceptowała to, co chcemy zrobić. Twierdzą, że nasza licencja faktycznie obejmuje tylko niektóre kategorie. Nasi gracze chcą, abyśmy szerzej wchodzili w cyfrowy ekosystem i chcą, abyśmy tam uczestniczyli w tej przestrzeni.

Nasza licencja FIFA uniemożliwiła nam to wszystko. Ponownie, FIFA to tylko nazwa na piersi, ale utrudniły nam dostęp do wszystkich tych obszarów, w których czekają na nas gracze.”, uzasadnia to prezes EA, precyzując, że FIFA uniemożliwiła wydawcy taką reakcję, w jakiej chciałby wprowadzać innowacje i eksperymentować.

Wygrana dla EA

Różne informacje, które wiele amerykańskich mediów podało jesienią, a także wypowiedzi ponadpartyjne, nie pozostawiały dotąd miejsca na niejasność co do ostatecznego wyniku tej debaty. A Andrew Wilson potwierdziłby tylko ten trend na zakończenie tego przemówienia, pomimo odcinka z 2023 roku, który zawsze powinien nosić słynny akronim.

Zatem kwestia ceny licencji, którą FIFA skorygowałaby w górę, byłaby tylko wierzchołkiem góry lodowej, a rozwód wygląda dobrze i realnie: „W końcu nie wiem, czy będziemy w stanie się zgodzić. Jak na ironię, jeśli nam się nie uda, ale uda nam się odmłodzić naszą markę, utrzymując kontrolę nad globalnym systemem piłkarskim, który staramy się zbudować, możemy potencjalnie generować większe przychody, przyciągać więcej graczy i angażować ich w bardziej zrównoważony sposób.”.

Przeczytaj także | FIFA potwierdza, że ​​podzieli się swoją licencją z wieloma graczami na rynku gier wideo
Przeczytaj także | FIFA, między zmianą nazwy a opowieściami o wielkich pieniądzach
Przeczytaj także | EA Sports FC: FIFA już zmierza w kierunku zmiany nazwy